7 października 2015

O nas

Mail główny
handlarziluzji@onet.pl



W robocie 

DemonFoe
    Rocznik: '90
    Znak zodiaku: Koziorożec
    MBTI: INTJ
    Enneagram: 8w9
    Strona: Ask.FM
    Mail: demonfoe@interia.pl
    Motto: אני מי שאני (Jestem, który jestem)
    O mnie: Rozpustny książę z dnia baśni dla niegrzecznych dziewczynek.
    Zajmuję się na blogu: 
- prowadzeniem cyklu Tajemnica Prostoty
- logistyką bloga
- analizą statystyk
- reklamowaniem bloga
- dostosowaniem bloga na potrzeby Google



Samael

Rocznik:
 '91
    Znak zodiaku: Lew
    MBTI: INTJ
    Enneagram: 5w4
    Strona: brak
    Mail: nie podam
    Motto: Chociażbym chodził ciemną doliną, zła się nie ulęknę - bo będę na niej największym skurwysynem.
    O mnie: Czym się zajmuję? Pacyfikacją plebsu i sobą.
    Zajmuję się na blogu: 
- Pedał Yoshiki i wszystko jasne (dla wtajemniczonych)
- jestem niczym Bóg - nieobecna i żądna uwielbienia
- poprawna polszczyzna
- administratorka przez sam fakt istnienia




Usterka
    Rocznik: '96
    Znak zodiaku: Panna
    MBTI: INTP
    Enneagram: 3w4
    Strona: póki co brak
    Mail: usterka@opoczta.pl
    Powiedzenie: "Zaruchaj nim zaruchają ciebie"
    O mnie: Zboczeniec przyozdobiony demonicznymi rogami i chochlickim uchem.
    Zajmuję się na blogu: 
- oprawa graficzna tłumaczeń/ notek
- graficzne aspekty blogowe
- obecnie prowadzone opowiadanie : Deos Numbria





Oczytana
    Rocznik: '00
    Znak zodiaku: Baran
    MBTI: ENFP
    Mail: oczytana.pisadelko@o2.pl
    Motto: "Why? Just tell me why do we worry? When worry is never helping tell me why worry at all?" (Dlaczego? Po prostu powiedz mi czemu się martwimy? Jeżeli martwienie się nigdy nie pomaga to po co w ogóle się martwić?) ~Why Worry- Set if off
    O mnie: Ekstrawertyczka, której wszędzie pełno i pomaga ludziom. W wolnych chwilach rysuję i czytam książki.
   

 Zajmuję się na blogu: 
- tłumaczeniem opowiadań i komiksów
- wrzucaniem notek na bloga
- pisaniem własnych opowiadań




Yumi Mizuno
Rocznik:
 '91
    Znak zodiaku: Koziorożec
    MBTI: INFJ
    Enneagram: 2w1
    Strona: Handlarz Iluzji!
    Mail: yumimizuno@interia.pl
    Motto: Choć życie twoje przytłoczy myśl: "Żyć nie warto!", z łez ocieraj cudze oczy, choć twoich nie otarto
    O mnie: Zabijam, nabijam, dźgam, tnę, biczuję, kocham i szanuję.
    Zajmuję się na blogu: 
- tłumaczenie komiksów
- tłumaczenie opowiadań
- pisanie własnych opowiadań
- dziękowaniem Oczyś i Uci, że są zajebiste
- totalnie nie umiem w organizacje ludzi
- ... Kocham Cię?
Share:

13 komentarzy:

  1. Ta sam mam kota i wiem jak trudno gdzieś wyjechać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do ciebie prośbę Yumi
    powiedz mi od ilu lat jest undertale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedna taka rzecz... Nie wiem, bo jak szukałam tego sama wpadłam na stronkę gdzie pisali, że walki są ujęte w najbrutalniejszy sposób i ta gra jest bardzo, bardzo zła. Proszę powiedz mi, że to nieprawda (jednak mów szczerze)

      Usuń
    2. Um, że niby w UT walki są brutalne, a gra jest zła? Phahahahaha przepraszam, popłakałam się ze śmiechu xD
      W porównaniu z grami, gdzie mózgiem rzuca się o monitor, gdzie polega aby zabić wszystkich innych i gdzie są sceny gwałtów, morderstw etc. xDDD Nie. Spokojnie. Undertale nie jest grą pełną przemocy, uczy miłosierdzia, wybaczania, dobra. Jestem ciekawa, gdzie znalazłaś takie banialuki xD

      Usuń
    3. Zosia?! '-' jak miło widzieć tu nareszcie ziomka (ziomalkę) z realu!
      *piona!

      Usuń
  3. Psa geja. Nie mogę się przestać śmiać, x'D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej mam pytanko czy mogę tak jakby opisać swoje au? no kurde nie wiem jak to nazwać ani gdzie napisać a chciałabym by moje au było "zapisane"?Nie wiem jak wytłumaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tę chwilę zawiesiliśmy opisywanie różnych AU z racji na to, że Yumi jako osoba prowadząca to, jest niedostępna na czas bliżej nieokreślony. Jeśli jednak chcesz by nazwa AU pojawiła się w spisie. Wyślij nam na maila jego tytuł oraz link do publikacji na handlarziluzji@onet.pl

      Usuń
    2. Jak najbardziej dziękuję za odpowiedź ^^

      Usuń

POPULARNE ILUZJE