28 lutego 2017

Undertale: G [tłumaczenie PL]

















Tłumaczenie: Yumi Mizuno
Share:

11 komentarzy:

  1. Czy ja tam widzę sansa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neh, to nie jest Sans. Komiks został zrobiony przez stone asshole z okazji iluś tam nastu setek obserwatorów. Zrobiony konkurs kto ma siedzieć na widowni, no i osoby z widowni to OC jakie wygrały.

      Usuń
  2. Czy ktoś zna stronę,konto G!Sansa? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale którego? Bo jest ich ... kilku. Jeżeli chodzi o tego - to adres masz pod komiksem -_- Zawsze podaję autorów POD komiksami -_-

      Usuń
  3. AAAA ❤ Jejku jak dobrze, że to się nie dzieję naprawdę, bo nie chce wiedzieć do czego bym się posunęła, żeby dostać się na jego show..

    OdpowiedzUsuń
  4. G!Sans! *0*....
    TAKE ME!!! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh ja wstaje, patrzę na bloga a tu takie komiksy że mrrrrau



    Tak, spałam 😋

    OdpowiedzUsuń
  6. ... Walić to XD G poczekaj na mnie! Idę z tobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko ja zamiast marynarka przeczytałem mandarynka? xDD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE