14 lutego 2017

Undertale: AU - AlterTale

Nazwa: AlterTale
Autor: friisans


Charakterystyka AU
Pozostaniemy trochę przy zamianach. W tym AU zamienione zostały role i osobowości sześciu postaci. Reszta pozostała taka sama, fabuła gry również. Nadal mamy Frisk, który wpadł do podziemia i musi się z niego wydostać. Nadal mamy trzy drogi możliwe do przejścia. Jednak... No właśnie. Postacie. 
Sans został zamieniony z Toriel
Papyrus z Asgorem
Asriel z W.D. Gasterem 
W tym Uniwersum bardzo dobrze rozwija się Soriel, choć nie jest ono częścią fabuły.

Postacie
Sans - Opiekun Ruin i prawowity władca Podziemia, uciekł jednak z tronu po tym jak zdradził go brat i zamordował sześcioro dzieci. Ma zdecydowanie przewagę osobowości Toriel w sobie, jest bardzo opiekuńczy. Ma zapewne setki lat, lecz wygląda na czterdzieści. Jest starszym bratem dla Papyrusa i Gastera. Nadal posługuje się atakami kośćmi i "niebieskim sercem", choć nie ma już Gaster Blasterów. Za pomocą telekinezy może przenosić różne rzeczy. Lecz mimo to uważa siebie za zbyt słabego by być w stanie ochronić dziecko. Przez lata samotności w Ruinach jest spokojny i cichy, lecz w chwili zagrożenia (albo mocnego wkurwienia) może stać się porywczy i nieprzewidywalny. Czasami wyraźnie tęskni za bratem, lecz stara się ukryć swoje uczucia. Lecz nada uwielbia kawały i hotdogi, jest do tego bardzo leniwy. Na końcu Pacyfisty wybacza bratu, lecz muszą jeszcze długo pracować aby ich relacje się polepszyły. Nigdy nie powstrzymywał żadnego dziecka przed opuszczeniem Ruin, nie używał też na nich swoich mocy bo nie chciał ich skrzywdzić. Często wspomina Pierwszego Człowieka (Charę) i swojego małego braciszka Gastera. Lubi żaby. Nadal nazywa Papyrusa "Paps", Ma bardzo protekcyjny stosunek do Frisk - jak ojciec czy też brat. Umie robić naleśniki! Zwraca się do Friska per "dzieciaku", nie nazywa go "moje dziecko". Frisk zwraca się do niego "starszy bracie". Zaznaczyć należy, że ten Sans nigdy nie był ojcem. Stracił młodszego brata (Gastera) a nie dziecko. 
Papyrus - Król Podziemia, przeważa osobowość Asgora. Odpowiedzialny za zamordowanie sześciu dzieci, pogrążony w poczuciu winy, pragnie jedynie przebaczenia, chce odzyskać swoich braci. Jest młodszym bratem Sansa, ale starszym dla Gastera. Nadal używa kości i "niebieskiego serca" i podobnie jak brat nie może już używać Gaster Blasterów Umie korzystać z telekinezy. Żyje w zamku kompletnie sam przez wiele, wiele lat. Pomijając to, że jest odpowiedzialny za śmierć dzieci, jest bardzo miły i rodzinny, pomocny i wyrozumiały dla potworów. Nie lubi kawałów... w żadnym wydaniu. Uwielbia gotować spaghetti. Ma setki lat, lecz wygląda na trzydzieści pięć. Nie doszukujcie się tutaj romantycznych uczuć między braćmi. To uczucie czysto... rodzinne jakie ich łączy. 
Gaster - Młodszy brat Sansa i Papyrusa. Pierwszy potwór, który spotkał człowieka po wojnie. Przewaga osobowości Asriela. Ma około dziesięciu lat. W walce może używać kości i "niebieskiego serca", nie może korzystać z Gaster Blasterów. Zna telekinezę. Od braci uczył się magii. Mimo swojego młodego wieku jest bardzo silny, co sprawia, że jego starsi bracia są bardzo z niego dumni. Czasami zachowuje się tajemniczo... To on jest Flowey, zamienia się w Neutralu w Photoshop Flowey oraz w God of Hyperdeath w Pacyfiście. Początkowo nie lubił żartów Sansa, ale potem do nich przywykł. Przyjaźni się z Charą.
Asriel - Tajemniczy potwór, który kiedyś pracował nad Rdzeniem dla króla Papyrusa. Jednak kiedy do niego wpadł wszyscy o nim zapomnieli. Zdaje się, że tylko Toriel i trzech jego współpracowników nadal pamięta, że ktoś taki istniał. Przewaga osobowości Gastera. Ojciec Toriel i Asgora, których stworzył w swoim laboratorium. Miał trzydzieści pięć lat kiedy doszło do "wypadku". Praktycznie w całości został wymazany z gry, może zostać znaleziony tylko poprzez grzebanie w plikach systemowych. Czasami pojawia się u boku Toriel, jednak nic nie mówi. Możliwa jest walka z nim, w której stosuje ogniste kule, czerwone ataki. Przewoźnik Rzeczny ostrzega Frisk przed nim słowami "Strzeż się mężczyzny, który nie istnieje".

Asgore - O wielkim, wyrozumiałym i dobrym sercu. Chce zostać strażnikiem. Przewaga osobowości Papyrusa. Stworzony w laboratorium. Ma około dwudziestu pięciu lat, ale mimo to, dziecinny. Starszy brat Toriel. Mieszka w Snowdin. Atakuje płomiennymi kulami. Samego siebie określa jako "Niesamowity Asgore!" Uwielbia piec bułeczki i pić herbatę. Uwielbia zagadki i wykreślanki oraz bajki na dobranoc. Szkoli się u Undyne. Na ścieżce ludobójczej Frisk zabija go przez podcięcie gardła. Nazywa Toriel, Tori. Jest głośny.
Toriel - Pomaga Friskowi przedrzeć się przez zagadki brata. Jest przyjazna i miła. Przewaga osobowości Sansa. Stworzona w laboratorium. Ma około dwudziestu jeden lat. Córka Asriela i młodsza siostra Asgora. Ma tylko 1 HP, DF, AT. Może używać Gaster Blasterów (które w tym AU nazywają się Dreemurr Beamers. Walka z nią tylko na ludobójczej ścieżce. Ciągle prześladowana przez twarz ojca. Pamięta go. Uwielbia piec ciasta, grać w sudoku i żartować. Jak poznaje Frisk rzuca mu ciastem w twarz. Uwielbia bitą śmietanę. Jako zwierzątko domowe ma ślimaka. Łatwo się denerwuje. Opowiada Asgorowi bajki na dobranoc. Mówi do brata "A". Ma zaburzenia lękowe.






Share:

126 komentarzy:

  1. KOCHAAM TO AU! Gdybym wpadła tam to dupy bym nie ruszyła z ruin XD. Choć bardzo chciałabym poznać też Toriel, bo to istna ja. Dlatego Soriel w tym AU jest fajne :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym nie wyszła z ruin i zawsze bym towarzyszyła Sansowi bo go kocham! Tak jak całą resztę Sansów.

      Usuń
    2. Ja mam tak w oryginalnym undertale

      Usuń
  2. Jedno z moich ulubionych AU ^^.Wszystkie postacie są równie dopracowane jak ich oryginalne formy. Poza tym Gaster wygląda tutaj tak uroczo, że dałabym mu swoją duszę bez zastanowienia ;3
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  3. Oświeciłaś mnie Yumi.
    Do teraz cały czas myliłam Storyshift z Altertale.
    Podoba mi się ten mały Gaster! Jest słodki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne AU ❤ Ten art Sansa i Toriel jest mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wszyscy uroczo wyglądają *O*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo zamienionych ubrań to Sans nadal ma kapciuszki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A toriel na bosaka popyla XD

      Usuń
    2. Może Sans jej zabrał xDDDD

      Usuń
    3. Hehe a może sama mu dała :v

      Usuń
    4. Albo się wymienili :v

      Usuń
    5. Pamiętasz swój wierszyk? : Siedzi soriel na ka... Dobra nie wypada :v

      Usuń
    6. Napciaaa chyba nie chcesz dostać po łapkach od Yumi?

      Usuń
    7. Ja już dostałam nie chce znowu T^T

      Usuń
    8. Yhhhh niegrzeczne dzieciaki.

      Usuń
    9. Napcia, bo pójdę po laczka i walnę jak w PolandTale XDDD

      Usuń
    10. Ja niegrzeczna? Pomylam, powycieralam naczynia i herbatkę dla mnie i mamy zrobiłam :>

      Usuń
    11. ...krab nieborak...Krab Nieborak...KRAB NIEBORAK!!!

      Usuń
    12. Ale kto tu jest dzieciakiem? Bo ja przyjołem że wszyscy w sieci mają 18 lat xD

      Usuń
    13. Krab nie-bo-rak..... Fan jesteś miszczu!

      Usuń
    14. Ale wiek serio ma znaczenie? Jakby to była jakaś zasada ludzKOŚCI xDDDD

      Usuń
    15. Na górze róże na dole Frans
      Ty mnie pociągarz Sans( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    16. Underfan to ty kurna jakiej płci jesteś bo ja już nie ogarniam >.>

      Usuń
    17. Na górze salsa na dole soriel
      Zostaw mego Sansa Toriel ಠ_ಠ

      Usuń
    18. Napciu, jestem takiej samej płci co Frisk :)

      Usuń
    19. W spodniach masz determinację?

      Usuń
    20. Underfan czyli w majteczkach masz DETERMINACJĘ XD

      Usuń
    21. Kurde sansy wyprzedziła mnie ;-;

      Usuń
    22. A dokładniej love (Level Of Violence)

      Usuń
    23. Na takie DOBRE niebieskie żelkowe ( ͡° ͜ʖ ͡°) ALE w imieniu kraba nie powiem więcej :V

      Usuń
  7. Muszę przyznać, że to jest jedno z moich ulubionych AU. Tak szczerze, statkuję tutaj Soriel. No bo no! Nosz cholera, wyglądają razem zajebiście, tak mogłoby być nawet w oryginale gry! Bardzo podoba mi się szata Toriel na Sansie, a w ogóle, Toriel tu jest taka malutka! Okej, dzisiaj idę się wcześnie kłaść, więc miłego snu wszystkim ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj przyszła do mnie znajoma, jak to ona i siedziałyśmy u mnie oglądając filmy, ona była na telefonie i zaczęła czytać jakieś najgorsze żaarty na walentynki. Boże, to było coś z rodzaju: "Może i nie jestem Dath Vaderem, ale sprawię, że dziś w nocy krzykniesz do mnie 'Daddy!~'". Kuźwa umarłam. Skąd ona to wzięła? Ja po jakimś czasie nie mogłam już oddychać ze śmiechu, gdy słuchałam tym wszystkich żartów, wzięłam łyk herbaty. A ona zaczęła czytać" Może i nie jestem Voldemortem, ale mój wąż wejdzie pomiędzy twoje uda."Kuźwa, zaczęłam się tak krztusić XD Kurde, ona chciała mnie zabić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki jeden o Sansie ,,PODOBNO MASZ W SOBIE SZKIELETA? CHCESZ JESZCZE JEDNEGO?"xDDDDD

      Usuń
    2. Znam, sama mówiłam go chyba z 200 postów wcześniej XD

      Usuń
  9. Dzisiaj umarłam tak w sumie 3 razy, ale nie ważne. 3-raz przez to:http://www.deviantart.com/art/fanart-sleepy-Melon-603189702
    KUŹWA, FRUIT TALE. Sans jest arbuzem! XDD Choć powinien być Papaya i Sananas XD Całkiem ciekawe, by zamienić postacie... w owoce XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam o istnieniu takiego AU!
      Ludzie to mają pomysły.

      Usuń
    2. Ludzka wyobraźnia nie zna granic. Przynajmniej tak myślałam zanim nie miałam się opiekować (niedawno) jakimś dzieckiem. Mi w jego wieku wystarczył ręcznik do bycia superbohaterem, oraz jedno spruchniałe i powalone drzewo by stworzyć sobie super tajną kryjówkę czy też zostać duchem z lasu. Jednak kiedy próbowałam wymyślić jakąś ciekawą zabawę dziecko to powiedziało że coś takiego nie istnieje i zabawa w to nie ma sensu. Wzięło mnie za rękę, zaprowadziło do domu po czym włączyło komputer. Powiedziało że pokaże mi fajną zabawę i włączyło grę. Strzelankę. I żeby było jasne ten dzieciak miał sześć lat. Teraz się nie dziwię że dzieci potrzebują na placu zabaw tych wszystkich... zabawek bo same sobie tego wyobrazić nie mogą

      Usuń
    3. Winić należy rodziców, nie dziecko >_>

      Usuń
    4. Mnie również to wkurza. Najgłośniejsze psy, to te najmniejsze. Dzieci teraz śpiewają piosenki Gangu Albanii, czy innych gówien. Nawet mój mały kuzyn. Cholera, pokolenia schodzą na psy. A tak w ogóle, czemu na psy? Psy nie słuchają gangu albanii, są kochające i wierne, odwieczni przyjaciele człowieka. Ale to rodzice pozwalają na takie zachowanie. Dzieci powinny się bawić klockami, puzlami, lego, lalkami, samochodzikami, patykami. Przecież jak ja pamiętam, jak budowałam jako sześciolatka domek dla ptaków z desek. Jak wychodziłam na spacer do lasu, by pozbierać poziomki na dżem. By pojeździć na rowerze i razem z rodzicami zrobić Grilla. Teraz, no cóż, komputer, laptop, telefon.

      Usuń
    5. Las, las, laaaaaaaaaaaaaas *w* Ja się do lasu!

      Usuń
  10. A tak w ogóle, tak wygląda Frisk z Tatrytale https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2057737294453090&set=p.2057737294453090&type=3&theater

    A tu Tośka XD https://www.facebook.com/photo.php?fbid=147578189086862&set=gm.1877158732527903&type=3

    OdpowiedzUsuń
  11. Sans jest tu słodki ale bez soriel było by lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krab nie-bo-rak!
      Pamiętasz?

      Usuń
    2. Ale to nie znaczy, że nie może mieć własnej opinii. Przecież nie mówi, że go nienawidzi, albo że te AU nie ma prawa istnieć, bo jest Soriel. No taka cienka granica XD

      Usuń
    3. 朝他はや等にらたはたは鱈間らハアひた

      Usuń
    4. ??? https://cdn.discordapp.com/attachments/255462861256654849/281557130761338880/unknown.png

      Usuń
  12. Cała rodzinka Dreemurr wygląda w tym AU bosko! Chyba polubię - bo nie słyszałam o tym AU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te AU odkryłem kiedy wyszukiwałem soriel żeby tych fanatyków pognębić idiotycznością tego shipu ale to było kiedyś :)

      Usuń
    2. Fan to jest ostatnie ostrzeżenie. Kolejne tego typu komentarze i podobne będą sukcesywnie kasowane. Wszyscy już wiedzą, że nie lubisz tego szipu - a twoje słowa w tym momencie są ATAKIEM na innych. Koniec kropka.

      Usuń
    3. Wybacz mi per'Yumi T^T

      Usuń
    4. Mój błąd został zrozumiany...

      Usuń
    5. Mogę sam skasować komentarz, jeżeli cię to udobrucha?

      Usuń
    6. Nie. Nic mnie nie udobrucha. Masz czerwoną kartkę kolego. Bez znaczenia, czy komentarz będzie widniał, czy go skasujesz.

      Usuń
    7. Czyli w pewnymsensie jestem zagrożony?

      Usuń
    8. Nie bo wtedy by była żółta czyli?... jestem?...wykopany?

      Usuń
    9. Nie można zostać 'wykopanym'. Po prostu... mieć przerąbane u Yumi, to jest... przerąbane XD Na serio, to już wygląda na atak. Nie musisz mówić, że kochasz ten ship, albo że jest lubiany przez ciebie, ale błagam, na litość Yumijską, stahp. Nosz kuźwa. Nikt nie zabrania mówić ci własnej opinii, ale nie musisz jej krytykować, nawet jeżeli chcesz po prostu podkreślić swą dawną wypowiedź. Bo tak szczerze, to wyglądało po prostu na jawny atak na ludzi lubiących Soriel. Takie podsumowanie: Masz opinię? Ok. Nie lubisz czegoś? Ok. Uważasz, że ludzie posiadający inną opinie są idiotami? Ok, ale zachowaj to DLA SIEBIE. Chcesz kogoś obrazić? Wypierdzielaj na inne blogi siać nienawiść, tam gdzie jest ona dozwolona i wszyscy skrzykują się przeciwko Soriel. Zrozumiano? Blogi, przynajmniej większość, to nie miejsce, gdzie powinno się siać nienawiść. Nosz ludzie. Bądźmy szczerzy, ja również nie jestem idealna. Kiedyś napisałam, że nienawidzę fetyszu na brzuch, jednak gdy została mi zwrócona uwaga, poprawiłam się. Nie zamierzam rozdrapywać swych starych ran, bo teraz została po nich tylko cienka blizna, ale chcę ci powiedzieć, że jeżeli dalej będziesz tak robił, będziesz drażni swą ranę, aż stanie się tak widoczna, że nigdy się jej nie pozbędziesz.

      Usuń
    10. A tak w ogóle, swój komentarz napisałeś 2 minuty, po tym jak napisałeś poprzednio "Krab nie-bo-rak!Pamiętasz?" więc taka no trochę... ironia losu, co nie?

      Usuń
    11. No. Albo też ta moja deprecha. Yumi też się na mnie za to "tak lekko" wkurzyla. A wiesz ja też nie lubię soriel ale akurat TA soriel jest fajna.

      Usuń
    12. Ok,POSTARAM się zaprzestać dzielić mojimi opiniami ✌szerzącymi nienawiść✌
      I mi też zależy na miłej atmosferze. Ale chyba staje się tu czarną owcą T-T

      Usuń
    13. Wiesz, z tą depresją sama nie wiem. Większość osób w twoim wieku mówi, że ma depresję. Tak samo z cięciem się. (Mam nadzieję, że tego nie robisz.) Chodzi o to, że młodzież bardzo często tak mówi, żeby... zwrócić na siebie uwagę, albo być popularnym(?). Tak praktycznie jest to już wyśmiewane w internecie. Depresja, to jakby choroba psychiczna. To, że jesteś smutna, zmęczona i przygnębiona, z powodu tego, że np. twój pies nie żyje, nie oznacza że masz depresję. To jest po prostu ból, świadomości, że go nie spotkasz i smutek. Jest różnica pomiędzy depresją, a 'depresją', która jest szerzona przez młodzież. "Wydawałoby się, że każdy potrafi wyliczyć objawy depresji – smutek, przygnębienie, niechęć do działania, ale przecież wszyscy od czasu do czasu tak się czujemy. Nie znaczy to, że każdy z nas miewa depresję. Depresja nie jest wymysłem i usprawiedliwieniem lenistwa, ucieczką przed problemami. To poważna choroba, która wymaga odpowiedniego leczenia". Znam parę osób, które faktycznie miały, lub wciąż mają depresję. Jej leczenie może trwać miesiącami, latami. "Depresja charakteryzuje się nasileniem objawów i wydłużonym czasem ich utrzymywania się (przynajmniej dwa tygodnie). Niepokój powinno wzbudzić nie samo przygnębienie, ale to, że trwa ono już długo i zmienia nasze funkcjonowanie, dezorganizuje codzienne życie. Smutek w depresji nie pojawia się od czasu do czasu, ale stale nam towarzyszy i zaczyna nas zasadniczo zmieniać". Yumi nie wkurzyła się, na to że masz depresję, bardziej na to, jak pisałaś "ja biedna, ja smutna, cri". Chyba rozumiesz co mam na myśli? I błagam, nie wykonuj testów na depresję... sama z ciekawości, jaki wynik się pojawi, i okazało się, że mam "lekką" depresję, nosz kuźwa. Nie mam depresji, a takie testy w większości nie mówią prawdy.

      Usuń
    14. Zależy ci na szerzeniu ✌miłej atmosfery✌, a piszesz co piszesz.

      Usuń
    15. Ja chyba też powinnam przestać. Zaczynam być chamska, za co przepraszam, nie przyjmujcie tego bezpośrednio do siebie. Rozumiecie, trochę dystansu? Jeżeli ja bym się przejmowała wszystkim co ludzie mówią o moim wyglądzie, charakterze i o tym co mówią za moimi plecami, prawdopodobnie bym zwariowała już dwa razy XD

      Usuń
    16. Nie mam dapresji a jedyna choroba psychiczna na którą choróję to schiza ale nie jakaś poważna że niby zahowuję się jak jakiś świr czy jak to ujełaś ,,cięciem się" czy gadaniem do siebie tylko po prostu mam dwie osobowości co sprawia ze mnie biseksualiste/tke (dziecińe to brzmi) i nie chce na siebie zwracać uwagi czy coś tylko opisuję to co czuję a czuję się źle zrozumiany...

      Usuń
    17. Sansy nie warto. Głupotę się ignoruje. Temat uważam za zakończony.

      Usuń
    18. No oczywiście, bo łatwo powiedzieć że ktoś jest głupi
      Może i jestem głupi ale uczucia to ja mam

      Usuń
    19. Nie mówimy, że ty jesteś głupi, tylko niektóre wypowiedzi są głupie. Nie tylko twoje.

      Usuń
    20. Ale pewnie w większości moje , tak?

      Usuń
    21. Bo w tej całej stadlinie białych owieczek yumi to ja tu jestem czarną owcą, tak?

      Usuń
    22. Nie kłócić mi się tu! Nie jesteś czarna owca, każdy ktoś tu jakaś głupotę napisze. C'mon zapomnijmy o tym.

      Usuń
    23. Ja również czasem piszę głupoty przecież XD Błagam, trochę dystansu do siebie, nie przyjmuj tak dosłownie co napiszę. :)

      Usuń
    24. To już chyba nie będzie takie łatwe, ale ja zawsze

      Usuń
    25. No ale yumi aż tak cie nie ochrzaniała

      Usuń
    26. Dobrze sansy prawi ja dostałam większy opierdziel od Yumi XD.

      Usuń
    27. Tak napisała Yumi "A masz świadomość tego, że podniecanie się wyimaginowanymi postaciami, podniecanie się opisami seksu, scen walki, oglądanie tego, słuchanie - to też jest fetysz seksualny? Masz świadomość tego, że podniecanie się konkretną częścią ludzkiego ciała też jest fetyszem? Albo potworami - to też jest fetysz. Pomyśl. ktoś może nie zrozumieć nas - podniecamy się szkieletem z gry. Ok.
      Uważam, że słowo "nienawiść" jest za mocne w typ przypadku, bo skoro "nienawidzisz czegoś takiego" to oznacza, że zrobisz krzywdę cielesną czy też słowną każdej "większej" osobie.
      Rozumiem, bo w naszej kulturze osoby krąglejsze nie są uznawane za atrakcyjne, lecz nie wszędzie tak jest. Choć i mnie ten kick się nie podoba, bo nie trafia w mój gust, tak uważam, że emocjonalność Twojej wypowiedzi jest odrobinę przesadzona. Ktoś może się źle poczuć po przeczytaniu tego komentarza bo np sam jest krąglejszy.
      Nie pomyślałaś o tym?"

      Napisała tak, by mnie ochrzanić, zrobiła to i przyznałam jej rację. Pod Bellytale, jakby co. Może tak jak Yumi napisała, zakończmy temat?

      Usuń
    28. Mi napisała "Więc przestań pierdolic malutka napciu" zresztą jest to pod walentynkowym wpisem. Ale w sumie ma rację bo kogo obchodzi że mam zły dzień (w poniedziałki strasznie marudze)

      Usuń
    29. A kto nie? Wiele osób ma zły dzień. Nie tylko ty. Ja musiałam w walentynki zarwać nockę, bo nad czymś pracowałam. Walentynki - dla mnie dzień jak każdy, jedyne co trochę więcej miłości wokół i czasami eventy, w zależności gdzie. Nie marudzę, albo przynajmniej staram się tego nie robić.

      Usuń
    30. Chyba stanołem po nie tej stronie wideł :T Cóż, nikt nie jest idelny ¯\_(ツ)_/¯

      Usuń
    31. Kej, poddaję się. Nie warto dłużej, bo widzę, że niczego was to nie nauczy. Kurde, może najlepiej w ogóle przestanę komentować, bo jeszcze kogoś przez przypadek obrażę.

      Usuń
    32. Ej no teraz ty? Gdybyście tu stali kopnelabym was mocno w dupe żebyście się opamietali -_-

      Usuń
    33. Ja po prostu nie mogę. Poddaję się. Ja nie wiem już co powiedzieć. Przepraszam. Stop, ok? Nie chcę dłużej siać tą nieprzyjemną atmosferę, bo wpływa ona na nas wszystkich. Staph.

      Usuń
    34. Kochani. DOŚĆ!
      Nie potrzeba gównoburzy.

      Underfan - zachował się głupio, bo mimo upomnienia jednego robi dalej swoje. Słowa, którymi się tak martwisz też mają swoją moc. Dlaczego robisz z siebie pizdę emocjonalną, udajesz pokrzywdzonego bardziej niż jesteś, a NIE WIDZISZ, ŻE KRZYWDZISZ INNYCH swoim zachowaniem? Chociażby obrażając fanów Soriel. Dość. Mam nadzieję, że to Cię czegoś nauczyło.

      Napcia - każdy ma prawo do złego dnia, jednak jak zauważyłam, że próbujesz od kilku dni pod notkami zrobić z siebie ofiarę emocjonalną, to przepraszam - każdy się irytuje. Ja też mam przepierdolone w życiu, każdy ma problemy, każdy ma zmartwienia - ale czy się tym dzielę? Nie. Z problemami radzę sobie sama, czasem komuś bąknę, ale tylko zaufanej osobie i nie na forum publicznym. Jak powiedziałam - chcesz się wyżalić? Zapraszam na FB, tam możesz mi opowiedzieć o tym jak nieszczęsna jesteś i tam z przyjemnością Cię wysłucham w całości i nie opieprzę za zły humor, ale szczerze powiem co myślę o Twojej sytuacji, doradzę co zrobić w trudnej sytuacji, bo mój wiek oznacza też doświadczenie, które może zaoszczędzić Tobie problemów.

      Sansy - jeszcze to pamiętasz? xD Szczerze, ja już zapomniałam.

      I tyle, koniec, finito. Kolejne komentarze i rozdrapywanie ran pod tym postem/komentarzem BĘDĄ kasowane. Naprawdę nie podoba mi się, że muszę to mówić i muszę to robić, bo myślę, że traktujemy się na tyle poważnie, aby mieć SZACUNEK do drugiej strony. Amen.

      Usuń
    35. A teraz wszyscy po 10 Yumijek! XD

      Usuń
    36. Jestem wrażliwy i czasami ponoszę się emocjonalnie i Dobrze postaram się bardzej pochamować nasępnym razem

      Usuń
    37. Cholera jasna! Jakiś cieć tu skrzeczy, że Soriel nie lubi - OKEJ! SZANUJĘ TO! Ale niech ów cieć na skrzekach poprzestanie. Bo jeżdżeniem po innych demonstruje tylko brak kultury. Nie, nie demonstruje, że cierpi na jakieś ZMYŚLONE, niepotwierdzone przez terapeutę choroby psychiczne. Zalecam szanownemu koledze WYJŚCIE Z DOMU ALBO ZABRANIE SIĘ ZA LEKCJE + dobrą lekturę o tym, czym faktycznie jest depresja lub inne zaburzenie. I wiem, że chamsko brzmi moja wypowiedź, lecz wobec smarkaczy, zwłaszcza TAKICH, litości nie mam. Sama cierpię na nerwicę lękową, zatwierdzoną przez mojego lekarza i męczę się z nią dopiero pół roku - ot podatność na używki swoje zrobiła. Jest leczenie farmakologiczne, jest terapia. Tak, mój drogi kolego, faktycznie rysuje się traktowanie wszelkich spłycanych przez Twoje pokolenie "schiz".
      NIE, nie jesteś poważnie chory, tylko cierpisz na jakiś smarkaty "dołek" i masz niestabilność emocjonalną, pod które niedojrzałe dzieciuchy podczepiają sobie rozmaite zaburzenia, żeby brzmieć bardziej "krejzi" czy tam "mroknie".
      NIE, ani trochę nie wypadacie "krejzi" czy tam "mroknie".
      NIE, na wrażliwych tym bardziej nie wychodzicie.
      Robicie z siebie pośmiewisko NA WŁASNE CHOLERNE ŻYCZENIE.

      To była pierwsza część. Dziękuję.

      Druga część... mogłabym kazać wszystkim wielbicielom/wielbicielkom Frans pójść do diabła. Jednak... nie zrobię tego. Powód? Sama tam prędzej pójdę! :D Rozmaite motywy w Undertale, jak ładnie przedstawione oraz mają klimacik, lubię. Tylko Mettatona i Papyrusa cosik nie mogę przeboleć. Nie mogę, po prostu nie mogę. Aczkolwiek na jednym gifie zostali całkiem sympatycznie pokazani (Yumi pewnie kojarzy - Paps gra na fortepianie, a Mettaton chce Papsowi dać buziora).

      Trzecia część... koleżance Napci zalecam to samo, co koledze Underfanowi.

      Czwarta część... ktoś chce herbatki?

      Piąta część... GRILLBY! GRILLBY! GIRY METTSA! GIRY METTSA!!!111oneoneone

      Usuń
    38. Nervhusie, jesteś mym zbawieniem. Poproszę cztery herbatki na uspokojenie XDDD A potem idę lulu, w kimono, z łóżko, stfu, ramiona Morfeusza, or something XD

      Usuń
    39. Nerv, Sansy... dawno tego nie mówiłam, ale KOCHAM WAS moje słodkie, urocze, cudowne pączusie milusie pusiusie :3

      Usuń
    40. Yumi, mówiłaś mi to ostatnio XDD Dziękuję, naprawdę miło to usłyszeć ^^

      Usuń
    41. Dlaczego każdy mi to teraz wspomina? Było, minęło. Teraz czuje się jeszcze gorzej. A wystarczył przytulas...

      Usuń
    42. *rozdaje po herbacie, każdy kubeczek podpisany, kubeczki niepodpisane to herbatka z miętą na odprężenie* Nie daję przytulasów. Daję miłość lesbijską.

      Usuń
    43. Teraz to mam wrażenie że nikt mnie już nie lubi na tym blogu 😔

      Usuń
    44. To, że mówię jak faktycznie jest, nie znaczy, że cię od razu nie lubię. Nie lubię twojego nastawienia. To wszystko. Idę cholera spać, za dużo. Ciocia. Blog. Nosz cholera.

      Usuń
    45. Ja już zmieniłam nastawienie. Kocham wszystkich i wszystko. Branoc Sansy, branoc wszystkim!

      Usuń
    46. Ok , przyjołem już odłóżmy topur wojenny i zaprzestanimy się spierać
      Proszę?

      Usuń
    47. K. Jedyne co, czy mogę poprawiać twoje błędy? Mój wewnętrzny duch krzyczy na pomoc XD

      Usuń
    48. Oj ńo dobla, ale ńe ńonstop prose baldo ladńe

      Usuń
  13. https://www.youtube.com/watch?v=3Q9pcUkU4_s

    gdyby faktycznie wyszła kiedyś gierka, to byłaby zajebista nuta do tego ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Gaster w tym wydaniu jest przesłodki *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? xD Aż chce się wymiziać!

      Usuń
    2. Ale czy on przypadkiem nie płaczę krwiom na ostatnim obrazku?

      Usuń
    3. To jest różowe, i takiego koloru ma łzy XD Płacze* krwią*

      Usuń
    4. Oj dobra ńe klućmu śę o bledy ortograwikne. I to bylo letkie ńedozobaceńe xDDDD

      Usuń
    5. Tak Yumi, aż chce się go wymiziać *^*... pierdole, chce mieć w przyszłosci takie dziecko! Walić wszelkie prawa wszechswiata! xD

      Usuń
  15. https://www.youtube.com/watch?v=cvU2pGOlxJk&ab_channel=BrenZo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sansy. Nadworna Sekretarka Handlarza Iluzji... *tak jej się nasunęło*

      Usuń
    2. Sansy... nawet mnie zaskakuje co ty znajdujesz

      Usuń
  16. Awww jedyne AU w którym nie wyszłabym z Ruin XD ja chce takiego brata. Weźcie mojego i dajcie Alter!Sansa mogę wam dopłacić! Awww Spójrzcie na tą mordkę! Just look at this face!

    http://68.media.tumblr.com/54ecdeefc5a97a648fa84c3aa83a736a/tumblr_inline_o7qqlfKml31toyu91_1280.png

    Chociaż motywacja do wyjscia się znajdzie XD

    http://thegreatrouge.deviantart.com/art/Punny-Skeledad-605786545

    I to że jest tutaj trójka kościobraci 💙💙💙💙💙
    http://thegreatrouge.deviantart.com/art/skelefamily-and-chara-fun-times-606247749

    Szczęście miłość i wszystko co piękne ♡♡♡

    (Obrazki należą do TheGreatRouge nie do mnie)

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie... Znów muszę pozmieniać w mojej liście "Top 10 AU".... Kurde... XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyobrażam siebie w tym A.U;
    Sans, którego kocham przytula mnie na końcu ruin.
    Toriel, moja mama, która rzuca mi ciastem w ryj xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja reakcja po przeczytaniu tego
    DA FUK!!!!!! Nie czaje tych zamian ani troche ale apoko AU kreatywne serio

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten gaster nie wygląda jak gaster tylko jak jakaś podróbka sansa. Szczera prawda

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE