26 maja 2018

O AU mowa - 26 maja - Underswap - LOVE - Risanna


Share:

8 komentarzy:

  1. Teraz to rozwaliłaś system *.*
    ~ Nikolciaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooo, strasznie podoba mi się twój styl *^* 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój styl ciągle się rozwija, ale też jestem zadowolona z efektów :D

      Usuń
  3. Oto nadchodzi Natalia ze swoją przemową . TEN RYSUNEK JEST BOSKI. Naprawdę nie wiem co powiedzieć xd oby tak dalej! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UwU
      Dzięki za te słowa, to jest mega motywujące :3

      Usuń
  4. ZAJEDWABISTE!
    Ciesze się, że nie jestem jedyną osobą która uważa, że Swap Papyrusowi świeci się prawe, a nie lewe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, jakoś mi tak pasuje. W końcu to Swap mimo wszystko.
      I dzięki, postaram się w przyszłości dodawać więcej swoich prac na handlarza. Może kiedyś mój leń pójdzie spać i zrobię jakiś komiks xd

      Usuń

POPULARNE ILUZJE