15 czerwca 2017

Gra: Twoja Półka - Yumi Mizuno

Półki
Yumi Mizuno (obecnie oglądana)


Aby nie być gołosłowną, zacznę, abyście wiedzieli jak to mniej więcej wygląda xD

A więc tak. Uwielbiam książki, nie tylko ze względu na ich treść co na książki same w sobie. Lubię ładne okładki, wącham strony, podobają mi się stare woluminy i sama w swojej kolekcji mam kilka pozycji z wczesnego XIX wieku, przekazywane z pokolenia na pokolenie. 
Mój dom to taka mała biblioteka. To co tutaj zaprezentuje to jedynie "pokazowe" książki, które widzi się zaraz po wejściu do mnie do domu. Do tego mam jeszcze w sumie sześć takich półek wypchanych książkami, no i jeszcze w szafie. 




Biorąc pod uwagę nadwyżkę książek pokroju "Zabijcie Odkupiciela", "Upadek Lucyfera", "Faust", "Kosiarz", "Wampir: Requiem" czy "Dziki Mesjasz" wnioskować można, że właściciel tej półki chce nawiązać kontrakt z demonami. Książki historyczne jak "Atlas Historyczny" czy "Księga królów i książąt polskich" a także "Starcie Królów" czy trylogia - daje do zrozumienia, że właściciel doszukuje się tychże demonów w przeszłości. Warto zauważyć wielki Słownik Języka Polskiego i Słownik Wulgaryzmów. A więc przykłada się zarówno do przeklinania jak i zaklinania demona. 

A przyszłość?
Jeżeli zestawimy ze sobą "Bóg zawsze znajdzie ci prace" oraz "Wielcy Zboczeńcy" widzimy, że właściciel będzie ciągnął uparcie w stronę "Kochanka Magii" jednak musi uważać gdyż "Szubienicznik" czyja za zakrętem. Właściciel powinien wystrzegać się też wampirów o imieniu "Bohun" o królewskich korzeniach z zamiłowaniem do wypychania zwierząt. 
Share:

59 komentarzy:

  1. Może być problem... Mam za dużo półek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba dwa razy maila wysłałam o.O To się nazywa obeznanie w mobilnej poczcie! xD
    Jak przyjemnie się patrzy na takie półki *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodźmy siku :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wnikam kto i po co to pisał >. >

      Usuń
    2. Samael siedzisz obok i już Ci mówiłam, że nie chce mi się podnosić tłustej dupy z kanapy >.<

      Usuń
    3. Proszę :c

      Usuń
    4. Nie zależy Ci na mnie.

      Usuń
    5. Ty się za mną nie liczysz!

      Usuń
    6. A Ty wolisz, żebym umarła na nerki, niż ruszyć wielorybie dupsko do kibla 5 metrów dalej.

      Usuń
    7. Przypominam Ci, że mam uszkodzoną nogę >< Chcesz zadać mi ból.

      Usuń
    8. Musisz ją rozchodzić, a nie rozleżeć.

      Usuń
    9. 1.
      Co ci się Yumi stanęło w nóżkę?

      2.
      Temat waszego dialogu jest sprawą nad którą całe pokolenia mężczyzn głowili się przez wieki... CZEMU CHODZICIE RAZEM DO ŁAZIENKI. CO WY TAM ROBICIE?!

      Usuń
    10. Kobiety to zwierzęta stadne. W kibelku bez osoby towarzyszącej czujemy się samotne, bezradne, podatne na ataki XD
      Mam nadzieję że rozwiałam twoje wątpliwości Fans XD

      Usuń
    11. nooo np. w publicznych toaletach (np w szkole, bo u mnie w szkole to się paznokciami otwiera drzwi) To żeby popilnować, żeby nikt nie chciał zrobić pranka i np upokorzyć tą osobę otwierając jej drzwi i robiąc zdjęcie xDD

      Usuń
    12. znaczy drzwiczki, no wiecie, takie są tam na gałkę... no ten ee xD np takie drzwi http://www.budownictwo.org/img/art/2015_09/63595/original/0_upload_7b7c52dd08.jpg

      Usuń
    13. *po 20 minutach odzyskuje dech* TO. BYŁ. NAJLEPSZY. DIALOG. JAKI. KIEDYKOLWIEK. WIDZIAŁAM! Normalniewaskocham!xDDDDDDDD
      I tak, kobiety nie mogą same iść do toalety, co jeśli nas napadnie jakiś szerszeń, pająk, albo wielki wściekły pies?! Musimy mieć obstawę

      Usuń
    14. ...nie, nadal nie rozumie więc powtórzę

      https://m.youtube.com/watch?v=fFl7hEVSE1Q

      XD

      Usuń
    15. hmm chyba dobrze powiedziałam xDD a jak nie to powtórzę jeszcze raz

      dziewczyny do toalet chodzą razem, żeby gdy jedna się załatwia to druga pilnowała żeby tej pierwszej nikt pranka nie zrobił XDD

      *szepcze* albo, kiedy jeden się papier skończy to druga jej poda xDD

      Usuń
    16. Samcio, mogę pójść z tobą mentalnie!

      Usuń
    17. Myślę, że jeżeli Yumi się nad nią nie ulitowała, to już niestety nasza Samcia... chlip... pękła jak wypełniony do granic możliwości wodą balonik.

      Usuń
    18. nieeee xDDD może Samcia jeszcze żyje xD

      Usuń
    19. Jeżeli chodzi o wcześniejsze pytania odnośnie tego, co robimy razem w łazience: http://memy.pl/index.php/show/medium/uploads/Post/126885/14880549242325.jpg

      A poza tym to nikt mnie nie kocha.

      Usuń
    20. A, to dlatego Yumi ma takie książki! Saaamcio, może te demony, co wzywacie cię kochają?

      Usuń
    21. Auu... czyli gracie w słoneczko z demonami... ciekawe.

      Usuń
    22. Pierdolę, kupię sobie fidżet spinera.

      Usuń
    23. I będziesz z niego pentagramy robiła? To weź od razu dwa.

      Usuń
    24. Nieprawda. W słoneczko to gramy z pradawnymi bogami. Demony tylko przygrywają na lutni podczas chwalebnego oddawania moczu.

      Usuń
    25. O, kurde, spotkałaś kiedyś Leshy'ego?

      Usuń
    26. No. Razem piliśmy nawet kiedyś bruderszafta z krwi dziewic.

      Usuń
    27. Ja mam swojego spinera... tylko że nie wiem gdzie go przed chwilą położyłam xDD

      Usuń
    28. Biedna... Ale leczysz się, prawda?

      Usuń
    29. XD jak ja uwielbiam rozwalać systemXD

      Program FansofZootopia.exe przestał odpowiadać

      Usuń
    30. co? NIE!!! Ja nie jestem chora!! xDDD kupiłam, bo ponoć jest fajny, i odstresowuje xDD jestem zdrowym, człowiekiem ;)

      Usuń
    31. Wybacz, kochanie. W sumie to prawda, że da się z tym normalnie żyć... *tuli i głaszcze po główce*

      Usuń
    32. To może ja zrobię herbaty... kuźwa, moja herbata! *biegnie do kuchni* zrobiłam ją 2 godziny temu ;_;

      Usuń
    33. czemu od kiedy kupiłam sobie spinera, wszyscy myślą, że jestem chora? ;__; u mnie to cała szkoła ma spinery, więc też kupiłam bo chciałam sprawdzić czy naprawdę działa odstresowująco ;__;

      Usuń
    34. Hm, bo wytworzył się na to swoisty trend, a początkowym założeniem spinnera, była pomoc dzieciom z autyzmem i ADHD.

      Usuń
    35. Można z tego wywnioskować, że większość ludzi na świecie ma albo autyzm, albo ADHD XD

      Usuń
    36. A gdyby wszyscy smarowali sobie twarz kupą i mówili, że to działa na cerę - też byś to spróbowała? >.> Za moich czasów były bączki, albo gniotki, też miały działać odstresowująco, a były tylko wywalaniem forsy w błoto. http://radosnybobas.nazwa.pl/Allegro/ZABAWKI/gniotek.JPG

      Usuń
    37. I co, działa?

      Usuń
    38. Ano, takiego gniotka to można zrobić przecież z mąki ziemniaczanej i balona ;_; Wiesz Yumiś, nie zdziwiłabym się, że gdyby jakaś Kardashian to zrobiła, nagle wszystkie fanki miałyby na głowie gówienko...

      Usuń
    39. Ale wiesz, jeżeli to byłoby gówienko jakiegoś rzadkiego zwierza, typu afrykański jeż polarny.

      Usuń
    40. A w Dżapanie to wierzo niektóre panny, że pawie gówno dobrze działa na cerę. I smarujo. Zresztą, Yu, człowiecze miałkiej wiary, miliony much nie może się mylić.

      Usuń
    41. Miliony much ciągnie do jednego gówna :P

      Usuń
    42. boże do czego ta rozmowa doprowadziła xDD
      zaczęło się od pójścia do toalety, skończyło się na kupie x'D

      Usuń
    43. Samcio! Ja mg do cb przyjść, Lucka mg przyprowadzić (szatuś ma za dużo pracy) :D

      Usuń
    44. Kurwa
      że też mnie takie rozmowy ominęły xD
      Fidged spinnera ni mam xD jakoś nie potrzebny mi do życia, ale moja koleżanka ma i raz od niej pożyczyłam
      jak dla mnie bardziej działa dekoncentrująco niż relaksacyjnie
      i jak się go ma, to ma się kolejną rzecz która nagle jest ciekawsza od nauki
      i od sprzątania
      i robienia pracy domowej
      I nie rozumiem czemu niektóre spinnery są warte nawet 1000 zł i ludzie to kupują - ze złota je robią, czy co?

      Usuń
    45. Ta rozmowa uczyniła mój dzień piękniejszym :') XD

      Usuń
    46. Aż zachciało mi się siku ;-;

      Usuń
  4. Hmm a mogę wysłać kupkę książek? Iii czy mogę wziąć udział dwa razy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dwa razy? xD
      Eee półka, półka nie kupka, półka xD

      Usuń
    2. Jedną część moich książek mam w Poznaniu a część w Swarzędzu aaale poczekam.

      Ja na półce mam burdel, którym nie chcę się zbytnio chwalić.

      Usuń
  5. Chętnie wezmę udział w zabawie :3 ,tyle że będą to pomieszane książki stare z tymi które aktualnie czytam.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE