22 maja 2018

Gra: Moje OC - Nikolciaczek - Candy

1. Jaki jest ulubiony kolor Twojego OC?

Candy: Różowy i niebieski <3
2. Czy Twoje OC coś zbiera? Jeżeli tak, to co?

Candy: Jeszcze nic nie zbieram... jeszcze.
3. Na co Twoje OC jest uczulone?

Candy: Na swoją głupotę.
4. Jakie ubrania Twoje OC lubi?

Candy: Lubię ubierać się w ubrania urocze, pastelowe z domieszką czerni.
5. Jakie jest pierwsze wspomnienie Twojego OC?

Candy: Nie mam pojęcia... chyba jak znalazłam się...
Nikolciaczek: *Zatyka ręką usta Candy* Nic nie pamiętasz!
6. Ulubione i nielubiane zwierze Twojego OC?

Candy: Lubię kotki! Są urooocze.
7. Który żywioł najbardziej przemawia do Twojej postaci?

Candy: Woda... a może wiatr... heh...
8. Piosenka pasująca do Twojego OC.

Nikolciaczek: Nie wiem... nigdy się nad tym nie zastanawiałyśmy.
9. Jaki głos ma Twoje OC?

Nikolciaczek: Uroczy.
Candy: Wcale nie! Nie jestem urocza i nie mam uroczego głosu!
Nikolciaczek: Jaaaasne...
10. Jaki jest ulubiony grzech Twojego OC?

Nikolciaczek: Candy i grze...
Candy: Nieczystość.
Nikolciaczek: Co?
11. Jakie ma hobby?

Candy: Pomagam w rysowaniu Nikolciaczek ale w wolnym czasie szyję sobie ubranka.
12. Jest cierpliwe?

Candy: Oczywiście!
Nikolciaczek: Nie.
Candy: Jestem cierpliwa!
Nikolciaczek: A kto udusił prawie moją kuzynkę?
Candy: ...
13. Jakiej płci jest Twoje OC? Jakiej rasy? Jakie są jej preferencje seksualne?

Candy: Jestem dziewczynką <3, pół demonem w dodatku jestem bi ^^
14. Ulubione i nielubione jedzenie Twojego OC?

Candy: Kocham słodycze...
Nikolciaczek: A o tym że podkradasz mi czekoladę już nie wspomnisz?
Candy: N nie prawda! >////<
15. Jeżeli Twoje OC miałoby mieć u siebie zwierzaka to jakie by wybrało i dlaczego?

Candy: Kota. Chodzą własnymi ścieżkami i jak wspominałam są urocze.
16. Jakie zapachy lubi?

Candy: Lubię zapach kwiatów.
17. W jaki sposób Twoje OC zarabia na życie? Jaka jest jego praca marzeń, a jakiej nigdy by nie chciał wykonywać?

Nikolciaczek: Siedzi w mojej szafie i zajada moją czekoladę ;-;
Candy: *Patrzy się na czekoladę w ręce i ją wyrzuca* Nie mam żadnej czekolady!
Nikolciaczek: Jasne...
Candy: Jeśli chodzi o moją pracę marzeń to chyba mogłabym projektować ubrania. Nie chciałabym na pewno pracować w biurze.
18. Czego boi się Twoje OC? Jego największy lęk, obawa.

Candy: Boję się ciemności...
Nikolciaczek: Serio?
Candy: Nie odzywaj się... a jeśli chodzi o moją obawę to boję się z powrotem wrócić do pudełka ;-;
Nikolciaczek: Chodzi jej o to że znalazłam ją w pudełku na ulicy i nie chce tam wracać.
19. Jakiej muzyki słucha? Ma swoją ulubioną piosenkę?

Candy: Różnej... nie ma ulubionego gatunku. Jeśli chodzi o ulubioną piosenkę to kocham wszystkie... no prawie wszystkie.
20. Jeżeli Twoja postać jest z innego świata, to jak zareagowała by nagle pojawiając się w naszym?

Candy: Chyba pochodzę z Ziemi ale Nikolciaczek cały czas mówi że jestem alienem... co to znaczy?
Nikolciaczek: *Zwija się z śmiechu na dywanie*
Candy: Powiedziałam coś śmiesznego?
21. Z czym boryka się Twoja postać? (osobiste kłopoty/zmartwienia)

Candy: Często mam koszmary i kiedy Nikolciaczek nie patrzy wychodzę z jej szafy i kładę się na jej nogach... rano wracam z powrotem.
Nikolciaczek: Co? Kiedy? Jak?
Candy: Nic nie mówiłam!
22. Jakim uczniem był/a (mógł/mogła by być) w liceum?

Candy: Co to liceum?
23. Jakiś fakt o Twoim OC...

Candy: Nie znam moich rodziców więc moją jedyną rodziną jest Nikolciaczek i inne OC.
24. Jaka jest filozofia życiowa Twojego OC?

Candy: Hmm... nie zastanawiałam się nad tym.
25. Co zainspirowało Cię do stworzenia tego OC? Jak wyglądała na początku, kiedy pierwszy raz o niej pomyślałeś/aś?

Nikolciaczek: Na początku miała wianek z czarnych kwiatów, rogi i ogon ale potem zmieniłam ją i wygląda tak:
26. Kto jest najważniejszą osobą w jej/jego życiu i dlaczego?

Candy: Nikolciaczek. Może nie jest najważniejszą osobą ale jest mi najbliższa... i oczywiście Ash. Jest dla mnie jak siostra.
Nikolciaczek: ...
27. Jakie dzieciństwo miało Twoje OC?

Candy: Żyłam na ulicy w pudełku przez kilka lat po czym Nikolciaczek mnie przygarnęła więc... nie jest to jakieś dzieciństwo marzeń.
28. Jak zachowuje się Twoje OC w stresie?

Candy: Serduszko szybko mi bije i jeżeli jestem z kimś mi bliskim to się przytulam do tej osoby.
29. Czy Twoje OC ma jakieś nałogi?

Candy: Jem dużo słodyczy...
Nikolciaczek: Kiedyś paliła.
Candy: Kiedyś!
30. Jeżeli Twoje OC mogłoby zaprojektować własny grób, jakie epitafium by wybrało i jak by wyglądał?

Candy: Jestem pół demonem więc jestem nieśmiertelna... chyba że ktoś mnie zabije ale raczej nie wybieram się na tamten świat więc się nad tym nie zastanawiałam.
31. Czy Twoje OC chce wziąć ślub? Chce mieć dzieci? Dlaczego?

Candy: Ślub? Dzieci? Jeszcze o tym nie myślałam ale... może jak odnajdę drugą połówkę to będę o tym myśleć.
Nikolciaczek: Ja już ją shipuje więc niedługo i ślub będzie!
Candy: Co?! Nikolciaczek nie!
Nikolciaczek: Nikolciaczek tak!
32. Jakie jest najbardziej traumatyczne wspomnienie Twojego OC i to najprzyjemniejsze?

Candy: Moje najbardziej traumatyczne wspomnienie... moje życie w pudełku na ulicy... szczególnie gdy staruszka zdzieliła mnie torebką. Najmilszym za to gdy w końcu znalazłam dom... to co że w szafie Nikolciaczek... jest miło.
33. Jeżeli Twoje OC mogłoby mieć jedną rzecz jaką by chciało, co by wybrało?

Candy: Jestem szczęśliwa i nic mi na razie nie potrzeba... chociaż przydałby się knebel bo Nikolciaczek za dużo mówi.
34. Czy Twoje OC zabiło kogoś? Czy byłoby zdolne do zabicia? A co jeżeli ktoś zmusiłby Twoje OC do zabicia kogoś, jak by się zakochało?

Candy: Kiedyś zabiłam jedną osobę... przypadkowo oczywiście i bardzo żałuję ale... ale jeśli ktoś zagrażałby moim bliskim to bym się nie zawahała.
35. W zajęciach grupowych jaką rolę Twoje OC obiera a jaką chciało by obierać?

Candy: Jestem samotnikiem więc na żadnych zajęciach grupowych nie byłam i nie zamierzam być.
36. Czy Twoje OC często marzy? Jeżeli tak to o czym? A może się zamartwia? Jeżeli tak to czym?

Candy: Często marzę o tym by nie być pół demonem. Często niektórzy ludzie na mnie polują bo chodzą pogłoski że moja krew jest "magiczna" i daje życie wieczne. Nie wiem kto wymyśla takie głupoty...
37. Czego pragnie Twoje OC i co jest w stanie poświęcić by to uzyskać?

Candy: Pragnę świętego spokoju i jestem w stanie zamknąć osobę która mi przeszkadza w piwnicy... ojć... chyba nie wypuściłam Ash... zaraz wracam!
Nikolciaczek: ...
38. Czy jest coś co Twoje OC robi, czego normalnie ludzie nie robią?

Candy: Nie robię raczej czegoś nienormalnego dla ludzi... chyba.
Nikolciaczek: Bo lewitowanie jest caaałkiem normalne.
39. Co Twoje OC zrobiłoby z milionem złotych?

Candy: Wydałabym większość na czekoladę a resztę zostawiłabym na czarną godzinę... i może kupiłabym dużego misia do domu dziecka.
40. Jak wygląda wystrój pokoju Twojego OC?

Nikolciaczek: Jej pokój to szafa więc... jest tam dużo moich bluz, kocyk, poduszka oraz mały materacyk który się tam mieści.
Candy: Zapomniałaś dodać że zamontowałaś mi tam lampki bym się nie bała... jest przytulnie.
41. Twoje OC jest gotowe aby wyjść nocą. Gdzie idzie i co będzie tam robić?

Candy: Jeszcze nie zwariowałam żeby wychodzić w nocy... nigdzie nie idę.
Nikolciaczek: A kto wymyka się na dach żeby podziwiać gwiazdy?
Candy: Skąd ty to wiesz?
Nikolciaczek: Mieszkasz w mojej szafie... ja wiem wszystko.
42. Co Twoje OC robi kiedy jest złe?

Candy: Płaczę, krzyczę i biję poduszkę.
43. Ma jakieś blizny? Skąd je ma?

Candy: Mam jedną na ramieniu. Gdy jeszcze nie znałam Nikolciaczek, jakiś chłopak podszedł do mnie i rzucił we mnie potłuczoną butelką śmiejąc się z kolegami. Ta rozcięła mi ramię i tak oto została blizna.
44. Czy Twoja postać kiedykolwiek kogoś obraziła? Jeżeli tak to w jaki sposób?

Nikolciaczek: Mnie podczas kłótni, mówiąc że jestem bezduszną... yhym no. Wtedy Candy po raz pierwszy przeklęła.
Candy: Przecież przeprosiłam! To było bardzo dawno temu!
45. Jak Twoje OC reaguje na krytykę?

Candy: Zależy na jaką. Jeśli jest to krytyka, taka aby mnie obrazić czyli inaczej mówiąc hejt to nie zwracam uwagi. Jeżeli jest to krytyka która mówi mi co mam w sobie poprawić bądź gdzie zrobiłam jakiś błąd np. ortograficzny bądź rysując ktoś mi napisze gdzie jest coś niepoprawne/nieproporcjonalne. To taką krytykę przyjmuję z otwartymi ramionami :3. Wtedy mogę się doskonalić.
46. Jeżeli ktoś dałby Twojej postaci do zjedzenia pizzę z ananasem, zjadłaby?

Candy: Nikolciaczek mówiła że jest dobra więc pewnie tak.
47. Twoje OC dostaje laleczkę voodoo, co z nią robi? Wierzy w jej działanie?

Candy: Nie mam wrogów i nie wieżę w takie rzeczy więc...
48. Czy Twoja postać umie rysować? Jeżeli tak to co lubi rysować?

Candy: Jak już wspominałam rysuję z Nikolciaczek. Ona rysuję a ja jej "pomagam". Rysujemy razem.
49. Czy Twoja postać lubi słodycze?

Candy: Kocham!
50. Jak Twoja postać zareagowała by gdyby wiedziała o tym, że umrze? Próbowałaby uniknąć losu czy pogodziłaby się z nim?

Candy: Losu się nie zmieni, i tak cię dopadnie. Gdybym próbowała zmienić to że mam zginąć najpewniej zepsułabym wiele innych rzeczy. Innymi mówiąc... paradoks. Przed przeznaczeniem nie uciekniemy.
Share:

7 komentarzy:

  1. Koszulka candy kojarzy mi się z frisk (takie tylko spostrzeżenie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O... faktycznie ;-;
      Nie miałam tego w planach xD
      ~ Nikolciaczek

      Usuń
    2. Takie rzeczy czasem się zdarzają :-)

      Usuń

POPULARNE ILUZJE