17 czerwca 2017

Gra: Twoja Półka - Wiktoria

Półki
Wiktoria (obecnie oglądana)

Właściciel tych książek czuje się troszeczkę zagubiony w świecie i nadal próbuje znaleźć miejsce dla samego siebie. Widać, że pozycje książkowe wahają się od zabawnych, obyczajowych i młodzieżowych po poważniejsze pozycje. Dlatego można odnieść wrażenie, że właściciel nadal poszukuje odpowiedzi na pytanie, kim właściwie jest. 

A przepowiednia?

Dziewczyna, która kochała pozna nieznajomego na wyspie skarbów, okaże się on cwaniaczkiem, i takie tam
Share:

2 komentarze:

  1. SUPER!!! X3... i masz rację, można powiedzieć, że jestem nieco zagubiona, bo jak narazie łapię się wszystkiego i nie mam jednego ulubionego gatunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. W mailu napisałam, że nie mam półki, a nastąpił taki zwrot akcji, że dzisiaj pojechałam z rodzicami do IKEA i dostałam półkę ; )

      Usuń

POPULARNE ILUZJE