4 stycznia 2019

HANDLARZ GAME - II runda - Noc 3 i Dzień 4



 Heros i MizuPanda śpią na zmiany
 MadziaZiel i Caret tulą się do siebie


Morket poszła spać.


 Niecik otrzymał świeże jedzenie od nieznanego sponsora.


 Nala, Nati-chan i Karmelka śpią na zmianę.
 Rozjechany Szop zmusił Nemy aby zabiła Psychodelicznego Mlecza albo Ojro. Ta odmawia, więc Rozjechany Szop zabija ją.
 Kira widzi ogień, ale pozostaje w ukryciu.


Nixie nie udaje się rozpalić ogniska, więc śpi w zimnie. 
 Galaktyczna zabija Walkilię przy pomocy sierpa.

 DZIEŃ 4


 Ojro pokonał Morket w walce, ale oszczędził jej życie.


 Niecik, Rozjechany Szop, Nala, Psychodeliczny Mlecz i Galaktyczna polują na innych.


Karmelka idzie w stronę gór. 


 Nixie idzie na polowanie.


 Kira okrada MizuPandę, kiedy ta nie patrzy.
 Heros i Caret rozdzielają się, aby przeszukać teren.


 Nati-chan odkrywa jaskinię.


 MadziaZiel ćwiczy strzelanie z łuku

W oddali rozbrzmiały dwa wystrzały

 Nermy z Dystryktu 8
 Walkilia z Dystryktu 7

 ZGINĘŁY

Share:

3 komentarze:

  1. Matko ale jestem okropna, nie dość że chciałam zabić Mleczyka (któremu kibicuje) to zabiłam Nemy :o

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) przynajmniej przeżyłam dłużej niż ostatnio. Jest progres

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedzonko mi ktoś dał :O jak miło :3

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE