15 czerwca 2017

Gra: Twoja Półka - DodoDan

Półki
Dodo Dan (obecnie oglądana)

Najbardziej przeważają u mnie książki fantasy oraz kryminały. 
Fantasy dlatego, że czasami pragnę oderwać się od rzeczywistości. Poznać świat, który ktoś stworzył - nieistniejące zwierzęta, krajobrazy albo istoty magiczne. 
Kryminały dlatego, że uwielbiam zagadki. Pozwalają mi poznać inną stronę wyobraźni. Pobudzają mnie do myślenia i rozwiązywania tajemnic wraz z bohaterami. 
Ale lubię też książki podróżnicze. Np. "Dzienniki Japońskie" Piotra Milewskiego. 
Lubię ją dlatego, że pokazuje jak może wyglądać taka podróż oraz, że na świecie są jeszcze dobrzy ludzie, którzy nie oczekują nic w zamian. 
I to w skrócie o mojej półce. 






Właściciel tej półki marzy o tym, aby rozwiązywać zagadki u boku Sherlocka. Lubi symetrię i jest systematyczna - albowiem kryminały ułożone w całości i w kolejności. Tak czy inaczej, sądząc po zasobie właśnie tego gatunku, szkoli się na prywatnego detektywa. Może to właśnie ten właściciel odnajdzie Świętego Graala?

A przyszłość?
Ma "13 powodów" aby "nauczyć się fotografii" by odkryć "wielkie tajemnice świata" oraz przeprowadzić profesjonalny wywiad z diabłami polskimi! 
Share:

2 komentarze:

  1. Podoba mi się! :D
    Rozgryzłaś mnie Yumi.
    Uwielbiam mieć wszystko poukładane i jestem systematyczna. Normalnie strzał w dziesiątkę!
    I przyszłość też niczego sobie.
    Bardzo fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja 13 powodów mam zamiar kupić dopiero xD Jak mi koleżanka odda książki to może też wyślę do wróżbity Macieja, znaczy Yumieja... Yumisia? Nieważne ;>

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE