22 sierpnia 2016

Undertale: //Wczesne dni// [//Early Days//- tłumaczenie PL] 2/2

Notka od tłumacza: Autorem komiksu jest zarla-s, tłumaczeniem zajęła się Yumi Mizuno. Frisk jest ciekawe dlaczego jego szkieleci przyjaciele zawsze ukrywają swoje ręce. Bracia postanowili opowiedzieć Frisk co się stało. Okazuje się, że ich przeszłość nie była usłana różami, a ktoś, kogo można nazwać ich ojcem/twórcą, wyrządził im największą z możliwych krzywd. 
Komiks jest depresyjny i pełen przygnębiających momentów przeplatanych z zabawnymi anegdotami.

TO TŁUMACZENIE ZOSTAŁO PORZUCONE. OBECNIE TŁUMACZY JE SHIRO HIGURASHI.

Spis treści:
Share:

27 komentarzy:

  1. Aaa ;-; Chciałabym dalej. Czy jest możliwość, że jeszcze kiedyś wznowisz tłumaczenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhg, kiedyś wznowię, tylko nie wiem kiedy. Jak już gdzieś napisałam. Tłumaczenie tego komiksu zawsze mnie dołuje. To świetna praca, jak wszystkie Zarly, ale są one cóż strasznie przygnębiające. A wiedząc w tłumaczeniu to wydaje mi się emocjonalnie głębsze przeżycie, bo musisz spróbować wczuć się w to co autor miał na myśli, no i ugh.
      Tak więc będę kiedyś to jeszcze tłumaczyć, tylko nie wiem kiedy.

      Usuń
    2. A czy teraz chce ci się kontynuować? bo bym sobie przeczytała :P

      Usuń
    3. właśnie przeczytałam twój komentarz z dołu. Niedawno skończyłaś aftertale więc chyba niedługo pojawi się ten komiks :P

      Usuń
    4. Kochanie, ten komiks już jest dalej tłumaczony. Przynajmniej dwa rozdziały już pojawiły się na blogu

      Usuń
    5. Tak wiem data, ale mam pytanie Yumi dasz linka do bloga?

      Usuń
    6. O rany ale byłam głupia nie zwracaj uwagi na mój poprzedni komentarz.

      Usuń
  2. Strasznie smutna historia ... tylko szkoda, że tak szybko się kończy. no ale nic, każdy może wykorzystać swój czas jak chce :) mi tam wystarczy te 3 komiksy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kończy sie tak szybko :P Po prostu Yumi wstrzymala tlumaczenie. Jest ta historia jest owieeeeeele dłuższa :3

      Usuń
  3. Proszę! Dodaj kolejną część ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T_T Kiedy zawsze jak się do tego zabieram to robi mi się tak strasznie smutno T_T

      Usuń
    2. Nie dziwię Ci się, ten komiks jest za razem świetny jak i doprowadza do smutku jak tylko się zapoznania z fabułą, a co dopiero jak się w nią wczuwa. Ucieszyłam się, jak znalazłam tłumaczenie, komiks zarly czytałam do tej pory w oryginalnej wersji i nie wszystko umiałam sobie przetłumaczyć, a z gotowym tłumaczeniem jest o wiele łatwiej. Szkoda że na razie przestalaś tłumaczyć ten komiks Ale mam nadzieję, że dasz jednak 4 rozdział c:

      Usuń
  4. ten komiks jest genialny, dasz link do autora? Bo znaleźć nie mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. . . . SERIO? -_-
      Link do autora jest po prawej stronie zaraz pod komiksem ....

      Usuń
  5. Kiedy będzie dalsza część bo to jest fajne a zarazem smutne

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę genialne... Okropnie smutne.. ale genialnie wciągające... Nie mogę się doczekać, aż będziesz miała czas by znów się za to wziąć ;) Wielkie dzięki.. Kawał roboty :o <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cicho czekam na następną część <3 czytałam to już po angielsku, ale to nie to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy jest szansa na to, że kolejna część kiedyś nastąpi? Jeśli nie dasz rady, to trudno, ale i tak dziękuję za to, że ten komiks w ogóle się pojawił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wielokrotnie mówiłam - tak, przetłumaczę ten komiks dalej, jak tylko skończę Aftertale

      Usuń
    2. Super tłumaczenie Yumi! Obejrzałam cały sezon 1 i 2 ale tak jak powiedziała Cutie Pie to nie to samo

      Usuń
  9. to jest najlepszy komiks jaki widziałam ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Yumi kiedy przetłumaczysz dalej? Aftertale przetłumaczone juz jest całe i nie mogę sie doczekać końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przetłumaczy ktoś dalsze części? A może są?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE