16 czerwca 2017

Gra: Kółko Przyjaźni 5.0 [Zamknięte rozdanie]

Efekt naszej pracy z zeszłego tygodnia!

Gra wymyślona przez Andgora. 
Zasady się troszeczkę zmieniły!
1 - piszesz komentarz z numerkiem base jaki rezerwujesz. Upewnij się jednak, że ktoś nie zajął go przed Tobą, w tej grze - kto pierwszy ten lepszy 
2 - Zarezerwowałeś - zaczynasz rysować. Patrz jednak z którymi base Twoja postać sąsiaduje i dogadaj się z osobami, z którymi się styka! Jeżeli Twoja postać nie styka się z nimi, albo osoby nie rysują w danej chwili, albo już narysowały - nie pytaj się i nie patrz na nich
3 - Rysujesz dowolną techniką swojego base (OC albo swoją wersję) 
4 - Hostujesz (zapisuje na stronie) i przesyłasz bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach 
http://imgur.com/
http://tinypic.com/
http://photobucket.com/
Można też przesłać na mojego fanpage na facebooku
Albo na maila: yumimizuno@interia.pl
5 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
6 - NIE zmieniamy wielkości obrazka
7 - Jeżeli osoba z różnych powodów nie może w danej chwili narysować - musi to napisać w komentarzu określając mniej więcej czas kiedy będzie mogła się tym zająć (nie chodzi o podawanie konkretnej godziny ale np czy wieczorem będzie dostępna czy nie). Na narysowanie każdy ma 15 godzin i jeżeli nie napisze komentarza - nie skontaktuje się - że np teraz nie może, to kolejka mu przepada
8 - Obrazek jaki powstanie może być publikowany na waszych stronach z zaznaczeniem z jakiej to zabawy pochodzi. Mile widziany link do bloga!
9 - W grze nie mogą brać udziału osoby jakie brały udział w zeszłym tygodniu
10 - Jeżeli dojdzie do dogrywki, w grze mogą brać udział wszyscy
11 - Te osoby, jakie nie zgłosiły tego, że nie mogą zrobić base w terminie, mimo zarezerwowania numerka, nie mogą brać udziału w obecnym Kółku Przyjaźni. (Dlatego warto dawać znać jak coś wypadnie)

W tym tygodniu:

3 - Zhimi Ashino (jutro)
Share:

98 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. WEEEEEEEEEEEE!
      Tylko ja pewnie mogłabym zrobić dopiero na jutro, jak coś :3

      Usuń
  2. ja chcem 16! <D
    i nwm czy będę mogła dzisiaj zrobić, więc na wszelki wypadek zapisz, że dopiero jutro będę mogła

    OdpowiedzUsuń
  3. Yyy wiem że nie mogę brać dziś udziału, ale o co chodzi z "dogadaj się z innymi"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że do tej pory czekało się w kolejne, przez co stało to w miejscu i było zamieszanie. Teraz interesują Cię tylko i wyłącznie osoby z jakimi styka się Twój base. Jeżeli chodzi o kolejność z nimi się trza dogadać, tak aby kilka osób mogło rysować w jednym czasie i aby nie blokować kolejki ^^

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam pytanko. My idziemy po kolei: 1,2,3 i tak dalej?

      Usuń
    2. Nie-e. Przeczytaj proszę regulamin. Nie został wrzucony tutaj dla ozdoby >.> Jak chcesz możesz zacząć już rysować i nie patrzeć na nikogo

      Usuń
    3. Niby czytałam, ale ja tak mam że nie umiem znaleźć odpowiedzi na pytanie

      Usuń
    4. 2 - Zarezerwowałeś - zaczynasz rysować. Patrz jednak z którymi base Twoja postać sąsiaduje i dogadaj się z osobami, z którymi się styka! Jeżeli Twoja postać nie styka się z nimi, albo osoby nie rysują w danej chwili, albo już narysowały - nie pytaj się i nie patrz na nich

      To się nazywa czytanie ze zrozumieniem.

      Usuń
    5. [IMG]http://i64.tinypic.com/63ypo7.png[/IMG] Skończyłam

      Usuń
  5. Jak w zeszłym tygodniu byłam ale z tego powodu że ktoś nie zdążyl to nie mogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, nie możesz ^^ Zasady to zasady ^^

      Usuń
    2. Za 15 godzin będzie 7 rano (jak się nie mylę) i po tej godzinie można brać numerki tych osób które nie narysowały czy trzeba czekać aż dasz post o nowych naborach

      Usuń
  6. Mogę nr 1? Wieczorem zrobię
    ~Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale dzisiaj nie dam rady zrobić...
      Jutro około 15 zrobię dobrze?
      ~Gabrysia

      Usuń
    2. Skończyłam :D
      http://imgur.com/a/77tGR
      ~Gabrysia

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jasne ^^ 10 jest już Twoja

      Usuń
    2. Ok, już. Prosz :3
      *podaje rysunek*
      http://imgur.com/GQiuYUk

      Usuń
  8. Chciałabym 5,jeśli się da ^w^
    Ale taki problem-mogę dopiero jutro... W takim razie mogę, czy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden problem ^^ Jutro zrobisz ^^

      Usuń
    2. *skacze jak powalona* biorę udział 1 raz, więc jeśli coś źle zrobię to przepraszam ^w^

      Usuń
  9. http://imgur.com/a/jOrgL okii

    OdpowiedzUsuń
  10. A takie pytanko czy będziecie źli jak mi nie wyjdzie? Bo ja nie zbyt ładnie rysuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źli? Absolutnie! Każdy rysuje jak umie a tu liczy się zabawa :D Nie masz żadnych powodów do zmartwień ;* <3

      Usuń
    2. Oczytana ma rację, liczy się zabawa ^^ Nikt nie będzie Cię osądzał, ani nic. To zabawa, a nie konkurs.

      Usuń
    3. Uffff.... Kamień z serca.
      Dziękuję!

      Usuń
  11. UWAGA: Jeśli nikt obecnie nie rysuje, to ja mogę już robić, puki mam czas xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryyyysuj, i nie patrz na nic ^^

      Usuń
    2. Yumi, już skończyłam!
      http://imgur.com/a/fUy8b
      Tylko że ja robiłam na wcześniejszym obrazku, na którym cię jeszcze tam nie było ;-;
      dasz radę to jakoś skleić?

      Usuń
    3. ALBO NIE! JUŻ NIE TRZEBA! DAŁAM RADĘ XD
      http://imgur.com/a/ow1Lq
      Jestem z siebie normalnie dumna xD nie sądziłam, że mi się uda xD
      cuda się jednak zdarzają xD

      Usuń
    4. Brawo kochanie i wybacz, ale nie było mnie przy kompie xD

      Usuń
  12. Ja dopiero jutro dam radę rysować

    OdpowiedzUsuń
  13. http://imgur.com/6SENBv9

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuuuuuuuurwa.
    I czemu ja pojechałam nad to morze, jak tu kółko ;-;

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobione! http://imgur.com/a/5sobr

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE