17 czerwca 2017

Gra: Twoja Półka - Pattka

Półki
Pattka (obecnie oglądana)
Właścicielka tej półki na książki ma duszę dziecka której nie chce się pozbyć. Pielęgnuje je i dokarmia kiedy może i nie wstydzi się przed światem swojej dziecinności. Być może w bajkach szuka właśnie tego czego nie widzi w otaczającym ją świecie? Jest to osoba wrażliwa i bardzo skupiona na swoim wnętrzu, nie przywiązuje jednak większej uwagi do estetyki zewnętrznej. 

A przyszłość?
W najbliższej przyszłości nie spodziewa się nalotu Papyrusa do domu, będzie chciał zdecydowanie pożyczyć Zagadki przyrodnicze. Na swojej drodze spotka też Lisa, czy ten zostanie jej przyjacielem?
Share:

18 komentarzy:

  1. MAŁY KSIĄŻĘ!!!!!!! KSIĄŻKA DZIECIŃSTWA *U*
    To była moja pierwsza książka po jaką sięgnęłam! A miałam 8 lat! co jakiś czas do niej wracam
    i za każdym razem płakać mi się chce w niektórych momentach ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham tę książkę ^^ Najbardziej zapadł mi w pamięci fragment z barankiem :")

      Usuń
    2. Mi z tą GŁUPIĄ różą -,- ta róża była jaka- nie powiem jaka xD

      Usuń
    3. A ja uwielbiam fragment z lisem ;3;

      Usuń
    4. ... A ja tego nigdy nie czytałem

      Usuń
  2. Oww ja też jestem wiecznym dzieckiem :3
    Pattka to moja bratnia dusza XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złączmy swoje dusze xD!

      Usuń
    2. Tak!!
      Wiesz jakie książki są zarąbiste? Polecam "Zaopiekuj się mną" Holly Webb.Magda Gejzer XD

      Usuń
    3. xDD ja tam wolę ,,Opowieści z Narnii'' a szczególnie część ,,Lew, Czarownica i stara szafa'' ^^ *,*
      O albo ,,O psie który jeździł koleją, przy tej książce się poryczałam :')

      Usuń
    4. Tak! Przy tym psie potem chodziłam cały dzień przybita. A końcówka wyzwolila we mnie ból w duszy ;_;

      Usuń
    5. Ale najważniejsze w tej książce było to, że ten pies był bohaterem i uratował dziewczynce życie

      Usuń
    6. Jak sobie to przypominam to zaczynam ryczeć :'( ;-;

      Usuń
    7. No ;_; A i tak ludy powiedzą że to tylko "zwierzę"
      Wiesz zdałam sobie sprawę że najlepsze książki czytałam w podstawówce. Teraz to same dziadostwa są ;_;

      Usuń
    8. Nom , ,,Dynastia Miziołków'' xDDD jeśli czytałaś, to na pewno zapamiętasz ten fragment tekstu : ,,Zauważyłem u moich starych pierwsze objawy spierniczenia'' xDDD

      Usuń
  3. aaaa z tą wrażliwością to zgadłaś Yumi ^^ piękne! Lis moim przyjacielem, hmm, fajnie by było mieć lisa za przyjaciela xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam... Tak właściwie to on jest trochę ZROLOWANY, ale też jest bardzo miękki...

      https://m.youtube.com/watch?v=IN_0OIJFKBw

      *nuci piosenkę pewnego lisa z pizzeri*

      Usuń
  4. Mały książę... Ryczałam jak głupia nad książką dla dzieci, a jednak tak mądrą :'3

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE