25 lutego 2017

Undertale - Psy przyszłej przeszłości - 25 [Dogs of Future Past - 25 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: autorem komiksu jest . Tłumaczenie autorstwa Yumi Mizuno. Frisk przeszedł swoją drogę, skończył grę pacyfistycznym zakończeniem. Wszyscy żyją na powierzchni. Jednak czegoś mu brak. Wraca do Podziemia by zabrać ostatniego pozostałego tam potwora - Floweya. Obiecują sobie, że już nigdy więcej nie dojdzie do resetu. Jednak, czy pisane jest im szczęśliwe zakończenie i wspólna, świetlana przyszłość?
SPIS TREŚCI
Prolog12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849Zakończenie






Share:

67 komentarzy:

  1. MÓWIŁAM........Biedny Sans ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak Chara coś planuje! Niech Frisk szybko wraca on by się teraz przydał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd wiadomo że to na pewno Chara?

      Usuń
    2. i moje przemyślenia poszły się wal*ć ;-;

      Usuń
  3. Yumi, jeśli zrobi Ci się przykro-baaardzo przepraszam, ale zrobiłaś mały błąd-kiedy mówi Undyne, napisałaś "skąt" a pisze się "skąd".
    A tak wgl to piękne tłumaczenie, podziwiam Cię za to, że tak się starasz! Powodzonka w dalszym rozwijaniu pasji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już mowa o błędach, to Yumi w 5 komiksie zamiast "prawdziwym" napisałaś "prawdzywym"
      Ale spokojnie, przy takim nadmiarze pracy błędy są wręcz nie do uniknięcia

      Usuń
    2. Oh dlaczego ma być mi przykro? ^^ Dziękuję za wytknięcie błędu. Literówka musiała być przeze mnie niezauważona >.> Nie urzęduję teraz na swoim kompie (co widać po chociażby czcionce w komiksie) i do klawiatury przyzwyczaić się nie mogę ^^""" W trakcie tłumaczenia tej części byków było ooo wiele więcej ^^

      Usuń
    3. Nie popełnia błędów tylko ten, kto nic nie robi xD

      Usuń
    4. OOJ PO REASUMOWAŁABYM XDD

      Usuń
    5. Nie igraj z bogiem JaGa

      Usuń
    6. O tym mówię, kochanie, o tym mówię nooo xD

      Under - jak już powiedziałam kiedyś, ja nie mam nic do tego, aby wytykać mi błędy, nawet jak ktoś próbuje po mnie pocisnąć. Ty zaatakowałeś innych czytelników co sprawiło, że obecnie jako jedyny masz u mnie przekichane, bo wierz lub nie - śledzę każdy twój ruch na mojej stronie :3 Tak więc proszę, nie strasz pozostałych tylko dlatego, że ty masz u mnie przejebane, kej? ^^

      Usuń
    7. Przejebane? Nie było chyba tak źle... czy się mylę?

      Usuń
    8. =) Porzućmy temat, dobra? ^^ Nie ma sensu nawet o tym gadać. Marnowanie czasu.

      Usuń
    9. Yumi a ty się już na mnie nie gniewasz? 😊. Ale underfan nie straszył nikogo 😐

      Usuń
    10. 🎶 don't worry, by happy🎶

      Usuń
    11. 🎶Pink Fluffle unicorn dancing on rainbow🎶

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Podejdźmy do sprawy strategicznie. =)

      Usuń
    2. Albo nie! Toriel! No Toriel no
      Soriel!

      Usuń
    3. Może najpierw Wkurzającego Psa, bo to Toby Fox. Całe Undertale będzie nasze!!! *złowieszczy śmiech* chociaż lepiej nie bo w tedy nie będzie UT 2 ;-; co zrobić? W tym wypadku nie da sie myśleć strategicznie.

      Usuń
    4. Hmm Alphys! Podczas gry nieźle mnie wkurza.

      Usuń
    5. Zrzućmy bombę atomową =)

      Usuń
    6. "
      - Jakie państwo bombki produkujecie?
      - Panie różne różniste...

      Usuń
    7. Bomba to świetny pomysł =)

      Usuń
    8. Wow wow wow, Underfan spokojnie. Zaczynasz mnie ciut-ciut przerażać :|

      Usuń
    9. emmmm . . . . To żeś się rozpisała XD

      Usuń
    10. Under, coś ty brał???
      Aaaahaaaaaa...
      To już wiem kto mi zjadł cały zapas marihuany XD

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    12. Tak... Ociupinke... 😶

      Usuń
    13. Za to ja brałam psa na spacer XD

      Usuń
    14. Ja też nie lubię Soriel, (wtf koza i kościotrup) ale nie mam nic do fanów, a zabijać-never ever.
      Iiiiii... Na serio będę miała koszmary Under, bojem siem T-T
      I coś czujem, że my siem tu bedziem dobrze dogadywać :D

      Usuń
    15. Tu się zaczynają dziać coraz dziwniejsze rzeczy XD

      Usuń
    16. ... Mówiłeś że brałeś anime... Ja biorę gimnazjum i fazy mam lepsze niż po mefedronie

      A od Asriela to się odpierpapier bo on jest zajebisty.

      Usuń
    17. Under... Wyjdź z Internetu, domu i idź na miasto pooddychać świeżym powietrzem bo ci odpierdala.

      Usuń
    18. *szuka Yumijskiego krzyża*
      Święta Yumi tłumaczko nasza rozsławiona tyś między blogerkami i rozsławiony owoc trudu twojego handlarz.

      Nie chcesz opowiadań ni komiksów więc precz znikaj, nie widzisz blasku iluzji?

      Usuń
    19. Ufff... Bo już się bałam że opętał cię Lodomir XD

      Usuń
    20. Sansy! Udało się 🙌 egzorcyzmy podziałały!

      Usuń
    21. ... Jednak potrzeba większego skila...

      Usuń
    22. A właśnie - co z Sansy? Dawno jej tu nie widziałam.

      Usuń
    23. *muzyka iluminati*

      Przypadek? Nie sądzę!

      Usuń
    24. Jajka, oczy, mózg... Czułe słówka czułych miejsc.🙃

      Usuń
    25. BRACIE ATEISTO, MORDO TY MOJA!

      Usuń
    26. Wyjdź... Z... Internetu... TERAZ W TRYBIE NOW!

      Usuń
    27. Choć Toriel nie lubię, to przez to co ty jej robisz aż mam takie uczucie w żołądku, tak mi się ściska, to chyba współczucie.....











      A nie, cofam, to był głód XD

      Usuń
    28. A proszę bracie... Chodź wiedząc o tobie to co wiem nie brzmi to tak jak powinno...




      (no offens)!

      Usuń
    29. Fffffffaaaaaaaaaaaaaaaaaack

      Skończ! Jak na początku było to nawet śmieszne to teraz przesadzasz! Wogule co za różnica! Jak mnie takie coś WKURWIA AAAAAAAAAAAAAAAA PLISZ SZTAP!



      kurwa!

      Usuń
    30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    31. XDDD ja nie mogę . . . XDDD

      Usuń
    32. Niech mnie ktoś przytuli. Proszę.BŁAGAM JA CHCE TULASKA.

      Usuń
    33. Jeeeeej *przytula niemal dusząc*
      Sory, jak czasem będę pieprzyć o zebrach, tęczy i jednorożcach z czekolady to niech mnie ktoś jebnie >->

      Usuń
    34. Dobra Under, miarka się przebrała. Oficjalnie ogłaszam, że od tej pory WSZYSTKIE twoje komentarze, będą sukcesywnie kasowane. Dziękuję i żegnam.

      Usuń
    35. Łoooo, Yumi, chyba MOCNO Ciė już irytował :|

      Usuń
    36. Oj nie płakusiaj, każdy robi błędy *przytula* :3 zjedz ciacho będzie lepiej :3
      Przeprosiny zawsze pomogą Under, zawszeee (no prawie) tu powinna zadziałać ich moc :3

      Usuń
    37. No to szykujemy pogrzeb...

      🕛

      Usuń
    38. Takim działaniem nikogo nie udobruchasz. Pokazujesz jedynie swoją ignorancję.

      Usuń
    39. No i się nie mylisz, kolego. Siedzę tu ponad pół roku, nie było jeszcze takiej osoby, która by aż tak nabroiła. Jak było coś nie tak, upomnienie i spokój. Tu natomiast jest wyraźne działanie, aby tylko się naprzykrzyć, zobaczyć jak daleko można zajść bez konsekwencji, a nawet jak już są te konsekwencje ponoszone, to masz to głęboko w dupie. Wiesz, że Yumi nie chce widzieć twoich komentarzy, to nieeeee dalej walić tymi komentami, nawet przepraszać w komentach, niech sobie dziewczyna usuwa. Sam napisałeś zresztą w tych całych przeprosinach, że robisz wszystko na przekór. Według mnie, działanie świadome, nie ma co się zasłaniać wiekiem. To nie jest wymówka.

      Trochę szkoda, że ludzie karmili trolla. Ja w każdym razie na tym komentarzu zaprzestaję, nie ma to raczej sensu, bo jak znam życie nie weźmiesz sobie tego do serca. A i dodatkowa robotę Yumi robię, bo pewnie coś będziesz koniecznie musiał odpisać (do szefowej: sorki skarbie)

      Usuń
    40. chwilemnietylkoniebyło

      Usuń
    41. Kzazumi, uwierz, to co tu się działo nie powinno ujżeć światła dnia :|

      Usuń
  5. Wykrakałam.. Ciekawe od kogo ta mała lampucera zacznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chara... You can't. Zero czekolady przez tydzień jak kogoś tkniesz.... Nie beze mnie!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE