20 lutego 2017

Undertale: Bitty Sans [tłumaczenie PL]



Autor:
Tłumaczenie; Yumi Mizuno
Share:

19 komentarzy:

  1. To takie słodkie awwww~ 💙 Widze,że internet powrócił Yumi 💞 Tak sie ciesze. Zawsze masz fajne komiksy dla nas 😻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo właśnie tak nie do końca, ale sama już mam ochotę na komiksy xD

      Usuń
  2. Mały Sansi. Słodkość w kościstej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy jest coś ze mną nie tak, że BARDZO takiego chcę xD

      Usuń
    2. Spoko Yumi ja też marzę o takim.
      #sanso_zjeby XD

      Usuń
    3. Trzeba pogadać z Tobym o potrzebach fanek XDD

      Usuń
  3. O jejku, jaki słodziak! ;-;
    Wyobraziłam sobie takiego Sansa i jeszcze domek dostosowany do jego rozmiarów. Takie, jakie są np. do kucyków pony lub coś w tym stylu. Wstawałabym chyba specjalnie w nocy, żeby zobaczyć, jak wygląda kiedy śpi. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosz!!!!!!! To przecież cudo jest <3 Zrobię se takiego tylko niestety nie będzie się ruszał ani gadał ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się. Daj go mi, a ja już mam swoje sposoby >:) *złowieszczy śmiech*

      Usuń
    2. Em....... wole nie ryzykować XDDD ale wole się wziąć za robienie tego, emm jak on się nazywał? Ten tej Betty XDDD czekaj idę sprawdzić ( szpera, szpera i szpera...) O znalazłam! Wolę się wziąć za robienie tego Kumu XDDDD łatwiejszy od sansa >:| XDD

      Usuń
    3. ...........KUMU..................NIE PRZEKLINAJ MI TU

      Usuń
    4. XDDD Och no ja na niego jestem zła >:( bo zjadł mi sansa no ale jest słodki XDDD a mówiąc o Kumu jaka reakcja po odcinkach Dust i Do or die? Bo ja przeklinam ! XDDD

      Usuń
  5. rozpieszczasz nas tymi komiksami,rób więcej ale z sansem,bo jak jest z sansem to wchodzę na sto procent!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko -_- uspokój się, co? Sans nie jest pępkiem śiata

      Usuń
  6. DAJCIE MI TAGIEGO MALUSZKA!!! KUPIE MU CHATĘ DOMEK 198189 LITRÓW KETCHUPU XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to chyba za mało ketchupu daj może jeszcze 200000 litrów to może wystarczy na tydzień XD

      Usuń
    2. Fan UNDERTALE (ten cojak coś rysóje to zwykle frisk ;3)20 lipca 2018 23:36

      nie wiem czy jest coś w ty złego ale zawsze chciałem mieć miniaturowom wersje jakiejś postaci z undertale. Wyobrażam sobie miniaturowe trio na moim biórku:Chara i Asriel(bo jak by inaczej) no i Frisk (share "MERCY" with me).

      Usuń

POPULARNE ILUZJE