23 marca 2018

Undertale: HappiestTale: Prawdziwa historia ,,Marka'' : ,,Zaczynamy ?''


Autor: Fenfral
Spis treści:
Nieco inna historia Asriela i Chary.
 (Nie)ostatni korytarz
 Noc anomalii, filmów i psa (część 1)
  Noc anomalii, filmów i psa (część 2)
Noc anomalii, filmów i psa (część 3)
Niespodzianka MTT
Witam w moim biurze (część 1)
 Witam w moim biurze (część 2)
Prawdziwa historia "Marka" : "Zaczynamy?" (obecnie czytany)
Prawdziwa historia "Marka" : "TO NIE MOJA WINA!"
 Spełnione marzenia i nadzieje.
 Żarty i zabawy: Zabawę czas zacząć!
Żarty i zabawy: Daj się nabrać.
Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 1)
 Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 2)
 Cały świat i cała wieczność!
Obóz z przyjaciółmi: Szykować się!
Obóz z przyjaciółmi: Wszyscy gotowi?
 Obóz z przyjaciółmi: Rozbijamy obóz
 Obóz z przyjaciółmi: Niespodziewany gość
Obóz z przyjaciółmi: ,,Słyszeliście o Niewidzialnej Pani?''
 Taniec i muzyka: ,,Chcecie iść?''
Taniec i muzyka: Na ratunek Psu!
Taniec i muzyka: Zjawa w dyskotece
 Namalowany świat: Galeria (Dziwnej) Sztuki
Namalowany świat: Namalowana osobowość 
Polowanie na Temy
Nowy gość w ekipie - Night
Siemka Night: Nowy w Podziemiu
Siemka Night: Trening (część 1)
 Siemka Night: Trening (część 2)
 Siemka Night: Nowy Dom 
Lista


Gdy Asriel wyszedł Marek wrócił do swojego pokoju. Czuł się naprawdę kiepsko. Wiedział, że prędzej czy później go zobaczy. Nie chciał sobie tego przypominać. Poleżał chwilę zanim zdołał się zebrać. Poszedł do biura. Biuro było tak naprawdę punktem wejścia. Gdy ktoś chciał wejść do AU pojawiał się w ,,biurze''. Stało tam tylko biurko i krzesło. Na biurku były przygotowane dokumenty które miały służyć pilnowaniu kto aktualnie przebywa w AU. Stał tam również telefon stacjonarny bez klawiatury numerycznej. Marek podniósł słuchawkę.

-Halo ? Siemka. Masz chwilę ?

-Pewnie. Co u ciebie ? - odpowiedziałem.

-Wszystko dobrze Feiro. Słuchaj, mam pewne drobne pytanie.

-Wiem, wiem. Przecież wszystko widziałem. Z resztą jak zwykle.

-Możesz mi to wytłumaczyć ?

-Nic nie poradzę. Przecież wiesz, że tak naprawdę ty i on...

-Nie kończ ! Słuchaj. Chyba jestem gotowy by to powiedzieć.

-Jesteś pewien ? Jeśli nie chcesz tego teraz robić możemy się zająć czymś innym. Mam parę innych pomysłów.

-Nie. Zajmijmy się tym od razu. Chcę mieć to z głowy.

-No dobra. Wiesz jak to działa. Ty mówisz, ja to opisuję a pozostali będą mogli to przeczytać.

-Sądzisz, że zrozumieją ?

-Nie wiem. My dwaj kontrolujemy tylko ten świat w którym jesteś ty. Nad swoim nie mam żadnej kontroli.

-No dobra. Mimo wszystko.

-To jak ? Zaczynamy dzieciaku ?

-HEJ ! Przecież teoretycznie jestem od ciebie dużo starszy !

-No dobra, dobra. Niech ci będzie. Wyluzuj się. Nie martw się jak coś pominiesz. Zawsze ja mogę to dopisać od siebie.

-Dzięki. Zanim jednak przejdziemy do reszty planu... Jak tam inne projekty ?

-Wiesz ? Zamknąłem je. Zajmę się tylko tym.

-Poważnie ? To świetnie ! A co z nimi ?

-W sumie to żaden nie był jeszcze skończony, ale jak któryś będzie chciał to odeślę go do ciebie. Wątpię jednak by chcieli. Tamte światy i tak nie miały szansy na idealne zakończenie. Wiesz co musieliśmy zrobić by...

-To kto tu ma opowiadać ?

-Ok, już, już. Nie denerwuj się.

-Spokojnie. Tylko żartuję.

-Dobra. Gotowy ?
Share:

1 komentarz:

POPULARNE ILUZJE