19 lutego 2018

Gra: Kółko Przyjaźni - 24.1

Jako, że z ostatnim rozmiarem obrazka było wiele, naprawdę wiele problemów, obecna teraz będzie wersja mniejsza. Przepraszam, nie wiedziałam, że google tak strasznie zmniejsza rozmiar.... ^^" 
Umieściłam te postacie jakie do mnie doszły na maila oraz jakie były w komentarzach, a które rozmiarowo dało się wsadzić. 
Jeżeli kogoś pominęłam - proszę dać znać! Z góry przepraszam!
Póki co, wygląda to tak

Z racji na dużą ilość wolnych miejsc - gra dla wszystkich nadal. Zarówno dla tych, co zrezygnowali, jak i dla tych co mają już swoją postać. 
Gotowe obrazki proszę słać na maila yumimizuno@interia.pl
Share:

49 komentarzy:

  1. To ja poprosze 2 i już zabieram sie do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie, czy moja 22 jest w odpowiednim rozmiarze?
    jeśli nie to zrobię nową.

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana zapomniałaś o mojej 11

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie pominęłaś ^^ Wysyłałam 14 w komentarzu już daaaawno temu i z tego, co widzę, działa jak należy: https://i.imgur.com/KsrwkSu.png ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. poproszę 1 i będzie na jutro

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero teraz mówię, ale mogę się nie wyrobić do jutra, więc najpóźniej oddam w środę.

      Usuń
    2. Done. https://sta.sh/0p8ptb88w0o <3

      Usuń
    3. Kochanie, nie mogę w to wejść O-o

      Usuń
    4. Hmmm... Ja normalnie mogę. Może skopiowałaś niechcący te serduszko?

      Usuń
    5. Zaraz ogarnę jeszcze raz. Może zadziała.

      Usuń
    6. Działa?
      https://sta.sh/0p8ptb88w0o

      Usuń
    7. Nadal nic. Jak wchodzę na tę stronę to po chwili ładowania sama mi znika. Sprawdzałam na firefoxie i chrome - to samo. O.o Może prześlij mi po prostu na maila jeżeli możesz?

      Usuń
  7. Można 20? :3 Dam jutro

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też nie ma. zrobiłam nieodpowiedni format? Z góry przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Yumi , z racji , iż na całe 6 dni odcięło MJ internet , nie mogłam ani naryswać. Ani wysłać obrazka , dlatego więc jutro Ci go podejśle zgoda? ^^"

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Twój Ciel jest boski

      Usuń
    2. Dziękuję że ktoś zauważył <3 , inspirowałam się jego dziewczęcą wersją :3

      Usuń
    3. Omg zrobiłaś mojego obecnego senpaia najs i wogule mam fioła na punkcie lemonów z Ciele x reader !!! <3

      Usuń
  11. mogę 10 na (środe lub czwartek) ? :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ky! Yumi, jednak się podejmę bo wywalczyłem brak dodatkowych w ferie :3 Biere 11 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co odnośnie Chary, bo jakby nie patrzeć jej by na mój nachodziło (jeśli dostanę numerek

      Usuń
    2. Skończyłem :D https://imgur.com/a/C0o23

      Usuń
  13. Dobra 11 i tym razem wyślę dobry rozmiar XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy mogę prosić o 9?
    Jeżeli tak to od razu biorę się do pracy. ^^
    ~ Nikolciaczek

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę 31! Na piątek

    OdpowiedzUsuń
  16. Można 29? Dam jutro, albo w piątek rano :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosz :3
    https://imgur.com/a/8HWIt

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę jeszcze? Dawno się zgkaszalam, a jak tak to poproszę 8. Jak nie zdąże na
    Dzisiaj to na jutro ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ugh. Bardzo cie przepraszam. Ja, głupia ogarnęłam, że mam za niedługo sprawdzian z matematyki. Więc, mogę na jutro. Dzisiaj raczej nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm skoro nikt sie inny nie zgłasza to mogę prosić jeszcze o 20 numerek? Zrobiłabym na jutrzejszy wtorek najpewniej wieczorkiem ~.~

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE