3 czerwca 2017

Gra: Kółko Przyjaźni 3.1



Dzisiaj obrazek ma zrobić jeszcze 
11 -   Zhimi Ashino
 
Obrazek obecnie wygląda tak:

Instrukcja: 
1 - piszesz komentarz z numerkiem base jaki rezerwujesz. Upewnij się jednak, że ktoś nie zajął go przed Tobą, w tej grze - kto pierwszy ten lepszy 
2 - Zaczyna osoba z 1 numerkiem
3 - Rysuje dowolną techniką swojego base (OC albo swoją wersję) 
4 - Hostuje (zapisuje na stronie) i przesyła bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach 
5 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
6 - Jak osoba z numerem 1 prześle link. to osoba z numerem 2 zapisuje obrazek i robi dokładnie to samo od punktu 3 do 5 i tak do końca 
7 - Jeżeli osoba z wcześniejszym numerkiem z różnych powodów nie może w danej chwili narysować - musi to napisać w komentarzu określając mniej więcej czas kiedy będzie mogła się tym zająć (nie chodzi o podawanie konkretnej godziny ale np czy wieczorem będzie dostępna czy nie). Na narysowanie każdy ma 15 godzin i jeżeli nie napisze komentarza - nie skontaktuje się - że np teraz nie może, to kolejka mu przepada
8 - Obrazek jaki powstanie może być publikowany na waszych stronach z zaznaczeniem z jakiej to zabawy pochodzi. Mile widziany link do bloga!
Share:

33 komentarze:

  1. Rany,wzięłabym 14 ale wiem ze nie mogę ;.;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, bycie w dwóch miejscach może być męczące xD

      Usuń
  2. Yumiś, mogłabym zacząć rysować, czy osoby na liście przede mną najpierw?

    OdpowiedzUsuń
  3. Skończyłam tylko moja bff poszła na działki (tak mi napisała xd) i nwm kiedy wróci...
    http://imgur.com/a/v0F3a

    OdpowiedzUsuń
  4. Doobziu, zrobiłam tak: Narysowałam swoją postać i połączyłam swój rysunek z rysunkiem Madzi. Jeżeli co, połącze również ten z Gabrysi, teraz miałam troooszkę czasu, a nie chcę by inni czekali później ^^ Linkacz: http://imgur.com/a/TQJeV

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysujcie śmiało i nie patrzcie na kolejkę. Dzięki Sansy za połączenie ^^
    ja teraz mam u siebie gości więc potem zaktualizuje obrazek ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Już ni ma
      ale spokojnie, będzie jeszcze za tydzień szansa na załapanie się ;)

      Usuń
    2. Akurat ćwiczę nad swoim avatarem :D

      Usuń
  7. zrobiłam link : http://imgur.com/s4EVeCb

    OdpowiedzUsuń
  8. Skończyłam swoją część :)
    http://imgur.com/a/MXwzo
    ~Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Yumi jakoś nie mogę tego wstawić... Mogę jakoś inaczej wysłać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zhimi, twoje OC mi przypomina Betty z Glitchtale.

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie mogę znaleźć base? ;3;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja biere nr. 10! Moja szczęśliwa liczba, więc mam nadzieję, że na szablonie będzie w fajnym miejscu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie xD Gra jest już zamknięta xD

      Usuń
    2. >///< A ja myślałam, że moi poprzednicy wybierali do następnej, (a wydawało mi się to dość dziwne, bo to chyba nie byłoby do końca fair) zapomnij o tym

      Usuń

POPULARNE ILUZJE