28 maja 2018

Gra: Moje OC - Resti - Gekonista

1. Jaki jest ulubiony kolor Twojego OC?
Resti: moj ulubiony kolor to brąz

2. Czy Twoje OC coś zbiera? Jeżeli tak, to co?
Resti: Zbieram różnego rodzaju pióra.

3. Na co Twoje OC jest uczulone?
Resti: W sumie to jeszcze na nic.

4. Jakie ubrania Twoje OC lubi?
Resti: Nie noszę ubrań... jedyne jakie miałem to koszulka która podarła się przez moje rogi...

5. Jakie jest pierwsze wspomnienie Twojego OC?
Resti: Szum drzew i zapach wiosny.

6. Ulubione i nielubiane zwierze Twojego OC?
Resti: Zdecydowanie jest to jeleń. A nielubiane to kot.

7. Który żywioł najbardziej przemawia do Twojej postaci?
Resti: Natura

8. Piosenka pasująca do Twojego OC.
Resti: TIN - Ticking

9. Jaki głos ma Twoje OC?
Resti: spokojny, nie jest on ani za niski ani za wysoki... jest pośredni?

10. Jaki jest ulubiony grzech Twojego OC?
Resti: ehh kłamstwo

11. Jakie ma hobby?
Resti: Uwielbiam strzelać i czytać.

12. Jest cierpliwe?
Resti: Uważam że jestem w miarę cierpliwy.

13. Jakiej płci jest Twoje OC? Jakiej rasy? Jakie są jej preferencje seksualne?
Resti: Jestem chłopakiem, centauro-demon? Jestem BI.

14. Ulubione i nielubione jedzenie Twojego OC?
Resti: Uwielbiam Spaggetti Carbonara a nienawidzę...czekolady... nie przepadam za nią.

15. Jeżeli Twoje OC miałoby mieć u siebie zwierzaka to jakie by wybrało i dlaczego?
Resti: Byłby to lis albo jelonek bo kocham charaktery tych zwierząt.

16. Jakie zapachy lubi?
Resti: Uwielbiam zapach skoszonej trawy i powietrza po deszczu.

17. W jaki sposób Twoje OC zarabia na życie? Jaka jest jego praca marzeń, a jakiej nigdy by nie chciał wykonywać?
Resti: Ummm praca...O! Chciałbym być łucznikiem.

18. Czego boi się Twoje OC? Jego największy lęk, obawa.
Resti: Że ktoś mną zawładnie... w sensie moją duszą.

19. Jakiej muzyki słucha? Ma swoją ulubioną piosenkę?
Resti: słucham zazwyczaj...hm remixy dźwięków? Coś w tym stylu.

20. Jeżeli Twoja postać jest z innego świata, to jak zareagowała by nagle pojawiając się w naszym?
Resti: Zgubiłbym się...

21. Z czym boryka się Twoja postać? (osobiste kłopoty/zmartwienia)
Resti: Z zaufaniem do innych osób.

22. Jakim uczniem był/a (mógł/mogła by być) w liceum?
Resti: Przeciętnym.

23. Jakiś fakt o Twoim OC...
Resti: Jestem... centauro-demonem i wyglądam tak:
24. Jaka jest filozofia życiowa Twojego OC?
(Ja): Nie zastanawiałam się...

25. Co zainspirowało Cię do stworzenia tego OC? Jak wyglądała na początku, kiedy pierwszy raz o niej pomyślałeś/aś?
(Ja): Przejechałam się do lasu z kuzynką i weszłyśmy do tego domku widokowego (?) i akurat zaczęło biec stado sarn.


26. Kto jest najważniejszą osobą w jej/jego życiu i dlaczego?
Resti: Moją najważniejszą osobą w życiu jest moja przyjaciółka Rebeca (to połączenie motyla i pająka)

27. Jakie dzieciństwo miało Twoje OC?
Resti: moje dzieciństwo było normalne. Mam rodziców i przyjaciółkę. To mi wystarczy.

28. Jak zachowuje się Twoje OC w stresie?
Resti: Nerwowo wymachuję ogonem.

29. Czy Twoje OC ma jakieś nałogi?
Resti: Kiedyś moim nałogiem było spanie...teraz cierpię na bezsenność.

30. Jeżeli Twoje OC mogłoby zaprojektować własny grób, jakie epitafium by wybrało i jak by wyglądał?
Resti: Chciałbym żeby mój grób był postawiony pod drzewem wierzby płaczącej.
Epitafium brzmiało by tak: ,,Niech siedem wiatrów kisen zaniesie jego duszę wprost do niebios"

31. Czy Twoje OC chce wziąć ślub? Chce mieć dzieci? Dlaczego?
Resti: Narazie niczego nie planuję.

32. Jakie jest najbardziej traumatyczne wspomnienie Twojego OC i to najprzyjemniejsze?
Resti: Najgorsze.... wydłubali mi jedno oko a najprzyjemniejsze... spotkanie mojej przyjaciółki.

33. Jeżeli Twoje OC mogłoby mieć jedną rzecz jaką by chciało, co by wybrało?
Resti: Srebrny łuk

34. Czy Twoje OC zabiło kogoś? Czy byłoby zdolne do zabicia? A co jeżeli ktoś zmusiłby Twoje OC do zabicia kogoś, jak by się zakochało?
Resti: Nie umiem zabijać... to nie dla mnie...

35. W zajęciach grupowych jaką rolę Twoje OC obiera a jaką chciało by obierać?
Resti: Chłopiec na posyłki...

36. Czy Twoje OC często marzy? Jeżeli tak to o czym? A może się zamartwia? Jeżeli tak to czym?
Resti: Marzę w każdej wolnej chwili...a marzę o stadzie mojego gatunku.

37. Czego pragnie Twoje OC i co jest w stanie poświęcić by to uzyskać?
Resti: chciałbym srwbrny łuk ale musiałbym polecieć na drugi konieć Forestworld'a.

38. Czy jest coś co Twoje OC robi, czego normalnie ludzie nie robią?
Resti: Biegam 100 km/h?

39. Co Twoje OC zrobiłoby z milionem złotych?
Resti: w moim świecie nie ma takiej waluty.

40. Jak wygląda wystrój pokoju Twojego OC?
Resti: Łóżko z zasłoną. Biórko na którym leżą moje nieudane konstrukcje. I półka na której jest masa książek.

41. Twoje OC jest gotowe aby wyjść nocą. Gdzie idzie i co będzie tam robić?
Resti: Idę nad staw by oczyścić umysł i potrenować moje umiejętności strzeleckie.

42. Co Twoje OC robi kiedy jest złe?
Resti: strzelam w niebo i czekam aż strzała spadnie ok. 5m dalej.

43. Ma jakieś blizny? Skąd je ma?
Resti: Mam bliznę na jednym uchu a to dlatego że źle obliczyłem kąt wystrzału i strzała spadła na mnie.

44. Czy Twoja postać kiedykolwiek kogoś obraziła? Jeżeli tak to w jaki sposób?
Resti: nie przypominam sobię...

45. Jak Twoje OC reaguje na krytykę?
Resti: Przygląda się i próbuje poprawić swój błąd.

46. Jeżeli ktoś dałby Twojej postaci do zjedzenia pizzę z ananasem, zjadłaby?
Resti: nie nie przepadam za ananasem.

47. Twoje OC dostaje laleczkę voodoo, co z nią robi? Wierzy w jej działanie?
Resti: nie interesuję się oklutystycznymi sprawami.

48. Czy Twoja postać umie rysować? Jeżeli tak to co lubi rysować?
Resti: Uwielbiam rysować elfy i magiczne zwierzęta.

49. Czy Twoja postać lubi słodycze?
Resti: nie przepadam.

50. Jak Twoja postać zareagowała by gdyby wiedziała o tym, że umrze? Próbowałaby uniknąć losu czy pogodziłaby się z nim?
Resti: pogodziłbym się z tym.


Share:

8 komentarzy:

POPULARNE ILUZJE