1 lutego 2018

Gra: Poznaj(my) się - Evil Angel

1 Dostajesz czołg. Jakie 3 rzeczy robisz jako pierwsze?
a) Zabijam wszystkich pedofilów i przestępców, jakich namierzę. 
b) Próbuję przerobić go na jakąś większą i efektywniejszą broń, nie wiem, jakiś wielki robot czy inne coś. 
c) Bawię się w bohatera. Ewentualnie podbijam świat i tworzę z niego utopię. 

2 Co według Ciebie kryje się za słowem "perfekcja"?
Szczerze powiedziawszy – nie mam pojęcia. Zapewne coś, co nie ma ani jednej wady. Ale jak wiemy, takie rzeczy nie istnieją. Nie istnieje nic „perfekcyjnego”, bo każdy człowiek pojmuje te słowo inaczej. 

3 Do czego czujesz się zmuszany/a?
Chyba trochę do nauki. Chcę być dobra z przedmiotów, chcę utrzymać to, że wszyscy w klasie uważają mnie za tą najinteligentniejszą, więc jest presja nauki. 

4 Czy boisz się ciemności?
Raczej nie. Jest miła. Jest drobną ostoją. Boję się tego, co może się w niej czaić, ale to przez to, że czasami mam swego rodzaju schizy i tak się dzieje.

5 Wyobraź sobie, że nocujesz w innym, niż Twój pokój miejscu. Masz do wyboru dwa łóżka. Jedno o miękkim materacu, w którym człowiek się dosłownie zatapia, oraz drugie, gdzie materac jest twardy. Które łóżko wybierzesz i dlaczego?
 Łóżko z miękkim materacem. Zasypianie zajmuje mi dość długo w moim własnym łóżku, więc możliwość natychmiastowego zaśnięcia jest świetna.

6 Czy obawiasz się przyszłości?
Tak. Nie mam pojęcia, co przyniesie i czy podołam celom, jakie sobie postawiłam.

7 Czego chcesz się nauczyć?
 Wielu rzeczy. Programowania, motywowania siebie do napisania kolejnego rozdziału opowiadania, języka angielskiego do perfekcji, języka polskiego na poziomie mistrzowskim, języka norweskiego.

8 Co jest największym kłamstwem na świecie?
 „Nie warto żyć”. Chociaż czasami sama wątpię w ten świat i uważam, że jest okropny, to znajduje się coś, co pokazuje mi, że gdyby nie ten świat i to życie, nie zrobiłabym wielu świetnych rzeczy, które robię.

9 Boisz się bólu?
 Trochę tak.

10 Czy można dawać świadomie sobą manipulować? Jeżeli tak - to czego jest to świadectwem?
Owszem, można. Jest to spowodowane obawą, że sami nie podołamy czemuś i potrzebny nam ktoś, kto będzie nami sterował. Może to kontrowersyjny przykład, ale religie nie raz rządzą nami i manipulują.

11 Jak wyobrażasz sobie Piekło? Wierzysz w jego istnienie?
Wierzę, że może istnieć coś podobnego do Piekła, tylko coś bardziej w stronę Tartaru z mitologii greckiej. Podoba mi się okropnie przedstawienie Piekła, Nieba ORAZ Tartaru w serii książek „Ja diablica”.

12 Co to znaczy rozumieć kogoś? Na czym polega zrozumienie, czym jest i jak się przejawia?
Rozumienie kogoś to sytuacja, w której porozumiewamy się bez słów, wiemy, o co chodzi drugiej osobie tylko przez obserwację i samą wiedzę o niej.

13 Dlaczego bycie miłym bardzo często odbierane jest jako flirt?
Bo żyjemy w świecie, w którym bycie miłym i wrażliwym to rzadkość.

14 Jesteś oszczędny/a?
Tak, jestem.

15 Co sądzisz o Butterfly Project?
Nigdy nie słyszałam, albo przynajmniej nie pamiętam.

16 Czy gdyby twój partner/ka dokonał(a)by zdrady wybaczył(a)byś mu/jej?
Nie. Jeżeli by mnie kochał/a, to nie zrobił(a)by tego. 

17 Czym jest prawdziwa miłość?
Nieskończonym uczuciem, które jest trwałe nawet pomimo drobnych sprzeczek, kłótni, czy wyjazdów. To więź, która sprawia, że chcesz spędzić z tą drugą osobą całe życie, bez względu na coś.

18 Ebook vs. tradycyjna książka? Co lepsze i dlaczego?
Tradycyjna książka. Nie męczę wzroku no i książki nie muszę ładować. ;)

19 Czy to prawda, że ludzie się zmieniają?
Oczywiście, że tak. Pytanie brzmi: na gorsze, czy na lepsze?

20 Co sądzisz o kazirodztwie?
Jest to dla mnie dziwna i niezbyt pojęta rzecz. Nie popieram jej i według mnie zalicza się do czegoś w rodzaju wynaturzenia.

21 Opisz jak według Ciebie, będzie wyglądał świat za pięćdziesiąt lat.
Większe zanieczyszczenie. Zanikające coraz bardziej kontakty międzyludzkie. Rzeczy, które teraz kochamy, będą w muzeum. Może w końcu ktoś inteligentny u władzy.

22 Co najlepiej obrazuje nam ludzkie wnętrze?
Płatki śniegu. Nie ma dwóch identycznych ludzkich charakterów.

23 Co myślisz o stereotypach? Kierujesz się jakimiś? Czy byłeś/aś kiedyś postrzegany/a stereotypowo?
Nie są złe, dopóki nie zajdą za daleko. Nie każdy uchodźca to terrorysta, nie każdy Niemiec to reinkarnacja Hitlera, nie każdy Rusek to pijany idiota. Sama także jestem osobą, która jest postrzegana przez stereotyp – „Ma dobre oceny, tak? Musi być cholernym kujonem”. „Pewnie przez orgazm krzyczy ‘2+2!’”. Serio, to ostatnie kiedyś słyszałam w trochę innej formie, ale nadal.

24 Jaki/jaka jesteś? Jak siebie widzisz? Jak widzą Ciebie inni?
Widzę siebie jako może nie okropnie mądrą, ale inteligentna, trochę wulgarną dziewczynę, która będąc uszczypliwa okazuje sympatię. A jak widzą mnie inni? To zależy, w jakich stosunkach z nim jestem. Jeżeli to znajomy, zna mnie jako miłą, uprzejmą „kujonicę”, która czasami używa przekleństw. A jeżeli przyjaciel/bliższy kolega – wredną, szczerą sukę, która potrafi nieźle się pośmiać i w razie czego wesprzeć, pogadać.

25 Czy zdarzyło Ci się w życiu strzelać z prawdziwej broni?
 Nie. Ale bardzo bym chciała.

26 Spełniło Ci się kiedyś jakieś marzenie?
Tak. Między innymi to, że moje pierwsze opowiadanie i opis AU znalazł się na Handlarzu. No i to, że kiedyś byłam spragniona posiadania przyjaciółki. A kiedy odpuściłam, dwie same do mnie przyszły. :)

27 Co jest kluczem do Twojego serca?
Nie mam pojęcia, szczerze powiedziawszy. Zauroczyłam się raptem 2 razy i doświadczenie miłości mam zerowe. Jednakże chyba to, żeby ta osoba rozumiała mnie i kochała. Żeby po prostu była, kiedy jej potrzebuję.

28 Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką usłyszałeś/usłyszałaś od innych o sobie?
To o tym, że jak orgazmuję, to krzyczę wyniki matematyczne.

29 Z jaką postacią książkową utożsamiasz się i dlaczego?
Chyba nie ma takiej… Chociaż jakbym się zastanowiła, to być może charyzma Magnusa Bane’a z „Darów Anioła” i ogólnie jego postać (a tak szczerze mówiąc nie mam pojęcia).

30 Zabierz mnie, proszę, ze sobą na spacer: Opisz swój chód, postawę podczas niego. Czy różni się on gdy ktoś czy towarzyszy czy zazwyczaj jest taki sam? Czy masz jakieś specyficzne wymogi czy nawyki (chociażby: spacerując w towarzystwie wolisz mieć rozmówcę po prawej stronie)?
Raczej nie za szybki, głowa do góry, ramiona do przodu, ewentualnie do tyłu, w zależności od nastroju. Idąc sama, wygłupiam się, gdybym szła w towarzystwie, raczej bym tego nie robiła. Nie mam wymogów. Lewa, prawa, tył, przód, nie ważne dla mnie.  

Share:

7 komentarzy:

  1. Nauczyć się języka norweskiego, huh?
    Chyba wiem czemu.
    XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiecie co? Może każdy z pisarzy którzy tutaj dają opowiadania, powini zrobić to samo co Evil Angel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholera! Zapomniałam, że na telefonie nie można edytować posta...

      Usuń
  3. Przepraszam, ale parsknęłam śmiechem o tym orgazmowaniu wynikami matematycznymi xD Jestem ciekawa, jak zareagowałaś, kiedy to usłyszałaś xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najśmieszniejsze było to, że to rozmawiało dwóch półgłówków na polskim za którymi siedzę z przyjaciółką. Jak to usłyszałam, to czułam się cholernie dziwnie ale nie mówiłam nic przez jakiś czas, byłam ciekawa co dalej powiedzą. No i kilka chwil później zaczepiam ich, mówię im, że "ale wy wiecie, że ja wszystko słyszę?". Zamknęli się, trochę chyba pochichrali i gadali już o czymś innym. XD

      Usuń

POPULARNE ILUZJE