25 maja 2018

Poczta się zwiesiła

Ugh. Kochani, jako, że od rana poczta na interii mi nie działa, nie będę w stanie dzisiaj wrzucić nic z tego co mi nadesłaliście. Może w nocy, jak wrócę (czyli przed północą xD) wszystko będzie już naprawione to nadrobię zaległości. 

Uważajcie na siebie i miłego dnia

P.S. Jeżeli się nudzicie, jestem już w 1/3 przerzucania materiałów (części materiałów, bo nie wszystkie) z HI na WTT. I jakbyście chcieli sobie poprzypominać co nie co to tutaj macie komiksy


Oba z UT oczywiście. 

Te komiksy nie są z UT

No i generalnie wiele, wiele innych prac tutaj

Zaznaczam, że są tam jedynie niektóre z tłumaczonych przeze mnie komiksów. Wszystkie jakie pojawiły się na blogu HI znajdziecie tutaj


Znaczy się, nie wszystkie, bo jeszcze nadal przerzucam. Jestem teraz na 1 marca 2017 roku. Heh. Ale to już postęp, prawda?

No i co jeszcze...

A tak!

Jak tam było na Pyrkonie?
Jak z nauką? 
Jak w ogóle z życiem?

Przepraszam, że nie ma mnie na socialmedia za bardzo, ale naprawdę teraz nie mam czasu i czuję się przytłoczona i przygnieciona wszystkim i w ogóle ugh...

A jak u Was? 
Share:

6 komentarzy:

  1. U mnie nawet ok. Mam nadzieję, że będziesz miała czas wolny i przez ten czas sobie odetchnęła od wszystkiego, Yumi. Też tobie życzę miłego dnia i jak najwięcej odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szkoda Yumi, właśnie zaczęłam coś takiego podejrzewać bo jakieś dwa dni temu wysłałam ci moją propozycję okładki do Naukowej gry :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj ja mogę odpowiedzieć, bo to moje opowiadanie. Okładki niestety nie mogę przyjąć, bo już jedna dziewczyna nadesłała mi wcześniej i niedługo powinna się pojawić na handlarzu.

      Usuń
    2. Choć oczywiście jestem wdzięczna za okładkę,bo jest ładna :)

      Usuń
    3. Pojawi się wtedy, kiedy wyślesz mi kochanie w mailu dane autora okładki :3

      Usuń
  3. Na pyrkonie mnie nie było a planowałem
    Bo miałem mały wypadek
    Z nauką też nie dobrze (bo mnie nie było w szkole )
    A życie tak jak zawsze raz na wozie raz pod wozem
    I dziękuję za to że zapytałaś

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE