2 czerwca 2017

Gra: Kółko Przyjaźni 3.0 [przydział zakończony]

Oto efekt naszej zeszłotygodniowej zabawy

Zasady Andgory
- wybierasz jednego ludka z obrazka (bases będą zawsze podpisane numerkami), ale uwaga! Jeśli ktoś zaklepał sobie go wcześniej, to niestety musisz wybrać innego.

-  z wybranego człowieczka tworzysz siebie lub swoje OC (Orginal Charakter) możesz zmienić im wyraz twarzy, ale nie wolno ci zmieniać pozy. Program, metoda itp. są dowolne! Jeśli OC ma imię, napisz je! Chętnie ją/jego poznamy!
- żeby nie pogubić się w rysowaniu, to kolejność idzie numerkami. Osoba, która ma numer 1 zaczyna, potem 2,3,4, CHYBA, że osoba z numerem kolejnym nie ma czasu lub coś jej wypadnie, wtedy rysuje następna itd. Jak skończysz rysować, usuń cyferkę.
- Podpisz się pod swoim dziełem! Niech każdy wie, ze narysowałaś/eś to właśnie ty!
- jeśli zaklepiesz sobie numerek, ale wyjdzie tak, że nie będziesz chciał/a już rysować (albo nie będziesz mogła), to napisz to w komentarzu. Na pewno znajdzie się ktoś chętny ;)
UWAGA!

Osoby, które brały udział już w zeszłotygodniowym ,,Kółku Przyjaźni" nie mogą brać udziału w następnym. Dajmy też szanse porysować innym :) Jednakże! Kiedy zostaną wolne bases i nie będzie chętnych, wtedy osoba ta może wziąć udział :D

Ze swojej strony dodam jeszcze:
- Na narysowanie swojej postaci masz 15 godzin. Jeżeli ten czas upłynie - wypadasz z tej zabawy, natomiast miejsce się zwalnia na kogoś innego. Chyba, że napiszesz wcześniej iż "dzisiaj nie mogę, rysujcie beze mnie, ja na końcu dodam jutro" albo podobnie. Chodzi po prostu o to, aby gra nie stanęła. Przypadki losowe zdarzają się każdemu. 
- Przekroczenie czasu NIE dyskwalifikuje Cię z wzięcia zabawy w przyszłym tygodniu. 
- Jak zostało powiedziane, osoby jakie brały udział w zabawie z zeszłego tygodnia NIE mogą wziąć udziału w tym. CHYBA, że do soboty wieczorem zostaną jeszcze jakieś wolne miejsca.

A więc obrazek na ten tydzień 

Instrukcja: 
1 - piszesz komentarz z numerkiem base jaki rezerwujesz. Upewnij się jednak, że ktoś nie zajął go przed Tobą, w tej grze - kto pierwszy ten lepszy 
2 - Zaczyna osoba z 1 numerkiem
3 - Rysuje dowolną techniką swojego base (OC albo swoją wersję) 
4 - Hostuje (zapisuje na stronie) i przesyła bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach 
5 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
6 - Jak osoba z numerem 1 prześle link. to osoba z numerem 2 zapisuje obrazek i robi dokładnie to samo od punktu 3 do 5 i tak do końca 
7 - Jeżeli osoba z wcześniejszym numerkiem z różnych powodów nie może w danej chwili narysować - musi to napisać w komentarzu określając mniej więcej czas kiedy będzie mogła się tym zająć (nie chodzi o podawanie konkretnej godziny ale np czy wieczorem będzie dostępna czy nie). Na narysowanie każdy ma 15 godzin i jeżeli nie napisze komentarza - nie skontaktuje się - że np teraz nie może, to kolejka mu przepada
8 - Obrazek jaki powstanie może być publikowany na waszych stronach z zaznaczeniem z jakiej to zabawy pochodzi. Mile widziany link do bloga!


KOLEJKA
1 - Madziaziel (jutro)
2 - Gabrysia (jutro)
6  -Undyne rybeczka /przekroczony czas/
11 - Triss Merigold /przekroczony czas/
14 - Cutie Pie /przekroczony czas/

ZABAWA PRZENIESIONA TUTAJ
Share:

133 komentarze:

  1. to ja poproszę o numer 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja 8...jesli moge to dzis wezme sie za rysowanie X3 ~ Gienio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrzu ale po 7 ^^ Wasze postacie są połączone.

      Usuń
    2. Ja będę mogła dopiero późnym wieczorem, więc może niech Gienio pierwszy zrobi jeśli ma czas ?

      Usuń
    3. Jeżeli ma czas to jasne ^^

      Usuń
    4. oooks to ja sie biore juz do roboty~
      Gienio

      Usuń
  3. Uh... Tak bym chciała, ale no cóż, jestem w Poznaniu. Brak sprzętu. Za tydzień się załapię ^^"

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę 6 po wszystkich na górze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jap i jako że nikt ni ma teraz przyległych base to możesz zacząć nawet rysować jak masz czas :3

      Usuń
  5. Poproszę 13 :) nareszcie mi się udało! W tamtym tygodniu miałam wycieczkę

    OdpowiedzUsuń
  6. ookej juz mam zaraz podesle~ Gienio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej yumi moge wyslac ci na maila? moj kompoter nie chce sie polaczyc z tymi stronami nie wiem czemu...~Gienio

      Usuń
    2. Yap na maila ślij yumimizuno@interia.pl

      Usuń
    3. juz wyslane

      Usuń
  7. 3 poproszę,gdzieś o 16 będzie gotowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ehh zajęte Znowu spóźniona 😦 JK będzie jakis wolny to poproszę ale z moim fartem pewnie wszystko już pozajmowane 😳

      Usuń
    2. Kiedy to pisałaś było jeszcze wiele wolnych. Z takim podejściem nigdy nic nie załatwisz ;)

      Usuń
  9. Bardzo bym chciała ale w poniedziałek jadę z klasą na 3 dni do Warszawy (yeeey nigdy tam nie byłam i nigdy nie byłam na tak długo bez mamy) więc nie będę miała kiedy tego zrobić. Za tydzień spróbuję 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej zabawy w Warszawie xD

      Usuń
    2. A dzięki 😊
      Szkoda że to nie są Kielce XD

      Może tam pojedziemy...albo i nie 😅

      Usuń
    3. xD Spokojnie spokojnie xd

      Usuń
  10. Mogłabym 12? Tylko nw czy się wyrobię dzisiaj :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę 13, jeżeli zabiorę się jutro?
    Dziś jeszcze wracam do domu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby nie to, że jestem leniem który ociąga się z pracą (Scylla i Charybda o tym wiedzą) to bym chętnie się zgłosiła :)
    Ale w dodatku nie czuje się jeszcze tak "członkiem" tej społeczności, ale cóż, bardziej przez moje lenistwo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś członkiem jak każdy inny xD Ale lenistwo rozumiem xD Jak sobie pójdzie a będą wolne miejsce, zapraszam :D

      Usuń
  13. Yay, chyba nareszcie się załapię xD 10 numerek poproszę

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabym nr 10 lub 1? A i praca będzie jutro bo idę na noc bibliotek dzisiaj ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 zajęte ale 1 dostaniesz xD
      Miłej zabawy w nocy bibliotek! Zaaazdroszczę!

      Usuń
    2. A dziękuję i yey nareszcie się załapałam

      Usuń
    3. A czy bym mogła jeszcze nr 2 dla mojej bff? Jutro zrobimy

      Usuń
    4. Mmmm wiesz, wolałabym aby osoby indywidualnie się zgłaszały do kółka ;) więc jeżeli ona sama napisze i się zgłosi - aby było sprawiedliwie - to czemu nie.

      Usuń
    5. Tylko ze ona nie ma konta na tym... Ale jest obok mnie xd więc dać jej telefon i żeby napisała to jako anonim z podpisem?

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. A i mój nick to MadziaZIEL a nie MadziaZEL

      Usuń
    8. Jap, zjadłam i.
      Poprawione

      Usuń
    9. (a przyznaj się smaczne było?)

      Usuń
  15. Ja poproszę 9 albo 4, ale ja dopiero będę mogła późnym wieczorem, albo jutro po 11 się za to wziąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że oba są jeszcze wolne (no chyba że znowu moje oczy mnie zawiodły) to biere 4

      Usuń
    2. Yey ^-^
      To wieczorem napiszę, czy dam radę jeszcze dzisiaj, czy dopiero jutro

      Usuń
    3. (zerka na obrazek) Wait, wstrzymać konie!... Samael ma jedno oko dwukolorowe? *-*

      Usuń
    4. Yap. Prawe. Złoto-niebieskie ^^

      Usuń
    5. Przekaż jej, że kocham, KOCHAM JEJ OCZY *-*
      Uwielbiam oczy osób z heterochromią, s-są... takie piękne QvQ

      Usuń
    6. xD Tak, zwłaszcza dwa kolory w jednym oku xd Też strasznie mi się to podoba ^^

      Usuń
  16. I ja znooowu nie mogę.... Ja to mam pecha T-T

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Nope, Ty za tydzień xD Chyba, że zostaną do jutra wolne miejsca xd

      Usuń
    2. Nie, mam go u taty, a akurat jestem u mamy, więc najwyżej na następny raz

      Usuń
  18. 9 poproszę, ale nwm czy uda mi się wyrobić na dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Twoje, nie śpiesz się możesz zrobić jutro ^^

      Usuń
    2. Ok. Czyli najpierw rysuje numer 2, potem 5 i na końcu ja... czy jakoś inaczej?

      Usuń
    3. Numer 2 rysuje jutro, 5 jest wolna. Obecnie nikt nie rysuje. Więc jak masz czas to możesz zabrać się za swoją postać :d

      Usuń
    4. Okej, zaraz się biorę :D

      Usuń
    5. Dobra Yumi, mam gotowe: http://imgur.com/a/MaFsK

      Usuń
    6. AAAAAAAAAAAA kurde muszę jeszcze raz rysować!

      Usuń
    7. Nope, zaraz połączę ^^ Spokojnie

      Usuń
    8. Uff, już się bałam xD
      Super

      Usuń
    9. Aww! jak na razie całość dosyć uroczo się prezentuje

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ewentualnie co jest wolne c'':

      Usuń
    2. A ty kiedyś w ogóle brałaś w tym udział?

      Usuń
    3. 9 jest już zajęta kochanie.

      Usuń
    4. A i pytanko, muszą być ludzie, czy mogą być anthro?

      Usuń
    5. Jak chcesz, nie wolno zmieniać pozycji. Postać to moze być Twoje OC albo Tyl. Wszystko jest w regulaminie wyjaśnione ^^

      Usuń
    6. Dobrze, zaraz zabiorę się za rysowanie (zaraz, bo herbatka najważniejsza xd)

      Usuń
    7. Ktoś tu się pode mnie podszywa >:c

      Usuń
    8. Kochanie, nikt się pod Ciebie nie podszywa. Twój nick jest całkiem popularny, więc się nie dziw.

      Usuń
    9. Ja wiem, wiem. To tylko śmieszkowania był 😅

      Usuń
  20. Czy bym mogła numer 2?
    ~gabrysia (bff madziziel)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Nope, zostało jedno wolne miejsce

      Usuń
    2. Iii już zajęte. kochanie następnym razem sprawdzaj dokładnie i nie poddawaj się, dobra? ^^ za tydzień będzie kolejne rozdanie!

      Usuń
  22. http://imgur.com/a/V8XYj świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nah, nie mam internetu, a szkoda :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie kochanie, za tydzień dasz już radę :3

      Usuń
  24. Ughhh znowu się spoznilam ;^;

    OdpowiedzUsuń
  25. Choooolercia, spóźniłam się! Neh, nastepnym razem ^^/Sansy

    OdpowiedzUsuń
  26. Herbatę wypiłam,zabrałam się za to no i coś wyszło, mam nadzieję, że dobrze...
    http://imgur.com/a/WUXIw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, teraz zauważyłam, że ma być png, masz tu poprawione ;__;
      http://imgur.com/a/KUady

      Usuń
  27. hej yumi pytanko czy jesli ktos dzis wstawil tu swoja postac to za 2 tyg rowniez mozna czy juz wogole ? ~Gienio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa pojawia się co piątek do wyczerpania basów.
      Jeżeli wzięło się udział w tym tygodniu nie można w kolejnym, za to można za dwa tygodnie ^^ Więc spokojnie.

      Usuń
  28. Nie!!!!!!!!!! Znowu nie zdążyłam ;-; proszę o backup!!!!! XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Gotowe! http://imgur.com/hDjOZQI :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurra! Ale mam zaciesz! Trzeba Andgorze postawić czekoladę za ten pomysł *wyjmuje czekoladę i macha nią* XD

      Usuń
  30. Robisz szablony sama czy pobierasz z jakiejś strony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neeeh nie przerabiam, korzystam z tych jakie podsyłają mi ludzie na maila ^^

      Usuń
  31. Jak będzie jeszcze jedna runda to bym chciała... tylko nie wiem jak, niby wszystko jest w punktach, ale do mnie nie dociera ;-;. W sensie nie wiem, czy dobrze to rozumiem... jak się zarezerwowało to zapisuję ten obrazek, ludzika z moim numerkiem zamieniam na zwojego i przysyłam tak...? Ale jak się wogóle hostuje? Proszę o małe wytłumaczenie tak jak dla przedszkolaka, żeby zrozumiał

    OdpowiedzUsuń
  32. I czy to TEN rodzaj gry nazywa się Andygora...? Skąd się wzięła ta nazwa?

    OdpowiedzUsuń
  33. Zauważyłam, że kilka (jak nie wszystkie) osób wysyłało obrazki na www.imgur.com ~> co to za strona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc tak. Strona którą podałaś to strona do hostowania - czyli wrzucania obrazków w sieć.
      Gra pojawia się co piątek więc jeszcze będzie, niestety nie mogę Ci niczego obiecać bo jest to gra - kto pierwszy ten lepszy.
      I tak dobrze zrozumiałaś ^^ Dokładnie tak się robi ^^
      Andgora to nazwa użytkowniczki, która zaproponowała tę grę na mojego bloga xD tak to wpisz sobie w google np "base anime girl" i będziesz miała base czyli szablony/bazy na których można rysować swoje postacie ^^

      Usuń
    2. To już wiem WSZYSTKO... dziękuję

      Usuń
  34. No nie! kolejny raz się spóźniłem... Yumi! masz określoną godz o której wstawiasz tą gre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, załapię się może nast razem. Jak to mówią (lub nie) "do cierpliwych świat należy" (co się nie sprawdza bo z bozią mamy leciutko na pieńku)

      Usuń
  35. Yumi, jeśli teraz nikt nie rysuje, to ja mogę się od razu zabrać za to, tylko muszę wiedzieć, czy teraz nikt się tym nie zajmuje ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie zgłaszał zajmowanie się teraz więc możesz machnąć swoją postać

      Usuń
    2. To biorę się do roboty ^-^

      Usuń
    3. A tak z innej beczki, Yumiś, czy doszedł do ciebie ode mnie mail?

      Usuń
    4. Tak kochanie, doszedł. Wrzucę Twój obrazek jak tylko z wpadkami się uporam ^^

      Usuń
    5. Ok ^-^
      Aż mnie serduszko boli - koniec wpadek już tak bliski ;_;

      Usuń
    6. Done!
      http://imgur.com/a/p4FIv ^-^

      Usuń

POPULARNE ILUZJE