2 lutego 2018

Gra: Poznaj(my) się - Andgora

1. Dostajesz czołg. Jakie 3 rzeczy robisz jako pierwsze?
A więc, zrobiłabym to, co zrobiła pewna osoba, czyli wjechałabym w dom mojego wroga, zapewne pojechałabym się pochwalić znajomym, bo szpan musi być oraz... sprzedałabym za hajs. Zawsze się przyda.
 
2. Co według Ciebie kryje się za słowem "perfekcja"?
Oczywiście, że ja. A tak na poważnie, to zapewne jakaś osoba bez żadnych usterek, człowiek idealny, poukładany i tak dalej.
 
 3. Do czego czujesz się zmuszany/a?
Do różnych rzeczy. Do odpisów, do... eee. No tu się kończy moja lista.
 
4 Czy boisz się ciemności?
Boje się, ale zarazem ją lubię, bo wtedy mogę sobie wyobrazić wszystko, co może się w niej kryć. Nie pogardzę takim Sansem.
 
5 Wyobraź sobie, że nocujesz w innym, niż Twój pokój miejscu. Masz do wyboru dwa łóżka. Jedno o miękkim materacu, w którym człowiek się dosłownie zatapia, oraz drugie, gdzie materac jest twardy. Które łóżko wybierzesz i dlaczego?
To "dosłownie się w nim zatapia" brzmi troszkę podchwytliwie, ale raczej wybrałabym twarde, bo nie raz miałam okazję spać na podłodze. Do tego sama mam twarde łóżko, więc...
 
6 Czy obawiasz się przyszłości?
Nie wiem co mnie czeka, ale wiem, że może być już tylko lepiej, więc raczej się nie obawiam.

7 Czego chcesz się nauczyć?
 Języków, a najbardziej mówić płynnie angielskim.

8 Co jest największym kłamstwem na świecie?
"Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem i akceptuje wszystkie zawarte w nim warunki."

9 Boisz się bólu?
Raczej nie. I psychicznie i fizycznie potrafię być silna, więc nie.

10 Czy można dawać świadomie sobą manipulować? Jeżeli tak - to czego jest to świadectwem?
Uważam, że tak.. łatwo manipulować osoby słabe psychicznie oraz, gdy człowiek ma jakiś "haczyk" na drugiego człowieka i zwyczajnie go szantażuje. Nie wiem czy o to chodziło, ale takie jest moje zdanie.

11 Jak wyobrażasz sobie Piekło? Wierzysz w jego istnienie?
Piekło... no cóż, osobiście wierzę w to wszystko, że jest "życie po śmierci", a samo piekło wyobrażam sobie pewnie jak każdy. Wszędzie ogień, diabeł zasiadający na tronie, nieszczęśliwi ludzie dookoła. Nie umiem tego dokładnie opisać.

12 Co to znaczy rozumieć kogoś? Na czym polega zrozumienie, czym jest i jak się przejawia?
 Sądzę, że to znaczy, że przeżyliśmy bardzo podobną sytuacje i rozumiemy to co dana osoba teraz czuje. Po prostu wystarczy, że na nią spojrzysz i wiesz, że zrozumiesz ją bez słów.

13 Dlaczego bycie miłym bardzo często odbierane jest jako flirt?
Jeśli mam być szczera, to żyjemy w czasach, gdzie ludzie nie są za bardzo mili.

14 Jesteś oszczędny/a?
 Nie i nigdy nie byłam.

15 Co sądzisz o Butterfly Project?
Nie słyszałam.

16 Czy gdyby twój partner/ka dokonał(a)by zdrady wybaczył(a)byś mu/jej?
 Sądzę, że tak.

17 Czym jest prawdziwa miłość?
 To uczucie, które będzie trwało zawsze, nieważne co się stanie.

18 Ebook vs. tradycyjna książka? Co lepsze i dlaczego?
 Zawsze byłam za tradycyjnymi książkami, bo bardziej do mnie przemawiały, bo czytanie to jedyny czas, kiedy mogę odpocząć od elektroniki,

19 Czy to prawda, że ludzie się zmieniają?
Tak, ale od nich zależy czy na gorsze, czy lepsze.

20 Co sądzisz o kazirodztwie?
 Jestem tolerancyjna, choć jest to dla mnie niepojęte.

21 Opisz jak według Ciebie, będzie wyglądał świat za pięćdziesiąt lat.
Za pewne elektronika nami zawładnie, dzieci zapomną co to prawdziwa zabawa..

22 Co najlepiej obrazuje nam ludzkie wnętrze?
Mam to samo zdanie. Do płatków śniegu. Nie ma 2 takich samych ludzkich charakterów.

23 Co myślisz o stereotypach? Kierujesz się jakimiś? Czy byłeś/aś kiedyś postrzegany/a stereotypowo?
 W sumie są mi obojętne, lecz, niektóre są przesadzone. I znów mam tak samo, "dostała 5? kujon!"

24 Jaki/jaka jesteś? Jak siebie widzisz? Jak widzą Ciebie inni?
Uważam się za dowcipną, miłą i towarzyską dziewczynę. Czasami potrafię być chamska, ale tylko, gdy zajdzie potrzeba, bo ogółem nie potrafię komuś wprost powiedzieć czegoś niemiłego (chyba, że dla żartów) Nie jestem pewna jak inni mnie widzą, ale nie mam wrogów.

25 Czy zdarzyło Ci się w życiu strzelać z prawdziwej broni?
Nie, ale chciałabym.

26 Spełniło Ci się kiedyś jakieś marzenie?
 Marzeń za wiele nie mam, ale zobaczyłam moich idoli na żywo i to się liczy.

27 Co jest kluczem do Twojego serca?
 Jedzenie. Naprawdę, postaw mi kebaba, a jestem twoja.

28 Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką usłyszałeś/usłyszałaś od innych o sobie?
 "lubię cię za to, że masz wszystkich w dupie" naprawdę nie rozumiem o co tej osobie chodziło

29 Z jaką postacią książkową utożsamiasz się i dlaczego?
Nie wiem, naprawdę. Nie znalazłam jeszcze takiej postaci.

30 Zabierz mnie, proszę, ze sobą na spacer: Opisz swój chód, postawę podczas niego. Czy różni się on gdy ktoś czy towarzyszy czy zazwyczaj jest taki sam? Czy masz jakieś specyficzne wymogi czy nawyki (chociażby: spacerując w towarzystwie wolisz mieć rozmówcę po prawej stronie)?
Chodzę raczej rozluźniona, lekko zgarbiona, ręce w kieszeniach, mam dość szybki krok, lecz często muszę zwalniać i iść tempem moich znajomych. I zawsze, ale to zawsze, gdy idę z jedną osobą, musi być ona po mojej lewej stronie, jeśli jest to grupa, to mogę iść środkiem.
Share:

2 komentarze:

  1. "Oświadczam, że zapoznałam się" .... True! xD Choć legendy głoszą, że istnieje ktoś, kto czyta to wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy wiele wspólnego. ;D

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE