28 listopada 2018

KALENDARZ 2019 - aktualizacja


Moi kochani, serdecznie dziękuję wszystkim, którzy zgłosili się do zamówienia kalendarza! 
Byłam dzisiaj (czekałam, aż na pewno wszystkie wpłaty zostaną nadesłane na konto) w drukarni. Nasze zamówienie będzie gotowe w przyszłym tygodniu! 
Wtedy zacznę rozsyłać kalendarze do Was. 
W liście znajdziecie oczywiście nasze dzieło! Do tego kartkę ode mnie z życzeniami na Święta i Nowy Rok! 
 Jako, że koszty poczty polskiej są .... ugh, duże - zaś dysponuję budżetem, jaki mam z Waszych wpłat na kalendarz, postanowiłam tym osobom, które mają w swoim mieście inpost - wysłać właśnie tą metodą kalendarz. 
Ale! O tym będę informować wszystko na bieżąco! 
Share:

1 komentarz:

  1. To wspaniale Yumiś ^w^
    Ja mam kilka blisko siebie tych inpostow ^^

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE