5 lutego 2018

Gra: Poznaj(my) się - woody wąs

1 Dostajesz czołg. Jakie 3 rzeczy robisz jako pierwsze?
1 Odp.
-Jadę do kumpla żeby mi oddał 10 zł,
-Jadę kupić chleb,
-Zastanawiam się dlaczego Ja go dostałem.(interesujące...)

  2 Co według Ciebie kryje się za słowem "perfekcja"?
2 Odp.Sok Jabłkowy!!(Dobra ale tak na serio) Nie mam dokładnej interpretacji tego słowa.

  3 Do czego czujesz się zmuszany?
3 Odp.Do wstawania, do udawania.

  4 Czy boisz się ciemności?
4 Odp.TAK.

  5 Wyobraź sobie, że nocujesz w innym, niż Twój pokój miejscu. Masz do wyboru dwa łóżka. Jedno o miękkim materacu, w którym człowiek się dosłownie zatapia, oraz drugie, gdzie materac jest twardy. Które łóżko wybierzesz i dlaczego?
5 Odp.Chyba wolę twarde...Nie wiem dla czego. Wybaczcie.

  6 Czy obawiasz się przyszłości?
6 Odp.Tak, czasami mi się to zdarza...

  7 Czego chcesz się nauczyć?
7 Odp.Wstawania rano

  8 Co jest największym kłamstwem na świecie?
8 Odp.Fandom

  9 Boisz się bólu?
9 Odp.Tak...kto by się nie bał.

  10 Czy można dawać świadomie sobą manipulować? Jeżeli tak - to czego jest to świadectwem?
10 Odp.Nie, zazwyczaj robię to co uważam słuszne...zazwyczaj.

   11 Jak wyobrażasz sobie Piekło? Wierzysz w jego istnienie?
11 Odp.Zakładałbym że jest tam jak w wulkanie(dużo ognia, lawy, czy coś takiego) i tak, wierzę.

   12 Co to znaczy rozumieć kogoś? Na czym polega zrozumienie, czym jest i jak się przejawia?
12 Odp.Zrozumienie polega na potrafieniu wczuć się w sytuację innej osoby, potrafieniu odczuć jej uczucia, jest ono zachowaniem spotykanym u ludzi dobrego serca, może być nazywane darem pocieszania.

   13 Dlaczego bycie miłym bardzo często odbierane jest jako flirt?
13 Odp.Nie mam pojęcia.Wydaje mi się że ludzie próbują znaleźć jakąś niecodzienność w zachowaniu drugiej osoby np.Jak dziecko zrobi laurkę dla mamy/taty Kompletnie bez okazji, można się spodziewać że coś przeskrobało.
Osobiście uważam że bycie miłym jet dobrą cechą.

   14 Jesteś oszczędny?
14 Odp.Tak. Sądzę że oszczędzanie to pierwszy krok do spełnienie marzeń

   15 Co sądzisz o Butterfly Project?
15 Odp.Ogólnie go nie znałem, ale trochę o nim poczytałem,(ale rym) i sądzę że jest to dobry pomysł.Dla ludzi z lekko i bardziej podłamaną psychiką(bez urazy), ta 'terapia' może naprawdę być pomocna.

   16 Czy gdyby twój partnerka dokonała by zdrady wybaczyłbyś jej?
16 Odp.Nie mam i raczej nie będę miał dziewczyny, więc nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale raczej bym wybaczył.

   17 Czym jest prawdziwa miłość?
17 Odp.Prawdziwa miłość to ufanie komuś bezgranicznie, wiedza że twoja druga połówka zawsze ci pomoże, pocieszy, pomoże zrealizować twoje plany i zawsze będzie przy tobie.

  18 Ebook vs. tradycyjna książka? Co lepsze i dlaczego?
18 Odp.Wolę książki.Czytanie mnie odpręża.Każda książka ma jakąś historię(nie tylko tą spisaną). Prawdziwe książki mają duszę, a nie dysk twardy. Poza tym nie potrzebują ładowania.

   19 Czy to prawda, że ludzie się zmieniają?
19 Odp.Tak, to prawda. Wystarczy porównać siebie sprzed 8 lat, z sobą z teraźniejszości. Oczywiście niektóre cechy, przyzwyczajenia się nie zmieniają, ale z wiekiem coraz bardziej staramy się nie popełnić błędów, odróżniamy dobro i zło, potrafimy wziąć odpowiedzialność za swoje czyny.

   20 Co sądzisz o kazirodztwie?
20 Odp.Zło wcielone. Czegoś takiego nie powinno być.

   21 Opisz jak według Ciebie, będzie wyglądał świat za pięćdziesiąt lat.
21 Odp.Hmmm...Trudno to ująć w słowach... Na pewno będzie dość dużo...Nie wiem...Latających samochodów?

  22 Co najlepiej obrazuje nam ludzkie wnętrze?
22 Odp.Operacja wyrostka.

  23 Co myślisz o stereotypach? Kierujesz się jakimiś? Czy byłeś kiedyś postrzegany stereotypowo?
23 Odp.Trudno powiedzieć. Myślę że niektóre stereotypy 'mają rację' a niektóre nie. Nie kieruję się żadnym z nich. Osobiście sam siebie postrzegam na przykładzie stereotypu 'Mężczyźni zawsze pozostaną dziećmi'.

  24 Jaki jesteś? Jak siebie widzisz? Jak widzą Ciebie inni?
24 Odp.Jestem raczej leniwy,ale również towarzyski i zawirowany. Widzę siebie jako artystę,uwielbiam malować i robić żarty przyjaciołom.Myślę że inni postrzegają mnie jako zwykłego chłopaka z nadnaturalnym wzrostem i stylem z lat 90.

  25 Czy zdarzyło Ci się w życiu strzelać z prawdziwej broni?
25 Odp.Jeszcze nie, ale może kiedyś...

  26 Spełniło Ci się kiedyś jakieś marzenie?
26 Odp.Chyba tylko jedno: dostać undertale.Na ogół jestem marzycielem i wątpię żeby spełniły się wszystkie.(Może nawet spełniło mi się ich więcej, ale o nich zapomniałem?)

  27 Co jest kluczem do Twojego serca?
27 Odp. Wolę się nie zdradzać.Jak pisałem wcześniej nie mam i nie mam zamiaru mieć dziewczyny, a kto wie? Może będzie to czytać jakaś dziewczyna która mnie kocha(ale ja tego nie odwzajemniam)i wykorzysta to żeby
podbić moje serce? Ja nic nie mówię
.
  28 Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką usłyszałeś od innych o sobie?
28 Odp.Nie mam pojęcia.NAPRAWDĘ nie mam pojęcia. Moja pamięć nie jest zbyt dobra.(Nie kłamię.Piszę to z ręką na sercu.Przysięgam)I nie, to nie jest wymówka żeby wymigać się od pisania.

  29 Z jaką postacią książkową utożsamiasz się i dlaczego?
29 Odp.Znowu nie wiem. Chyba z Fredem/Gorgem Wesleyem z Harrego Pottera.Oboje(troje?)jesteśmy dowcipni, wysocy i niezbyt poważni.(Ale nie rudzi)

  30 Zabierz mnie, proszę, ze sobą na spacer: Opisz swój chód, postawę podczas niego. Czy różni się on gdy ktoś czy towarzyszy czy zazwyczaj jest taki sam? Czy masz jakieś specyficzne wymogi czy nawyki  (chociażby: spacerując w towarzystwie wolisz mieć rozmówcę po prawej stronie)?
30 Odp. Okej nich pomyślę...Nie wiem co mam rozumieć poprzez zdanie ,,Opisz swój chłód", ale co do postawy to zazwyczaj chodzę zgarbiony, z rękami w kieszeniach(Nie jestem pewien czy o to chodziło).
Zazwyczaj jak chodzę sam, jestem jeszcze bardziej zgarbiony, ale jestem bardziej rozmowny(Zanim zaczniecie pytać, tak lubię gadać sam do siebie.Mam wrażenie że jedyną osobą która mnie zrozumie jestem tylko ja sam).
Co do nawyków to raczej nie ma tu niczego o czym można by pisać.

PS.Pozdrawiam wszystkich którzy to czytają.Życzę miłego dnia.

Share:

3 komentarze:

  1. Wood was jestes chyba najbardziej ciekawsza postacia ever xD zabiles mnie odpowiedzia nr 7 i 8.morderstwo szybkie i skuteczne cx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      Sam się śmiałem jak to pisałem.
      Lubię rozbawiać ludzi(cóż. mam MORDERCZE żarty).

      Usuń

POPULARNE ILUZJE