13 listopada 2018

KALENDARZ HANDLARZA ILUZJI - ZAMÓW JUŻ TERAZ

Witaj!
Rok 2019 zbliża się do nas z każdą chwilą coraz bardziej i warto być na niego przygotowanym. Czyli mieć kalendarz! Wraz z rysownikami z bloga Handlarz Iluzji mam zaszczyt zaprezentować Ci nas najnowszy twór. 

Jest to kalendarz biurkowy, dwustronny. Co zrobić, aby go zamówić? Oh to proste!
1. Napis na maila hi.kalendarz@interia.pl
W tytule daj swój nick
W treści adres i jeżeli będziesz chcieć więcej niż jeden, też trzeba będzie to zaznaczyć w wiadomości
2. Otrzymasz mail zwrotny z numerem konta bankowego. Na niego trzeba przelać gotówkę. 
3. Gdy wpłata zostanie odnotowana, otrzymasz mail zwrotny z informacją, aby się nie martwić o nic :3

Koszt kalendarza to 25 zł. W to wliczony jest koszt druku oraz koszty wysyłki. Jeżeli gotówka pozwoli, to dla każdego kto złożył zamówienie, będzie dołączony w przesyłce upominek. 

Termin składania zamówień (a co za tym idzie, przelewania pieniędzy) to 20 listopad. Później nie będzie można już dostać kalendarza. 
Share:

4 komentarze:

  1. Mhm... Podoba mi się kalendarz, chyba zamówię, o ile pieniądzy mi starczy ^^ Ale mam nadzieję, że uda mi się go zamówić ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mech rośnie na drzewach i pisze się go przez "ch" ;33

      Usuń
  3. Wysłałam już informację, ale jeśli wysłało się dwa razy, to przepraszam ^^ Chcę tylko jeden kalendarz.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE