22 lutego 2018

Gra: Poznaj(my) się - woody wąs 2


31 Uważasz się za człowieka z którego można brać przykład?
31 Odp.Noooooo...Na co dzień CHYBA tak, lecz dość często zdarza mi się robić...cóż... Głupie rzeczy.

32 Z jaką postacią filmową utożsamiasz się i dlaczego?
32 Odp.Jack Sparrow :)
Nie tylko ze względu na jego dziwaczność, ale też poczucie humoru i przebiegłość. Poza tym uwielbiam Johnego Deppa.

33 Jakie masz zdanie na temat policji?
33 Odp.Nie mam pojęcia. Policja to policja, należy ich szanować.

34 Jaka była najdziwniejsza rzecz, którą robiłeś przed lustrem?
34 Odp.Chyba śpiewałem.

35 Co uważasz na temat dyskontów z odzieżą używaną? Nabywasz ubrania w lumpeksach? Jeśli tak- pochwalisz się swoim ulubionym znaleziskiem? Czego byś nie kupił w takim miejscu? Czy i w Twoim mieście przez wzrost ich popularności widać wzrost cen w tego typu sklepach?
35 Odp.Nie jestem osobą która mocno siedzi w tematach shoppingu, więc wybaczcie, Nie Potrafię na to pytanie odpowiedzieć.

36 Gdybyś na kilka dni mógł wcielić się w dowolną filmową lub książkową postać któż by to był? Dlaczego wybrałeś właśnie ją?
36 Odp. Indiana Jones.Cóż, bardzo go lubię, już od wczesnego dzieciństwa go oglądałem.I mimo że ta trylogia skończyła się dość dawno temu, ciągle czuje się do niej przywiązany.

37 Jaką znasz najciekawszą terapię mającą na celu poprawić zdrowie?
37 Odp.Przykro mi, nie znam się na tym.

38 Co zrobiłeś ostatnio pierwszy raz?
38 Odp.Wyszedłem przez okno z budynku prawie publicznego.

39 Ktoś opowiedział Ci świetną historię, którą zamierza opublikować i zmarł. Fabuła jest bardzo dobra, że aż samemu masz ochotę to napisać, nawet, jeśli nie interesujesz się pisarstwem. To po prostu świetna historia i prawdopodobnie maszynka do robienia pieniędzy- co robisz?
39 Odp.Opublikowałbym historię pod jego imieniem, a zebrane pieniądze przeznaczyłbym jego rodzinie i na cele dobroczynne.

40 Jak myślisz- czy śmierć osoby poznanej w Internecie może mieć jakiś realny wpływ na Twój nastrój? (oprócz ewentualnego chwilowego smutku czy zamyślenia)
40 Odp.Tak. Nie ważne czy to znajomość prawdziwa czy internetowa, znajomość to znajomość a śmierć to śmierć.

41 Wyobraź sobie, że znajdujesz na leśnej dróżce średniej wielkości, gładki, wielobarwny kamień. Po jakimś czasie zaczyna robić się ciepły, pęka i... Wykluwa się z niego smok. Jak będzie wyglądał, co z nim zrobisz i czy nadasz mu imię i jeżeli tak, to jak będzie ona brzmiało?
41 Odp.Zakładam że mój smok(chociaż bardziej smoczątko) będzie niebieski.Będzie miał zakręcone rogi,szpiczaste uszy,niewielkie skrzydła i duże oczy.Zabiorę go do domu, a tam zrobię mu posłanie. A nazwę go...*wykreśla woody wąsII* Mort:)

42 Jakie masz zdanie na temat zdjęć Post Mortem?
42 Odp.Nie znam się, to się nie wypowiem.

43 Co chcesz, aby zostało zdelegalizowane?
43 Odp.*wzdycha*Bycie upierdliwym.

44 Jeśli Twoje dziecko urodziłoby się niepełnosprawne/ciężko chore, oddałbyś je czy podjąłbyś się opieki nad nim? Imponuje Ci, że rodzice takich dzieci dają sobie z nimi radę czy uważasz, że utrudnili sobie życie, bo powinni je oddać?
44 Odp.*kasuje kolejny wpis że nie chce mieć dziewczyny* Podjąłbym się opieki. Wiem że takie dzieci mają ciężki życie, i wolałbym go dodatkowo nie utrudniać, oddając je w ręce innych ludzi, a bez PRAWDZIWYCH rodziców będzie im jeszcze trudniej.Odpowiedź na drugie pytanie jest chyba oczywista.

45 Co i jak zmienić w tym kraju żeby przestały się opłacać ucieczki na "zachód"?
45 Odp.Trudno powiedzieć, ponieważ wycieczki na zachód (chyba)zawsze się będą opłacać.Dolary i Euro są o wiele  większymi walutami niż złotówki, i nic na to nie poradzimy.A co do tego co zmienić, to na początek można by wycofać świerzaki(żeby ludzie nie robili o to bitew jak o karpia).

46 Seanse spirytystyczne, kontakty z duchami, życie pozagrobowe - dla jednych te tematy będą czymś wyjętym z absurdalnej książki lub filmu, dla drugich zaś czymś bardziej lub mniej realnym. A dla Ciebie? Wierzysz w duchy i ich przypuszczalną ingerencję w świat żywych?
46 Odp.Chociaż w duchy już wierzę,to wzywanie duchów itp. są dla mnie raczej nieprawdą. Niech sobie każdy wierzy w co chce i nic mi do tego.

47 Jaka byłaby Twoja reakcja gdyby nagle podszedł do Ciebie ktoś obcy i Cię pocałował?
47 Odp.Od razu wziąłbym coś ciężkiego(prawdopodobnie mój zeszyt do rysunków albo książkę bo te dwie rzeczy zawsze mam przy sobie, i mają dość sporą silę rażenia) i bym jemu/jej *wykreśla przywalił* i bym się zamachnął(a cela mam dosyć dobrego).
Niech każdy wie że też mam swoją prywatność.

48 Co sądzisz o Mangach i Anime?
48 Odp.Ostatnio gadałem on tym z moim kumplem. Po 5 minutach *wykreśla darcia się na siebie* kłócenia się doszliśmy do wniosku że każde Anime(oprócz pokemonów i dragon balla) jest zboczone. Manga(przynajmniej dla mnie) to to samo co Anime, więc...tak, na tym kończę moją wypowiedź.

49 Opisz mi siebie. Lecz nie tak, że "jestem.." Napisz to z punktu widzenia osoby trzeciej. Tak, jakbyś był postacią książkową, której należy zrobić charakterystykę. Uwzględnij wygląd i charakter.
49 Odp.Wysoki chłopak z rozczochranymi brązowymi włosami i bladą skórą. Nosi duże okulary a pod jego niebiesko-zielonymi oczami widać wory. Ubiera się dość staromodnie,Zazwyczaj w swetry.
Na co dzień lubi chodzić w spodniach(innych niż dżinsy) i w butach zimowych.Nie przepada za żadnym sportem.Z charakteru jest raczej miły, pomocny i cierpliwy,lecz dość często popełnia głupie pomyłki.
Uwielbia czytać(bardzo). W wolnych chwilach(czyli na lekcjach) rysuje w swoim zeszycie.Czasami może się wydać trochę...dziwny? Jest też leniwy,zawsze idzie na skróty,nie zawsze idealnie do celu.
Bardzo lubi sok jabłkowy,zimę i...spanie.

50 Jakie masz zdanie na temat starości?
50 Odp.Starość jest jak lotto:nigdy nie wiesz jak wyjdzie. Kiedy jest się starszym człowiekiem ciągle trzeba myśleć nad każdą decyzją. Przykład:Dość dawno temu moja babcia szła po ciemku do łazienki,
ale potknęła się i następnego dnia leżała w szpitalu z (jeśli dobrze pamiętam) złamanym biodrem.

51 Co jest bronią ludzi słabych?
51 Odp.*wykreśla fandom* Śmiech. Wyśmiewają się z innych, udając że on są lepsi,ale tak nie jest.Ważne jest żeby mieć w rękawie kilka trafnych ripost.

52 Gdyby Twoja dusza rzucała cień, jaki przybierałby on kształt? Z kim lub z czym się utożsamiasz? Kto lub co jest Ci na tyle bliskie, byś mógł rzec, że jest z Twą duszą na wieki wieków powiązane i nadaje jej obecną formę?
52 Odp.Prawdopodobnie to byłoby to:(https://imgur.com/k4ZZptF)

Chyba że się wkurzę,wtedy moja dusza(i ja)wygląda tak:(https://imgur.com/RrR15NS)

53 Ile krzyku może być w milczeniu?
53 Odp.Jak się człowiek postara to nawet całkiem sporo.

54 Jaki masz stosunek do osób niepełnosprawnych? Zwracasz uwagę na ich istnienie w społeczeństwie? Potrafisz złapać kontakt z takimi ludźmi i pomagać im w trudnościach życia codziennego? Czy może niepełnosprawność Cię odrzuca?
54 Odp.Trudno powiedzieć, bo sam jestem niepełnoletni...(woody.exe has chrasched)

55 Pytanie egzystencjalne - dokąd nocą tupta jeż?
55 Odp.Jeśli wiesz, to mi się zwierz.

56 Jeśli podróżować to czym?
56 Czymkolwiek byle by miało koła.

57 Czy wszyscy ludzie mają jednakowe szanse na dobre życie?
57 Odp.Tak, tylko że niektórym nie chce się starać(tak jak mi).

58 Podzielisz się ze mną jakąś przydatną radą? Może dotyczyć czegokolwiek.
58 Odp.Moje motto od 6 lat:,Sztuka wymaga czasu'.

59 Kim była Twoja pierwsza miłość? (liczy się nie tylko ta realna, ale też i fikcyjna)
59 Odp.Harry Potter,ale nie jako on tylko jako cała seria.Po prostu...kocham historię fantastyczne.

60 Wyobraź sobie wielki ołtarz. Polana, płonie ognisko. Ludzie dookoła mówią głośno, lecz nagle przerywają, miejsce przesłania cisza i szacunek. Na środku stoi człowiek. Szaman. Chce złożyć ofiarę. Z czego, komu? Jak on sam wygląda? Co trzyma w rękach? Jakiej jest płci, jakie ma ubrania?
60 Odp.Z kozy dla jakiegoś bożka.W rękach trzyma zabitą kozę.Jest on mężczyzną i nosi na sobie dłuuuuuugie szaty z kapturem.

*Wystawia tabliczkę z napisem:Wracam zaraz jutro (chyba)*

Share:

1 komentarz:

  1. Sorry za 52, ale chyba tylko obrazki mogły wyrazić to co chciałem napisać.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE