6 lutego 2018

Gra: Poznaj(my) się - Dreamer

1 Dostajesz czołg. Jakie 3 rzeczy robisz jako pierwsze?
Pierwsza, dość specyficzna - nadaję mu imię. Musiałoby ono być jak dla małego milusińskiego, Misiek, Alex i te takie.
Druga - sprawiłabym, żeby jego wnętrze było jakby większe, a przynajmniej takie się wydawało. Cóż, jazda windą to dla mnie tortura, zaś chociażby lekka świadomość, że coś albo ktoś może być za
moimi plecami i może mnie dotknąć chociażby w kark lub między żebra... Wybieram windę.
Trzecia - chyba... wywietrzenie? Lub dorobienie kluczy, zanim je zgubię.

2 Co według Ciebie kryje się za słowem "perfekcja"?
Kryje się za nim... jakby to ująć... zmienna? Jak w matematyce. Perfekcję oznaczmy znakiem "x". Perspektywy to będą "działania". Według jednej osoby może być 2+x=6, czyli w tym wypadku 4, a dla innej 4-x=1 (oczywiście, że 3). Rozumiesz? W każdym wypadku będzie to coś innego, bo są różne pojęcia perfekcji.

3 Do czego czujesz się zmuszany/a?
Do wszystkiego. Cały czas czuję na sobie presję, że zawiodę wszystkich, że zniszczę pokładane we mnie nadzieje, że coś się zepsuje i to będzie moja wina. Cóż, nie wiem, jak inni, ale ja nie mogę się uwolnić od uczucia bycia osądzanym.

4 Czy boisz się ciemności?
Tu się pojawia paradoks. Kiedy idę w ciemności, w nocy, poza domem, czuję chyba ekscytację i złość. Ale w domu, w nocy, wycieczka do toalety to chyba nie najlepszy pomysł... I moja wyobraźnia sama stawia mnie w sytuacji, w której muszę obserwować wszystko, czego się boję. I to wszystko w ciemności.

5 Wyobraź sobie, że nocujesz w innym, niż Twój pokój miejscu. Masz do wyboru dwa łóżka. Jedno o miękkim materacu, w którym człowiek się dosłownie zatapia, oraz drugie, gdzie materac jest twardy. Które łóżko wybierzesz i dlaczego?
Twarde. Zawsze doszukuję się tego, że jak wybiorę coś bardziej na rękę, to ktoś mnie osądzi i tego się boję. Ale też mam sama twarde łóżko i to może pozwoliłoby mi się choć trochę przespać...

6 Czy obawiasz się przyszłości?
Tak jak w wypadku perfekcji, ujmę to tak. Przyszłość to "x" i jest w super trudnym zadaniu. Tylko nielicznym udaje się to rozwiązać, więcej zgaduje. Nie ma czego się bać, i tak na końcu wszyscy umrzemy. Optymistycznie.

7 Czego chcesz się nauczyć?
Długa lista. Tu dam tylko kawalątek. Angielski, hiszpański, rosyjski, japoński, francuski, amerykański. Rysowanie, opanowywanie do perfekcji pisania, myślenia logicznie i to zabrzmi dziwnie, ale wiary.

8 Co jest największym kłamstwem na świecie?
Życie po życiu. Absurd.

9 Boisz się bólu?
Nie, nie ma się czego bać. Znam wiele oblicz bólu i naprawdę nieliczne sprawiły mi ból, bo cierpię na swego rodzaju nadwrażliwość emocjonalną.

10 Czy można dawać świadomie sobą manipulować? Jeżeli tak - to czego jest to świadectwem?
Można. Życie i wiara to jedna, wielka manipulacja. I jest to świadectwem strachu.

11 Jak wyobrażasz sobie Piekło? Wierzysz w jego istnienie?
Wieczne schody albo czerwona jaskinia z ogniem, w której czerwonym rogaty i gruby satyr gotuje ludzkie dusze w lawie i bije swoim ognistym biczem. To jest standardowe wyobrażenie, z jakim się spotkałam. Ja widzę Piekło jako pustkę, w której można kogoś spotkać dopiero, kiedy zrozumie się swoje błędy. Tak wygląda moje piekło, w które wierzę. I jest ono dla osób złych do cna, a nie takich, które krzywdziły jednych dla tych, których szanuje, lubi bądź kocha. Nawet Hitler, jeśli słuchaliście na historii, otruł swoją rodzinę i psa, bo bał się, że będą im robić krzywdę z jego winy.

12 Co to znaczy rozumieć kogoś? Na czym polega zrozumienie, czym jest i jak się przejawia?
Zrozumienie to w wielkim stopniu chęć. A pozostała część to tylko cierpliwość, doświadczenie i wyobraźnia.

13 Dlaczego bycie miłym bardzo często odbierane jest jako flirt?
Bo to podobna rzecz, ale flirt różni się tym, że ma w sobie podtekst. Raczej jeśli chcesz być miłym, to schylając się nie będziesz nikomu eksponować swoich dóbr od Matki Natury.

14 Jesteś oszczędny/a?
Zależnie od tego, czego potrzebuję i z kim jestem. Jak chcę kupić pierdółkę -  proszę bardzo, ale jeśli to moje pieniądze i jestem sama. Z kimś bym się powstrzymała.

15 Co sądzisz o Butterfly Project?
...co?
Nie mam pojęcia, co to.

16 Czy gdyby twój partner/ka dokonał(a)by zdrady wybaczył(a)byś mu/jej?
Jestem ufna i naiwna. Przez co głupia, ale ten fakt sam się nasuwa. Nawet, jeżeli ktoś by mnie zranił do głębi, to założyłabym tylko maskę i naiwnie ufała dalej. Cóż, dlaczego, to można sobie bardzo łatwo dośpiewać.

17 Czym jest prawdziwa miłość?
Mieszanką zaufania, przywiązania, ślepoty i głupoty. Bardzo wybuchową.

18 Ebook vs. tradycyjna książka? Co lepsze i dlaczego?
Stara, tradycyjna książka. Pachnie cudownie, nawet, jeżeli po powąchaniu kicham i prycham trzy tygodnie.

19 Czy to prawda, że ludzie się zmieniają?
Do pewnego wieku tak. Potem już zmiana jest niemożliwa, bo z tym jest tak, jak z permanentną zmianą sposobu oddychania. Nie ma rady, po pewnym wieku jest to niemożliwe.

20 Co sądzisz o kazirodztwie?
No więc akurat pomyślałam o chrześcijaństwie. Pomyślałam też, że to absurd. Z jednej strony jest złe, ale z drugiej to ekhem, Ewa i Adam. No cóż, taka natura.

21 Opisz jak według Ciebie, będzie wyglądał świat za pięćdziesiąt lat.
Technologia i telefony wszędzie, a zwykłe książki trafią do lamusa. Także ludzie będą leniwi i to bardzo.

22 Co najlepiej obrazuje nam ludzkie wnętrze?
Krew i flaki. Albo pluszowy miś. Jak go rozetniesz, to już nie taki ładny.

23 Co myślisz o stereotypach? Kierujesz się jakimiś? Czy byłeś/aś kiedyś postrzegany/a stereotypowo?
Ohoho! Według moich realnych znajomych j e s t e m stereotypem, a konkretniej zdepresjonizowaną osobą pragnącą chwilowej, internetowej sławy, podczas gdy w rzeczywistości wtedy mi zwykle puściły nerwy.

24 Jaki/jaka jesteś? Jak siebie widzisz? Jak widzą Ciebie inni?
Jak w punkcie nr. 23.

25 Czy zdarzyło Ci się w życiu strzelać z prawdziwej broni?
Tylko do celu, chociaż chętnie postawiłabym tam kilka osób i strzeliła im w stopę. Tylko, żeby pobolało, a te osoby miały zwolnienie z wfu czyli ich najgorszy koszmar.

26 Spełniło Ci się kiedyś jakieś marzenie?
Hmm... na dobrą sprawę to tak, bycie dumnym posiadaczem małego ujadacza, ale to było marzenie moje i mojej siostry.

27 Co jest kluczem do Twojego serca?
Hmm... młot pneumatyczny, kakao lub dobre opowiadanie. Lub blog Yumi.

28 Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką usłyszałeś/usłyszałaś od innych o sobie?
Em... no ten... wolałabym chyba powiedzieć, że mam cebulę pod pachami niż coś takiego. Może chociażby, że to jest naprawdę dziwne.

29 Z jaką postacią książkową utożsamiasz się i dlaczego?
Harry Potter lub Percy Jackson. Bardziej z tym drugim, bo podobno też mam dysleksję. Ale też czuję się odrzucona.

30 Zabierz mnie, proszę, ze sobą na spacer: Opisz swój chód, postawę podczas niego. Czy różni się on gdy ktoś czy towarzyszy czy zazwyczaj jest taki sam? Czy masz jakieś specyficzne wymogi czy nawyki (chociażby: spacerując w towarzystwie wolisz mieć rozmówcę po prawej stronie)?
Lubię iść po lewej stronie, chodzić chociażby po ulicy i trawie. Wszelkie lasy to moja bajka. Chodzę dość "luzacko" i jestem lekko przygarbiona. Zazwyczaj nie będę Cię słuchać przez słuchawki na uszach i ulubioną piosenkę.
Share:

3 komentarze:

POPULARNE ILUZJE