17 czerwca 2017

Undertale: CreatorTale 2.0 - komiks by Psycho Art cz 4


Spis treści:
| 4 (obecnie czytany)|
| |


Witam wszystkich. Pewnie większość z was myśli, że to kolejna część
CreatorTale2.0, ale jednak nie. Dostałam ogromnego art-bloka i za każdym
razem gdy się zabieram za rysowanie to wychodzi takie coś:


Więc biorę przerwę na minimum tydzień, a reszta prawdziwych części
będzie się pojawiać różnie, bo rysowanie na kartce jest o wiele
trudniejsze niż w paincie lub innym programie komputerowym.

I mam jeszcze do was pytanie... czy ja w ogóle umiem rysować? Nie pytam
się o to jak jakaś wielka pesymistka, ale... po prostu chcę wiedzieć
czy wam na prawdę podobają się moje prace, bo rysowanie jest dla mnie
czymś więcej niż tylko hobby i nie jestem zbyt często chwalona,
więc....

Mniejsza. Macie tu komiks z małym easter egg'iem na pocieszenie. Do
zobaczenia. 



~Psycho Art
Share:

39 komentarzy:

  1. No weźźź! Super rysujesz. Twoja kreska jest taka miła dla oka, mi się podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pa dum tss kawał dobry.
    A co do pytania - myślę, że po reakcji i radości jaką powodowałaś u czytelników swoim komiksem powinnaś wiedzieć, że podoba się ludziom to co robisz. Jeżeli faktycznie rysowanie nie jest dla Ciebie tylko hobby, a czymś więcej - RÓB TO DLA SIEBIE - Gdybym ja miała się przejmować, czy ludziom podoba się moje pisanie, czy tłumaczenie - przestałabym to robić, albo nawet nigdy nie zaczęła. Rysujesz dla siebie tylko i wyłącznie.
    Nie jestem specjalistą, aby mówić Ci, czy umiesz rysować czy nie. Bo umiesz, każdy umie. Kwestie wizualne są tylko i wyłącznie indywidualne, to co podoba się A, niekoniecznie będzie podobać się B. Jeżeli dalej będziesz rysować, spotkasz się z krytyką, prędzej czy później. Czasem słuszną, czasem nie, czasem ktoś przyjdzie do Ciebie z radą, czasem ktoś się na Tobie wyżyje, czasem ktoś po prostu będzie miał gdzieś Twój czas i starania.
    Wybacz, jeżeli moje słowa nie są zbyt pocieszające, ale nie umiem klepać po główce... Twoje komiksy są dobre, czyta się je i osobiście czekam na dalsze części. Nie podejmuj się nigdy więcej pracy, której nie wiesz czy doprowadzisz do końca. Rysuj to co chcesz DLA SIEBIE, jak piszesz - to rób to DLA SIEBIE. A jeżeli szanujesz czytelników i robisz to DLA NICH, musisz LICZYĆ się z ich uczuciami i choćby gdzieś tam po drugiej stronie była choćby jedna osoba, która CZEKA na kolejne części Twojej pracy, z szacunku DLA NIEJ powinnaś dokończyć to co zaczęłaś. Tak to działa kochanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie twoje prace nie są złe.
    Z własnego doświadczenia mogę doradzić, żebyś dużo ćwiczyła rękę w rysowaniu, dużo obserwowała otoczenie, ludzi, zwierzęta, rysować np. na podstawie jakiś obrazków, zdjęć, nawet możesz sobie robić czasem jakieś studium ręki, nogi, twarzy, głowy, ciała jeśli chcesz, żeby po prostu wyćwiczyć rękę a za jakiś czas zobaczysz różnicę i to wielką. Zależy też, czy chcesz iść w bardziej realistyczną kreskę, czy może np. komiksową, kreskówkową. Jednak też trzeba pamiętać o anatomii, bo też jest ważna. Mogą też pomóc różne tutoriale, albo postać w różnych pozach.
    Jeśli naprawdę rysowanie jest dla ciebie czymś więcej, to rób to dalej, nie przejmuj się innymi. Rysuj dla siebie. Bądź otwarta też na krytykę - KONSTRUKTYWNĄ krytykę, rady, bo one bardzo pomagają, dają do myślenia.
    I twoje prace nie są złe. Mi się one podobają. Ale zawsze znajdą się osoby, którym się coś nie spodoba bo: nie interesują się, to dla nich głupie, albo nawet nie zrozumieją. Więc nie patrz na nich, tylko rób to co lubisz, nie ważne jest to, czy inni to lubią, bo każdy ma inne zainteresowania. Ważne jest, że ty to lubisz i sprawia ci to przyjemność. I nie poddawaj się!
    Heh, artblock to zuy typek, baudzo zuy, nie lubię gościa ;-; Mam nadzieję, że szybko da ci spokój ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Psycho.. Jeśli mam być szczera to rysujesz lepiej odemnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sobie teraz jaja robisz! Rysujesz przepięknie!

      Usuń
    2. Dziękuję ale moja klasa ma inne zdanie xD

      Usuń
  5. Dla mnie pięknie rysujesz lecz jest to mój gust. Bardzo się ucieszyłam widząc kolejną część ale nic na siłę :) (ten komiks jest BJUTI xd)
    Często słyszę od ludzi że na kartce łatwiej się rysuje. Nie raz coś mi wyszło, (na karce) wstawiłam to do neta i komentarz pod tym "Na papierze łatwiej rysuje niż na kompie -.-" Lecz z doświadczenia wiem że na kartce jest ciężej (ale to też zależy dla kogo i czy ma tablet graficzny) bo na niej człowiekowi jest łatwiej ale gdy zrobi się błąd to nie łatwo się go maskuje. Ale tak jak yumi napisała "rób to dla siebie" Kiedy otrzymasz negatywne opinie nie bierz tego do serca tylko użyj ich żeby polepszyć swoją pracę.
    Pamiętaj że nic na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm co do tych dwóch metod, to według mnie na obu jest dobrze (mimo, że mam pewne utarczki z moim programem graficznym), w obu przypadkach ładnie wychodzi, więc jak sama piszesz, to już zależy od osoby, na czym woli.
      Częściej robię w szkicowniku, bo mi po prostu wygodniej xD

      Usuń
    2. Ja zamierzam se kupić tablet graficzny lecz pierw pożyczę od kolegi taty
      I mam 2 pytanka
      Masz tablet (jeżeli tak to proszę napisz jak się na nim rysuje)
      Jaki polecasz program graficzny (darmowy)?
      (Szkicownik najfajniejszy można w nim se bazgrać co się chce xd)

      Usuń
    3. No mam tablet graficzny, ale nie jestem pewna, czy ci go polecać. Chodzi mi o markę, nie o sam tablet. Rysuje się na nim mimo wszystko dobrze, na początku dziwnie było rysować na nim, a paczeć się w monitor, ale szybko się przyzwyczaiłam (mamnadziejężewieszżetabletyzwbudowanymekranemsąwchojdrogie?)
      A co do programu, to korzystam z FireAlpaca, darmowy program. Nie narzekam na niego, jest w miarę dobrym programem, w szczególności dla osób, które dopiero uczą się korzystać z tabletu graficznego
      Tak, szkicownik najlepszy xD

      Usuń
    4. Wiem że są w uj drogie z ekranem
      Musze se pobrać ten program :3
      Dzięki

      Usuń
    5. Szkicownik najlepszy, chociaż tablet też jest przydatny.

      Usuń
  6. Ja naprawdę lubię twój styl rysowania! Jest przyjemny dla oka ;)
    No i dam ci małą poradę: taką jaką prawdopodobnie da ci każdy artysta. Do osiągnięcia sukcesu w tej dziedzinie jest jedna droga, czyli... Rysuj! Po prostu rysuj. Ćwicz. Nie porównuj się do innych, bo nie ma po co. To nie wyścig, zwyczajnie baw się dobrze i niech sprawia ci to przyjemność. Uczęszczaj na dodatkowe zajęcia ze sztuki jeśli chcesz, patrz na rysunki innych, i tak dalej! Każdy to mówi i wiesz dlaczego? Bo to naprawdę działa! :D
    I co najważniejsze, rób to dla siebie i czerp z tego przyjemność. Na swojej drodze spotkasz się z krytyką, bo zawsze znajdzie się ktoś komu się coś nie spodoba. Ważne, aby rozróżnić ją na konstruktywną i nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysowanie na kartce jest trudniejsze niż w komputerze? Pfff, chyba się obrażę (i moje pięćdziesiąt warstw każdej strony też xd)
    A co do twoich artów - mnie się tam podobają - masz bardzo uroczą i przyjemną kreskę, i z tego co widzę to dużo osób podziela moje zdanie :3
    A żeby przegonić artblocka polecam herbatkę owocową, świetną muzykę i przegląd inspirujących fotek np. z instagrama ;3;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze polecam Tumbrla, WeHeartIt, albo poczytaj sobie coś fajnego, albo walnij się na łóżko, zamknij oczy i pobujaj w obłokach w akompaniamencie najulubieńszych utworów ;3;

      Usuń
    2. YAAASSSS Tumblr też jest dobry ^^
      (A to drugie to co totototo >.>)

      Usuń
    3. WeHeartIt - stronka zapełniona tylko i wyłącznie różnymi obrazkami, artami. Można tam znaleźć bardzo fajne prace, którymi można się inspirować ^-^ ale trzeba mieć na nim konto (można się zarejestrować przez google albo facebooka)

      Usuń
    4. Ociepanie, to ja to muszę koniecznie obczaić :3

      Usuń
  8. Psycho, rysować to ja nie umiem. Za to ty:
    -super promocje
    -pewna kreska
    -wszystko ładnie pokolorowane
    -wszystko się świetnie komponuje
    Plus twoja praca "nie wyszło mi" jest sto razy lepsza niż jakakolwiek moja praca typu "o matko to najlepsze co kiedykolwiek narysowalam" (jak chcesz to pokażę)
    Twój wysiłek wkładany w ten komiks jest godny podziwu i nie wiem skąd masz takie mroczne myśli. Jakbym była jurorem w mam talent to bym powiedziała "jestem na tak!"
    Więc uśmiech i nie myśl tak więcej! ^w^

    OdpowiedzUsuń
  9. Psycho,naprawdę ładnie rysujesz ^^ Co do tego czy łatwiejsze jest rysowanie na komputerze czy na kartce to można by się spierać. Na pewno łatwiej jest szkicować na kartce ale kiedy postanawiasz coś zgumować to widać ślad ołówka z rysowaniem na komputerze to już inna bajka. Wtedy trochę ciężej się szkicuje ale widać lepsze efekty w kolorowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. *ociera łzy radości* Tak bardzo wam dziekuję. Nawet nie wiecie jak się wzruszyłam gdy przeczytałam te wszystkie miłe słowa o moim rysowania (oraz o tablecie graficznym XD) Chcę też podziękować za wszystkie dobre rady do których na pewno się odniosę^^ (a w sprawie tego czy się lepiej rysuje na kartce, czy na komputerze to każdy ma prawo uważać inaczej, a to było tylko moje skromne zdanie ;) )

    Oraaaaaz... jestem ciekawa czy ktoś znalazł tego easter egg'a. >:) bo odniesie się później do komiksu nie powiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co ma na plecach ten pan bez łokci (bidnypan) przypomina mi kokardę, którą miał Nitkuś ;3;
      #spoczywajwpokojuNitkuś

      Usuń
    2. Po pierwsze to jest ONA. A po drugie....szukajcie dalej. >:)

      Usuń
    3. I nie jest taka bidna, bo dłonie ma lewitujące, a ta "kokarda" to jej skrzydła i nawet nie pytajcie czym jest, bo ani ona, ani ja nie wiemy. -_-

      Usuń
    4. Przepraszam, jakoś mi się napisało pan x3
      hmm, czyli to nie jest nic związanego z Nitkusiem, okej... czy to chodzi o ten kluczyk na jej szyi? (nwmczemualejestpodejrzany)

      Usuń
    5. Ja bym się przypatrzyła temu co mówi ;)

      Usuń
    6. No właśnie na nie patrzyłam, ale niczego specjalnego nie widzę w kremie do skó- czy to chodzi o siostrę?

      Usuń
    7. Nie wiem czy idę dobrym tropem ale ona wygląda jak dziecko Bendy'ego (te "rogi" na głowie) i Alice (skrzydła) xd
      Przepraszam za moje chore skojarzenia ;-;

      Usuń
    8. -że czym kurwa jestem?!
      Animo wyrażaj się! I nie Shiro...a.może >:)
      -mamo!
      -NO WEŹ KINKY. TAKIE DZIECKO DEMONA I ANIOŁA TO MOŻE BYĆ NAWET FAJNA SPRAWA.
      -morda w kubeł Creator! i nie nazywam się Kinky!
      -KINKY AND THE KING MACHINE!!
      -mamo!
      Radźcie se same.

      Usuń
    9. That's made my day xD
      *pacza na domniemaną dziewczynę* Ej, w sumie, gdyby Bendy i Alice mieliby dziecko, to pewnie właśnie tak by wyglądało (tylko że Alice nie ma skrzydeł, ale za to ma długie włosy) =')

      to coś na pewno musi być z tą siostrą! >.< grrrr tylko ni wim co ;x;

      Usuń
    10. -hej! nie wyglądałabym tak gdyby nie Creator!
      -W SUMIE RACJA. ANIMO KIEDYŚ INACZEJ WYGLĄDAŁA.... *przypomina się jej przeszłość i wygląda na bardzo smutną*
      -to może ja już pójdę...
      -CZEKAJ! *rzuca się na siostrę i mocno przytula* NIC SIĘ NIE STAŁO KINKY.
      -ale i tak przepra- czy ty znowu mnie nazywałaś Kinky?!
      *Animo biega za Creator po całym pokoju*
      A i właśnie. Ta pani (pan XD) ma na imię Animo.

      Usuń
    11. *zdaje sobie sprawę co napisał w czynności* O kurwa.
      -i to tu przeklina. -_-

      Usuń
    12. Wybacz Kinky, ale będę cię teraz nazywać Kinky =')
      Wgl czemu go nie lubisz? Ładne jest xD

      Usuń
    13. -dosyć tego! nie podoba mi się, bo po pierwsze nie jest to moje imię, a po drugie odpierdol się!!!
      Dosyć Animo! Nie możesz się tak zwracać do innych lub do kogo kolwiek! Nie dostajesz przez miesiąc deserów!
      -nigdy ich nie dostawałam.
      Bo ciągle nie miła.

      *tym czasem w innym pokoju*
      -PRZESZKADZA JEJ TO BO JĄ CIĄGLE TAK NAZYWAM, A BARDZO SZYBKO SIĘ DENERWUJE TO TO WYKORZYSTUJE. >:) KOLEJNYM POWODEM JEST TO, ŻE ELEVEN TAK NAZYWA BENDY'EGO, A KINKY (Animo) JEST WYCZYULONA NA PUNKCIE TEJ GRY....JESTEM OKROPNĄ SIOSTRĄ. XD
      Creator! Mieli sami do tego dojść!
      *wzrusza ramionami*

      Usuń
    14. Hmmm to dlatego też się wnerwiła, że nazwała ją Shiro córką Bendy'ego i Alice xD
      I racja, Eleven nazywał tak Bendy'ego xD
      *Paca Animu po główce* nie denerwuj się, josi josi *dyskretnie daje Animo puchar lodów* masz ^-^

      Usuń
    15. (*Bo JESTEŚ ciągle nie niemała)

      Usuń
    16. *bierze lody i zaczyna jeść*
      -nie dotykaj mnie więcej, a te lody są okropne.
      -TO W JEJ JĘZYKU ZNACZY "UWIELBIAM LODY! DZIĘKUJĘ.".

      Usuń

POPULARNE ILUZJE