26 marca 2018

Undertale: Mam nadzieję, że mnie złamiesz - Wiadomości [i hope you break me - Messages - tłumaczenie PL]

Autor okładki: Rivie
Notka od tłumacza:W tym świecie wojny między ludźmi i potworami nigdy nie było. Obie rasy egzystowały obok siebie przez wieki. W efekcie czego, narodził się proces zwany Rezonansem. Chodzi o to, że dusza poszukuje duszy do niej kompatybilnej. W efekcie czego, rodzą się związki nie do złamania. Partnerzy dobierają się między sobą i stu procentowej skuteczności. Gdy Rezonans połączy duszę człowieka i potwora, oboje mogą żyć długo i szczęśliwie - do czasu śmierci człowieka. Wtedy potwór umiera wraz z nim, w ten sposób ich prochy mogą połączyć się ze sobą na zawsze. 
Jednak, jak przekonałaś się na własnej skórze - ten proces nie zawsze przebiega tak jak powinien. Gdy Twoja dusza, zareagowała Rezonansem na nowego sąsiada Sansa, ten wpadł w panikę i uciekł. 
Opowiadanie dostosowane pod kobiecego czytelnika. Występują związki Ty x Sans (Underfell) oraz Grillby (Underfell) x Papyrus (Underfell). Wszystkie notki +18 będą oznakowane. 
Autor opowiadania: CathedralMidnight
Oryginał: klik
Tłumaczenie: Yumi Mizuno
Spis treści:
Dzień dobry Sans, dobrze się spało?

Byłaś zaskoczona tym że odpisał praktycznie natychmiast, ułożyłaś się wygodnie na łóżku.

OK. A Ty?

Całkiem dobrze

co dziś robisz?

Szukam czegoś w necie

?

Zarumieniłaś się, ale coś sprawiło, że odpowiedziałaś

Obroże i smycze, wiesz BDSM

Przełknęłaś zastanawiając się, co odpisze.

TY też to lubisz?

Twój brat mi powiedział, że nosisz obroże, więc pomyślałam, że wezmę ci jakąś ładną

Miło, dziex

Uśmiechnęłaś się

Nie wiem jednak co ci wziąć. Jest tutaj tak wiele różnych obroży i smyczy. Są nawet takie z etykietkami! Potrzebujemy etykietki?

Nie musimy, one podnoszą cenę

Masz już jakąś?

Ta, 1 mam cały czas 2 dziwnie się czuje, zawsze zmieniam tabliczki i mam na nich imiona moich soul mate

To słodkie. Twoja jest skórzana?

Ta, ale robią z różnych materiałów, ale skóra wytrzymuje najdłużej

Rozumiem. A jaki ma kolor?

Czarna skóra z czerwonymi dodatkami, ale moge zmienic na taka w twoim ulu jak chcsz

To było by naprawdę miłe z twojej strony. Ale, czy to że ją nosisz oznacza, że jesteś sługą?

Teoretycznie, ale wiesz mogę być, jeżeli chcesz Aniołku

Z jakiegoś powodu, to wszystko było bardzo... seksowne.

Więc, skoro ty jesteś sługą, to ja jestem panią?

Jeżeli chcesz

Nie przeszkadza ci to?

Nie

-O raaaany – rumieniłaś się patrząc na sufit. Właśnie to powiedział. Nie przeszkadza mu bycie dominowanym. On jest... taki szczery. Może dlatego, że rozmawiacie o jego zboczeniach? Zdecydowałaś się coś przetestować.

Papuś mówił mi, że lubisz słodycze

♥ je, zwłaszcza z czekolada i kremem

Znowu się uśmiechnęłaś. Dokładnie tego się spodziewałaś. Kiedy rozmowa dotyczy czegoś co lubi albo zna, temat sam się klei. Będziesz gadała z nim o takich sprawach póki jego stan się nie polepszy, póki sam nie zacznie zadawać ci pytań. Póki co, będziesz przemycać informacje o sobie.

Też lubię słodycze. Wydaje mi się, że mam nawet opakowanie brownie* Może nawet je zrobię? Mogłabym je jutro w drodze do pracy podrzucić jak będziesz spał

Zrobisz je dla mnie?

Jasne, to tylko brownie. Zrobię je dzisiaj do jutra przestygnie. Zimne ciasto jest najlepsze.

TAK! Papy nienawidzi zimnych brownie, nie czaję gościa

Zachichotałaś

Idę zjeść śniadanie, dobra? Napisać do ciebie w porze obiadowej?

K. Narka

Do potem.

Rozpoczęłaś rutynę, zjadłaś śniadanie, a potem zabrałaś się za sprzątanie swojego małego mieszkanka. Koło pory obiadowej Sans przesłał Ci link na telefon do jednej z jego ulubionych stron z gadżetami. Z wyjątkiem obroży i smyczy, były też kajdanki, przepaski na oczy, trzepaczki i inne takie.

Czarny + niebieski 1 z góry, ładnie ci w niej będzie

Kliknęłaś i sprawdziłaś. Była czarna obroża z wyszytymi niebieskimi wiatami. Musisz przyznać, że prezentowała się fajnie

Podoba mi się

Ta?

Tak. Ale chyba nie zamierzasz mi jej kupić, prawda?

… Może?

Sans, kosztuje ponad pięć dych!**

Bogowie, spędziłaś tyle czasu szukając rzeczy z BDSM zapominając ile kosztują.

Bo jest zajebista, Aniołku, i trwała

Sans! To za dużo!

Szczerze, czujesz się niezręcznie ze świadomością, że on kupuje Ci coś drogiego po tym jak znacie się od kilku dni i właściwie rozmawiacie od niedawna.

Już w koszyku

Poważnie?!

Sans!

Kupie ci też smycz

SERIO?!

Nie rób tego!

Chcę za to brownie

Mówisz poważnie?

2 itemy do koszyka

Mówi poważnie...

Nie!

Już kupiłem. Powinny dojść jutro.

Nie wierzę ci!

Pokazać rachunek?

Pieprzony drań!

Nie

Lubie brownie z orzechami
Twoje brownie stygnie w lodówce

Napisałaś mu wiadomość opierając się o kuchenny stół

A orzechy?

Są, kochany

Słodko

Jadłeś kolację?

Papy zrobił mi tosty z serem

Brzmi pysznie. To dobry kucharz. Zrobił mi wczoraj spaghetti

Ta?

Przyszedł sprawdzić jak się czuje

Sans nie odpowiadał przez kilka minut, zaczynałaś się denerwować.

Sans?

Przepraszam

Zamrugałaś. Tego się nie spodziewałaś. Nie uważałaś, aby to co się stało było jego winą.

Nie zrobiłeś nic złego. To ja przypomniałam Ci o lękach. To ja powinnam przeprosić

Nie masz za co przepraszać

Ty też. To była po prostu Twoja reakcja na moją duszę

Po kilku chwilach dopisałaś wiadomość

Wiem, że mówiłam to wcześniej, ale nigdy nie czułam się tak jak wtedy. Było strasznie. Dlaczego Jerry wywołuje takie uczucia u innych?

Wiesz...

Widziałaś trzy kropki poruszające się na ekranie telefonu, Sans odpisywał, zaczęłaś zastanawiać się co Ci naskrobie, skoro pisał długo

Wiesz, że czasami ludzie rodzą nie „nie tak”? Jakby coś było z nimi „nie tak”? Z ich wyglądem i głową. Potwory rodzą się „nie tak” też. I zamiast gromadzić i nadawać miłość tym, na którym im zależy, są bardziej jak starszy wkurwiający brat. Jak przeciwieństwo.

Przeciwieństwo?

Więc... nienawiść i odrzucenie?

Coś takiego

Ale Jerry wydaje się po prostu wkurzający

Sans znowu odpisywał długo.

Ta, ale najgorsze w tym jest to, że on JEST ZDOLNY do bycia nienawidzonym i wkurzającym. To dlatego go unikamy. Potwory dokuczają sobie + robią sobie złośliwości + walczą, ale pod koniec dnia jesteśmy wobec siebie dobrze. Jerry nie jest taki. Wyobraź sobie, masz małe szczeniaki ale jest 1 zwracający na sb uwagę, ale wszystkie traktujesz tak samo, i mimo to wiesz, że ten 1 skurwiel kiedyś cb ugryzie ale nie wiesz kiedy. Nie masz powodu tratować go inaczej, ale wiesz, że tak będzie

Więc Jerry jest jak brzydki szczeniak, który ugryzie mnie pewnego dnia bez względu na to jak miła dla niego będę

Zasadniczo tak

A co jeżeli ktoś będzie chciał go nauczyć bycia miłym?

Chujnia. Skurwiel urodził się taki. Jedyne co możesz zrobić to uważać na niego

Zaufaj mi, uważam. Mimo to nie wyobrażam go sobie jako coś niebezpiecznego. Ledwo sięga mi do kolan, no i jego zauroczenie moją osobą widać jak na dłoni

Aniołku, nie przypominaj mi, że ten śmieć leci na ciebie

Wybacz

Po prostu nie opuszczaj gardy, dobra? Co ma być to będzie, jak by co, daj mi znać

I przybiegniesz mi z pomocą?

Teleportuję się, ale ta, mogę to robić na długie dystanse i tam gdzie 1 już byłem, ale i tak cb znajdę

Czytanie tego sprawiło, że lekko się uśmiechnęłaś

Dobra, muszę jutro wcześnie wstać, muszę dać ci brownie przed pracą. Idę więc spać.

K. Pogadamy jutro, co?

Oczywiście. Pisz kiedy chcesz. Jak nie odpiszę od razu, to mam zajęcia.

Dobra. Do jutra. Nocka Aniołku

Zarumieniłaś się lekko czytając to przezwisko

Dobranoc najdroższy.
___________________________
* - Brownie - To rodzaj amerykańskiego ciasta czekoladowego. Przepis tutaj kwestiasmaku.com
** -  Kurs dolara amerykańskiego z 26.03.2018 wynosił 3,40, w opowiadaniu obroża kosztowała 15 dolarów. Stąd cena. 
Share:

4 komentarze:

  1. O muj... czyli się stało... sans ukazał swe uczucia... ZAPOWIADA SIĘ BAAAAARDZO CIEKAWIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ci powiedzieć, że gdyby nie ty , nie poznałabym tego świetnego opowiadania. Przeczytałam całe w ciągu jednego dnia i po tym wszystkim stwierdzam, że było warte zachodu, naprawdę. W każdym razie dzięki że tłumaczysz te wszystkie op, naprawdę szanuję twoją pracę i życzę dalszych sukcesów oraz byś zawsze miała te chęci, których tak wielu z nas nie ma.☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję. Radzę zajrzeć na dalsze opowiadania tej autorki. Cechuje ją co prawda pewna schematyczność - jak się przejdzie kilka jej prac to się będzie wiedziało o czym mówię. Wybrałam tą najlepszą, ale i tak uważam, że znajdą się jeszcze dwie, albo trzy pozycje spod jej ręki warte polecenia.

      Usuń
    2. No nie powiem , bardzo chętnie skorzystam z rady i zobaczę jakie perełki jeszcze kryje😊

      Usuń

POPULARNE ILUZJE