7 maja 2018

Undertale: HappiestTale: Nowy gość w ekipie - Night


Autor: Fenfral
Spis treści:
Nieco inna historia Asriela i Chary.
 (Nie)ostatni korytarz
 Noc anomalii, filmów i psa (część 1)
  Noc anomalii, filmów i psa (część 2)
Noc anomalii, filmów i psa (część 3)
Niespodzianka MTT
Witam w moim biurze (część 1)
 Witam w moim biurze (część 2)
Prawdziwa historia "Marka" : "Zaczynamy?"
Prawdziwa historia "Marka" : "TO NIE MOJA WINA!"
 Spełnione marzenia i nadzieje.
 Żarty i zabawy: Zabawę czas zacząć!
Żarty i zabawy: Daj się nabrać.
Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 1)
 Starzy przyjaciele, stare opowieści (część 2)
 Cały świat i cała wieczność!
Obóz z przyjaciółmi: Szykować się!
Obóz z przyjaciółmi: Wszyscy gotowi?
 Obóz z przyjaciółmi: Rozbijamy obóz
 Obóz z przyjaciółmi: Niespodziewany gość
Obóz z przyjaciółmi: ,,Słyszeliście o Niewidzialnej Pani?''
 Taniec i muzyka: ,,Chcecie iść?''
Taniec i muzyka: Na ratunek Psu!
Taniec i muzyka: Zjawa w dyskotece
 Namalowany świat: Galeria (Dziwnej) Sztuki
Namalowany świat: Namalowana osobowość 
Polowanie na Temy
Nowy gość w ekipie - Night (obecnie czytany)
Siemka Night: Nowy w Podziemiu
Siemka Night: Trening (część 1)
 Siemka Night: Trening (część 2)
 Siemka Night: Nowy Dom 
Lista


-Puk, puk.- Zapukałem do drzwi pokoju naprzeciwko biura.

-No nareszcie jesteś. Zaczynałem się trochę bać.

-Spokojnie rogaczu. Byłem trochę zajęty, ale już wszystko działa i oficjalnie jesteś traktowany jako postać z tego AU.

-Z czego?

-Nie przejmuj się. Później ci to wytłumaczę.

-Dobra. Emm. Słuchaj... Ogólnie spoko, że mogę tu mieszkać i mam własny pokój, ale coś... pusto.

-Dobrze, dobrze. Zaraz się tym zajmę.

-Dzię... JAK!?- W pokoju momentalnie pojawiły się meble.

-Mówiłem, że się tym zajmę. Powiedzmy, że ja i jeden mój przyjaciel kontrolujemy to miejsce.

-A ten twój przyjaciel? Nie przyjdzie?

-Chwilowo... śpi.

-Śpi?!

-Tak, jest dosyć późno, a on lubi spać.

-A jak się nazywa?

-Asriel, ale wszyscy mówią na niego Hiper Asriel. W tej okolicy mieszka jeszcze jeden Asriel i to po to żeby się nie mylili.

-Aha. Wiesz, trochę tak dziwnie jakoś. Wspominałeś coś, że tutejsze potwory umieją używać magii. Nie żartowałeś z tym?

-Nie.

-A tego można się jakoś nauczyć, czy coś?

-Emm... Słuchaj, ja nie znam się na magii potworów. To co mogłeś wziąć za magię to tylko kilka z moich sztuczek. Lepiej pogadaj o tym z Hiper Asrielem. On powinien być w stanie ci to lepiej wytłumaczyć.

-Ok. Mam małą prośbę. Wiesz... nie lubię... ok, boje się spać samemu w  całkiem nowym miejscu. Ty i ten twój przyjaciel mieszkacie razem, więc, czy mógłbym spędzić u was pierwszą noc? Przy okazji opowiedzielibyście mi co i jak tutaj u was.

-Niech ci będzie. Hiper Asriel nieźle się zdziwi, ale chyba powinien się ucieszyć. Nie obrazisz się jeśli cię opiszę?

-Że jak?

-No, powiem jak wyglądasz na głos.

-Nie zadaję zbędnych pytań. Rób co musisz.

-Ok. Masz na imię Night, jesteś Boss Monsterem, czyli ten sam rodzaj potwora co Asriel. Jesteś trochę podobny do koziołka. Masz trochę ponad 1,80 wzrostu, futro czarno-białe, niewielkie rogi, pazury. Jesteś ubrany w niebieską koszulkę i jeansy. Nie nosisz butów. Hmm. To chyba starczy.

-To jak? Możemy iść? Stresuje się, ale też bardzo cieszę.

-Spokojnie, będziemy na miejscu zanim się obejrzysz.
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

POPULARNE ILUZJE