13 maja 2018

O AU mowa - 13 maja - InkTale - InkSans & PaintPapyrus - Filip Domin



Share:

3 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego, ale te obrazki wyjątkowo bardzo przypadły mi do gustu.
    Z ciekawości porównałam też Twoje pierwsze prace jakie tutaj opublikowałeś z tymi powiem, że widzę wielki postęp :D Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ!
      Wow! Dzięki! Serio! Też zauważyłem różnice. I to wielką, aż dostałem flashbacków, kiedy zaczynałem rysować i jak to cringowo wyglądało. XD. Dzięki Ci bardzo Yumi. BTW. Teraz odkryłem jak dobrze narysować postać kozy przodem. Zawsze miałem ten problem i teraz wiem jak. I teraz planuje nowy komiks (długi [paroczęściowy]) o AU. Jeszcze raz Ci dziękuję Yumi. ^^
      I powodzenia ze złapaniem czasu ;)

      Usuń
  2. Ten Papyrus wyjątkowo przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE