26 lutego 2017

Undertale: Braterstwo [Bratherhood - tłumaczenie PL]





Autor:
Share:

36 komentarzy:

  1. I zagadka rozwiązana xD. Już wiadomo czemu nigdy go nie ściąga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak DOBRZE jest mieć takiego brata XD

    OdpowiedzUsuń
  3. To wygląda trochę jak zapięcie od stanika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, nie mam doświadczenia... jeszcze.😈

      Usuń
    2. Może niedługo zaczniesz zbierać doświadczenie - najlepiej zębami, to takie mrrrrau xD

      Usuń
    3. Doooobra... postaram się zapamiętać.😅

      Usuń
    4. Teorię już znasz, teraz czas na praktykę mój uczniu xD

      Usuń
    5. Heh tylko z kim? Bo na manekinach to ja tylko ćwiczę sztuczne oddychanie...

      Usuń
    6. Noooooo to może czas znaleźć sobie dziewczynę? ;) Wtedy ćwiczyć będziesz mógł co rusz xD

      Usuń
    7. Ja tam trzymam się tego że chce być żelazną dziewicą. Nie pytajcie czemu...

      Usuń
    8. *drapie się po nosie* *patrzy na poprzedni komentarz*
      Rydzia:
      A myślisz że co próbuję od... 4klasy!

      Napcia:
      *zapowietrza się* zgadnij kto przyszedł mi na myśl.

      Usuń
    9. Um... No to może inny kwiatuszek? :)

      Usuń
    10. ... Taaa gra na dwa fronty... *wyrastają Hitlerowskie wąsy* NEIN, NEIN, NEIN, NEIN! *bierze swoją maszynkę i je goli* to nie w moim stylu, kiedy§ takie coś nie zakończyło się dobrze...

      Usuń
    11. Nie mówię, byś zarywał do dwóch lasek jednocześnie, co to to nie! Może źle się wyraziłam -_-^ Tylko się nie zniechęcaj i próbuj u innych, jak ci któraś odmówi.

      Usuń
    12. Ok, nie zrozumieliśmy się. Poza tym mam czas, a w gimnazjum są ze dwie czy trzy fajne dziewczyny.

      Usuń
    13. hm... rozumiem, że w gimnazjum są dwie czy trzy długonogie o długich blond włosach? A i mają cycki. Proszę powiedz mi, że nie trafiłam opisem... (powiedz, że chcesz mieć o czymś z nią gadać! a nie o solarce, paznokciach i och ach)

      Usuń
    14. Rydziu jeśli chcesz sobie mnie wyobrazić to ja jestem odwrotnoscia - czarna, niska i płaska jak deska. Ale mam długie włosy.

      Usuń
    15. I bądź dumna z tego jak wyglądasz! :)

      Usuń
    16. Kocham mój kolor włosów i nwm dlaczego bardzo denerwują mnie pudernice. Działają na mnie jak czerwona Płachta na byka 😒

      Usuń
    17. Kurwa... właśnie opisałaś największego pustaka w klasie. Boże nigdy tego "gówna", po pierwsze wygląd jest u mnie drugo a nawet trzecio rzędny (chodź wiadomo jestem facetem i nie pogardzę tym czy tamtym), po drugie nie przepadam za jakimiś "duszami towarzystwa", moja dziewczyna = mój skarb (nie żebym je ograniczał, ale moja i nie oddam), po trzecie bez tematów do rozmów to jedynie friend zone.

      Usuń
    18. Masz rację chłopie

      A jak jest temat to jest bone zone 😏

      Usuń
    19. Bone zone... czyli mam rozumić że po kilku spotkaniach obdzierasz partnerów ze skury i wnętrzności?

      Usuń
    20. Nikt mnie nie kocha i nikt mnie nie chce ☺. Nieee no przesadzam. Ii nie, nie o to chodziło 😏

      Usuń
    21. Włącz pozytywne myślenie :)

      Usuń
    22. Musisz trafić na odpowiedniego chłopaka, a o resztę się nie martw!

      Usuń
    23. NIE MA odpowiednich chłopaków w mojej okolicy. Nie zależy mi i tak nie chce mieć dzieci.

      Usuń
    24. Moi pierwsi dwaj chłopacy wcale nie byli z mojej okolicy ;) Z innych miejscowości dokładnie mówiąc. I och mój boże, nie gadaj mi proszę tu o dzieciach :) Nie traktujmy siebie nawzajem jak maszyny do robienia dzieci i inkubatory na nie xD

      Usuń
    25. ... Przyjdzie kryska na matyska! Zawsze chciałem mieć brata i się to spełniło, on jest taki... Hihi. Może źle szukasz, albo nie twój czas.

      Usuń
    26. w sensie młodziutka jesteś, w takim wieku nie myśl o dzieciach ;)

      Usuń
    27. No właściwie to sami jesteście dziećmi więc dziwnym by było abyście o dzieciach już myśleli >->
      Wygląd się zmienia, ciało dorasta, cycki rosną, u facetów też rośnie to i owo... Ja np polubiłam siebie w liceum. Kiedy hm, zaczęłam dostrzegać walory tego, że jestem pulchniejsza - i je podkreślać. Cycki, głównie cycki. No i uśmiech ^^ Kiedy człowiek się uśmiecha (nawet wbrew temu co czuje) jest lepiej postrzegany przez otoczenie.
      No a faceci są atrakcyjni dopiero po 30 roku życia...

      Usuń
    28. *szepta* u facetów rośnie piwny brzuuuuuch xD
      Jak o cyckach mowa, to to był mój horror na początku... No ale właściwie to jest teraz mój atut, jak w twoim przypadku ;) Nooo i uśmiech naprawdę dużo daje. Zwłaszcza jak się idzie do urzędu coś załatwić xD Nie mówię tu tylko o facetach, żeby nie było xD

      Usuń

POPULARNE ILUZJE