21 lutego 2017

Zootopia: Nie ma szkody nie ma królików - Rozdział I - Witaj w domu [Water Under The Burrows - tłumaczenie PL]

Odnośnie tytułu: Water Under The Burrows to przeróbka angielskiego powiedzenia "water under the brige" w dosłownym tłumaczeniu "woda po mostem", lecz jego znaczenie jest tożsame z naszym polskim "nie ma szkody nie ma winy". Postanowiłam więc przeprowadzić taki sam zabieg w tym przypadku. No i mamy tytuł.
Rozdział I Witaj w domu //obecnie czytany//
Rozdział II (w trakcie rysowania i póki nie będzie kompletny nie pojawi się na stronie)






Autor: Mead
Tłumaczenie: Yumi Mizuno
Share:

19 komentarzy:

  1. Ohhh Yumi, jesteś dla fanów zootopi jak Sans dla fanów UT xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech cóż za wieczór! Tyle komiksów, kolejna część opka opublikowana, coś specjalnego zaczęte Niehehe i jeszcze chce mi się spać (co rzadko mi się zdarza). BRANOC WSZYSTKIM!

    I niech pyry w tytce stoją na ryczce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ey no to ja poszłam spać o 22 myśląc że to już koniec a jednak się myliłam XDD SUPER! Niema to jak czytać część komiksów przed szkołą ;) o właśnie szkoła! XDD Muszę się iść szykować xddd nq

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że poświęcasz czas również fanom Zootopii ^^ Jestem z ciebie dumna! A właśnie, przeniosłam swój numer do Play, co i tak miałam zrobić XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice! Fajny komiks :) Czekam na drugą część , ciekawa jestem co się dalej wydarzy

    OdpowiedzUsuń
  6. "Już się bałem że Judy nikt nie chce" ta miłość rodzicielska XD komiks cudny

    OdpowiedzUsuń
  7. no i mój ulubieniec ,,co inni pomyślą" ma teraz sporą konkurencje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co będzie dalej w tym co inni pomyślą... Kto okaże się napastnikiem i co będzie z maxem. Zobaczymy jak autor opublikuje więcej stron komiksu Oskar B. ;)

      Usuń
    2. Czekam na więcej orzekomarzanek nicka i Judy. A szczerze to cały ten komiks te ponad 10 rozdziałów przeczytałem już ze 20 razy.

      Usuń
  8. nie spodziewałam się takiego zakończenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym sęk, że to jeszcze nie koniec ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie to będzie jeszcze C.D Oskar B.

      Usuń
  10. No, no takiej końcówki się nie spodziewałam :D Świetny komiks :)
    Dzięki Yumi za wstawienie :*

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE