11 lutego 2018

Gra: Poznaj{my) się - Colin

1 Dostajesz czołg. Jakie 3 rzeczy robisz jako pierwsze?
Hmm ogarniam czy osoba, która mi go dała nie jest osobą z psychiatryka, zaopatruje się w poduszki, sprawdzam godzinę, godzina jest ważna.

2 Co według Ciebie kryje się za słowem "perfekcja"?
Szczerze, to słowo nic dla mnie nie znaczy. Często go używamy jednak tak naprawdę nie znamy... mocy tego słowa? Nie ma czegoś co jest perfekcyjne.

3 Do czego czujesz się zmuszany/a?
Do wstawania z mojego kochanego łóżka codziennie rano

4 Czy boisz się ciemności?
To zależy, czasem ją lubię, lecz czasem moja wyobraźnia wmawia mi, że jest tam coś co chcę mnie zabić :') Można tutaj dać przykład z nocnego chodzenia do toalety x'D

5 Wyobraź sobie, że nocujesz w innym, niż Twój pokój miejscu. Masz do wyboru dwa łóżka. Jedno o miękkim materacu, w którym człowiek się dosłownie zatapia, oraz drugie, gdzie materac jest twardy. Które łóżko wybierzesz i dlaczego?
Wybieram oczywiście to miękkie, nawet jeżeli często leże na podłodze to jednak lubię jak jest wygodnie, no nie umiem uzasadnić no.

6 Czy obawiasz się przyszłości?
Szczerze to nie, moim zdaniem przyszłość może być tylko lepsza.

7 Czego chcesz się nauczyć?
Chciałabym się nauczyć wielu rzeczy w życiu. Nie bać się opinii innych ludzi, nie bać się udzielać na grupach czy w jakichkolwiek postach.

8 Co jest największym kłamstwem na świecie?
Najczęściej przyjaźń. Mam dwie może trzy osoby którym mogę zaufać, reszta osób z którymi się przyjaźniłam najzwyczajniej w świecie zachowywała się jak księżniczki wobec mnie, były "najważniejsze".

9 Boisz się bólu?
Zależy jakiego, fizycznego czy emocjonalnego. Boję się jednak bardziej bólu emocjonalnego, jestem strasznie wrażliwa jeżeli chodzi o takie sprawy.

10 Czy można dawać świadomie sobą manipulować? Jeżeli tak - to czego jest to świadectwem?
Hmm nie mam pojęcia :b

11 Jak wyobrażasz sobie Piekło? Wierzysz w jego istnienie?
Piekło powiadasz. Piekło moim zdaniem to czarna przestrzeń, nicość w której zostajesz na zawsze. Nie odczuwasz żadnych uczuć, smutku, szczęścia czy tęsknoty. Nie pamiętasz nic zza życia. Czy wierzę natomiast? Oczywiście, że tak.

12 Co to znaczy rozumieć kogoś? Na czym polega zrozumienie, czym jest i jak się przejawia? 
Moim zdaniem rozumieć kogoś to uczucie w którym doskonale wiemy co odczuwa druga osoba. Przytrafiło nam się to samo lub coś bardzo podobnego co wydarzyło się właśnie w życiu tej drugiej osoby.

13 Dlaczego bycie miłym bardzo często odbierane jest jako flirt?
Cóż no nie oszukujmy się, w większości tak się dzieje, po to by był obiekt plotek. Czasem też z tego powodu, że w tych czasach mało osób jest dla siebie miłe.

14 Jesteś oszczędny/a?
Chyba ta.

15 Co sądzisz o Butterfly Project?
A co to takiego?

16 Czy gdyby twój partner/ka dokonał(a)by zdrady wybaczył(a)byś mu/jej?
Jeżeli kochałby naprawdę, nie zdradziłby. Soł nie.

17 Czym jest prawdziwa miłość?
Leżeniem z drugą połówką cały dzień przed TV objadając się pizzą :D

18 Ebook vs. tradycyjna książka? Co lepsze i dlaczego?
Wybieram odpowiedź B. Dlaczego? ponieważ nigdy nie korzystałam z Ebooka x'DD

19 Czy to prawda, że ludzie się zmieniają?
Zależy w jaką stronę. Z dobrego na złe oczywiście, jednak mam wątpliwości co do ze złego na dobre.

20 Co sądzisz o kazirodztwie?
Nie interesuje mnie to :v

21 Opisz jak według Ciebie, będzie wyglądał świat za pięćdziesiąt lat.
Hym hym, nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale myślę że wszystko będzie cyfrowe, do każdej czynności będzie przystosowany komputer czy jakieś inne urządzenie :V

22 Co najlepiej obrazuje nam ludzkie wnętrze?
"Nie ma dwóch takich samych płatków śniegu", mam nadzieję, że więcej mówić nie muszę.

23 Co myślisz o stereotypach? Kierujesz się jakimiś? Czy byłeś/aś kiedyś postrzegany/a stereotypowo?
Tak naprawdę jest mi to obojętne.

24 Jaki/jaka jesteś? Jak siebie widzisz? Jak widzą Ciebie inni?
Jaka jestem? Zdarza się, że jestem samolubna, leniwa, lecz potrafię być też miła, pomocna... czasami. Widzę siebie jako leniwą kluskę, która śmieszkuje, odzywa się tylko i wyłącznie w swoim towarzystwie. Jak widzą mnie inni? Jako grzeczną,miłą, NORMALNĄ uczennice. Z niczym się nie zgadzam.

25 Czy zdarzyło Ci się w życiu strzelać z prawdziwej broni?
Niet

26 Spełniło Ci się kiedyś jakieś marzenie?
Nawet parę.

27 Co jest kluczem do Twojego serca?
Dużo tego jest, ale najważniejsze. Szacunek.

28 Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką usłyszałeś/usłyszałaś od innych o sobie?
"Jestem chora psychicznie" jaki był powód? Podarowałam tej osobie oreo z pastą zamiast nadzienia na prima aprilis. Do tej pory ma coś do mnie.

29 Z jaką postacią książkową utożsamiasz się i dlaczego?
Nieee czytam książek oprócz lektur.

30 Zabierz mnie, proszę, ze sobą na spacer: Opisz swój chód, postawę podczas niego. Czy różni się on gdy ktoś czy towarzyszy czy zazwyczaj jest taki sam? Czy masz jakieś specyficzne wymogi czy nawyki (chociażby: spacerując w towarzystwie wolisz mieć rozmówcę po prawej stronie)?
Mój chód tak naprawdę nie różni się niczym od innych, zazwyczaj idę ze spuszczoną głową i rękoma w kieszeniach. Czy się różni kiedy idę z kimś? W zasadzie to nie, jest tak samo, spuszczona głowa, ręce w kieszeniach. Co do wymogów, mam jeden jedyny, słuchawki, bez słuchawek ani rusz.
(Tak trochę nie umiałam opisać swojego chodu, siedzę bardzo często w domu, wychodzę z niego tylko do szkoły)
Share:

3 komentarze:

  1. Skarbie mój mam nadzieje że to ja jestem jedną z tych zaufanych osóbek huehue

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dobrze napisane
    Szczególnie odpowiedz 3 (ded becouce of lough)
    se ja lejter

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE