7 października 2015

Kontakt







mail: yumimizuno@interia.pl


Można pisać w każdej sprawie. Zarówno z uwagami co do tłumaczeń, jak i z propozycjami, własnymi tłumaczeniami jakie chce się umieścić u mnie na blogu, albo też autorskimi opowiadaniami. Przyjmuję fanarty do opowiadań jakie ukazują się na stronie, jak i własne obrazki poruszające tematykę strony.

Nie bój się, że nie dostaniesz odpowiedzi, w miarę możliwości - czas etc - odpowiem na każdego maila czy wiadomość na wskazanych powyżej stronach.

Nie bój się więc i pisz śmiało :3
Share:

3 komentarze:

  1. Yumi, mam AU ResetBettytalle i gdy wrzucam cover piosenki do mojego AU autorka -Gicztalle (nie wiem jak to się pisze)pisze do modów że naruszam prawa Atorskie dlatego że jedna postać ma na imie Betty i usuwają mi cover. Dlaczego tak się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glitchtale jak już...
      Nie ma racji usuwać Twojego coveru ze względu na imię postaci, możesz odwołać się do adminów o to.
      Jeżeli chodzi o postać...
      Nie chodzi o obrazek, albo też o muzykę? Prześlij mi na maila yumimizuno@interia.pl to co wrzuciłaś, gdzie i rozmowy jakie z nią odbyłaś.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE