6 listopada 2018

Deltarune: Ralsei [tłumaczenie PL]



Tłumaczenie; Yumi Mizuno
Share:

18 komentarzy:

  1. Reisen to nie chłopiec xD ? Ja bym wolala zeby to była dziewczynka ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta sprawa jest nie wyjaśniona/niepewna ja uważam Raisen za dziewczynę XP

      Usuń
    2. Mnie tam za bardzo nie interesuje jakiej jest płci Ralsei, Ralsei dla mnie to cudowna urocza cynamonowa bułka, którą shipuję z Krisem.

      Oraz w sumie na początku gry była mowa iż jest księciem ciemności/mroku, więc...możliwe iż to chłopak.

      Usuń
    3. No niech to już będzie dziewczynka, jakoś tak lepiej pasuje :3

      (Jak coś to USG się zrobi XD)

      Usuń
    4. Nie zależnie od płci będzie taki sam ale sprawdziłem, jeśli sprawdzisz jego status(?) W tabeli z statystykami może być opisany "Deals damage with his rugged scarf."

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    6. Czy was co boli? XDDd jak czytam wasze komentarze to dostaje raka.
      PRzez takie jak wy nienawidze undertale, od deltaruny mi wara, macie bana na deltarune. Ralsei ( albo jak wolicie upośledzenie Raisen albo Reisen lol) to facet, i nie ma co tutaj sie kłócić. Jest to PRINCE, a nie PRINCESS, wiec WARA MI OD NIEGo i p rosze mi nie zmieniać mu płci prosze XD bo to cudny ship z Krisem, poprostu kocham, ale za to zmienianie płci macie bana na dzień darmowej kanapki Kurrww

      Usuń
    7. Akurat bana, to dawać mogę tutaj ja i dam go tobie jeżeli w przyszłości zobaczę tego typu podobne komentarze. -.-
      Dlatego dziecko, zanim cokolwiek napiszesz, zastanów się. Nie masz prawa u mnie dyktować co ci się podoba ani też obrażać innych. Ani tym bardziej nie pozwolę na atakowanie innych czytelników i obrażanie ich bo to już jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Uważasz że R to chłopak, spoko, twoje zdanie i twoja opinia, nie ciśnij po innych bo mają odmienne zdanie od twojego.
      Tyle w tym temacie. Jeżeli jeszcze raz zobaczę coś podobnego - wszystkie twoje komentarze będą kasowane, jasne?
      Nie życzę sobie trolli na blogu

      Usuń
    8. Ale tu nie chodzi o niczyje zdanie, Ralsei jest chłopcem i tyle, ci którzy uważają inaczej, po prostu są w błędzie :)

      Usuń
  2. Jak słodko~ Chociaż uważam że Ralsei to raczej chłopiec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Fajny komiks tylko że w grze było napisane "I'm Ralsei. The PRINCE of the darknes." Ralsei to książe ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że to dziewczyna pod koniec jak się żegnaja pokazuje swoje białe futerko i różowe zdobienia. Możliwe też jest że ukrywał/a swoja płeć z powodów nieznanych
      Dla mnie to dziewczynka i shipóje ja z Krisem

      Usuń
    2. Wiem że wstydził/a się pokazywać twarz która była biało-różowa, więc może jest chłopkaiem

      Usuń
  4. Ralsei to chłopak, potwierdzone info, ON był, jest i będzie płci męskiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezależnie od płci ralsei , i tak będzie na zawsze moim najlepszym przyjacielem (nawet lepszym niż Asriel)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE