4 marca 2018

Undertale: //Oczy// [//Eyes//- tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: Autorem komiksu jest zarla-s, tłumaczeniem zajęła się Yumi Mizuno. Frisk jest ciekawe dlaczego jego szkieleci przyjaciele zawsze ukrywają swoje ręce. Bracia postanowili opowiedzieć Frisk co się stało. Okazuje się, że ich przeszłość nie była usłana różami, a ktoś, kogo można nazwać ich ojcem/twórcą, wyrządził im największą z możliwych krzywd. 
Komiks jest depresyjny i pełen przygnębiających momentów przeplatanych z zabawnymi anegdotami.

TO TŁUMACZENIE ZOSTAŁO PORZUCONE. OBECNIE TŁUMACZY JE SHIRO HIGURASHI.

Spis treści:




















Share:

8 komentarzy:

  1. jedyne co mnie pociesz w czytaniu tego, to to, że będzie szczęśliwe zakończenie ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Czemu przy stwierdzaniu, że nie znasz zakończenia, opisujesz, co będzie się przed nim działo? Informacje dotyczące dalszej treści zachowuj na przyszłość dla siebie, bo przypadkowe czytanie spojlerów nie jest fajne >.<

      Usuń
    3. Ja tam lubię spojlery, ale fakt, trzeba przed nimi ostrzegać ^^

      Usuń
    4. ::wyjmuje widly i pochodnie:: kazdy dpoilerzysta powinien plonac na stosie. Powaznie ludzie jak kros musi spoilerowac to tak zaciekawic a nie popsuc zabawe. Ja tez jestem z tym komuksem na bierzaco a nie rozpowiadam spoilerow!

      Usuń
    5. Spojlery są okej, jeśli ktoś sam ich szuka. Chcę poznać zakończenie? Sprawdzam na własna odpowiedzialność. W innym wypadku to zwykłe chamstwo i dowód na to, że niektórzy ludzie z kulturą nie mają nic wspólnego... Więc tak, gratuluję, Ramonka c:

      Usuń
  2. Czy tylko ja mam wrażenie że kiedy Gaster mówi "Nie wierć się" nie robi tego zbyt poważnie?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE