2 kwietnia 2017

Undertale - Psy przyszłej przeszłości - 29 [Dogs of Future Past - 29 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: autorem komiksu jest . Tłumaczenie autorstwa Yumi Mizuno. Frisk przeszedł swoją drogę, skończył grę pacyfistycznym zakończeniem. Wszyscy żyją na powierzchni. Jednak czegoś mu brak. Wraca do Podziemia by zabrać ostatniego pozostałego tam potwora - Floweya. Obiecują sobie, że już nigdy więcej nie dojdzie do resetu. Jednak, czy pisane jest im szczęśliwe zakończenie i wspólna, świetlana przyszłość?
SPIS TREŚCI
Prolog1234567891011121314151617181920212223242526272829 3031323334353637383940414243444546474849Zakończenie





Share:

14 komentarzy:

  1. NIE MA CZEKOLADY! JA JĄ ZJADŁAM! TY MAŁY, PODSTĘPNY...

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAA ZAAAAAACZYNA SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  3. W wielu komiksach i opowiadaniach Chara jest przedstawiona jako zła osoba. A ja ją lubię.
    W takich momentach mam co do niej mieszane uczucia.
    Jednak komiks fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. CHARA NIEEEE! ZA BARDZO CIE KOCHAM ZEBY CIE NIENAWIDZIC!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. a co jeśli Chara ćpie alkochol i dla tego jest taka wredna?

    OdpowiedzUsuń
  6. DON'T FUCKING DARE, YOU LIL SHIT!
    ODŁÓŻ TEN CHOLERNY NÓŻ, BO INACZEJ WSADZĘ CI GO W TE TWOJE CREEPY GAŁY I WYDŁUBIĘ JE, PO CZYM WSADZĘ CI DO JAPY, ZAMIAST TEJ CHOLERNEJ CZEKOLADY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj a zrobię ci to samo xd

      Sorry Chara przejęła nade mną kontrolę XD

      Usuń
    2. T E R A Z J E S T E M Z O B O W I Ą Z A N A P O M Ó C M E L X D

      Usuń
    3. W takim razie ja pomogę Napci. No Chara I ja mamy wiele wspólnego. Dlatego sorry, Ale ja jestem z Napcią.

      Usuń
    4. Witam w klubie miłośników Chary i ja też mam z nią wiele wspólnego. Kiedy się denerwuje robię creepy uśmiech jak ona. Kocham ją i nawet potrafię ja zrozumieć bo wiem co czuje. 😯

      Usuń
    5. Miłośnicy Chary łączmy się!!!

      Usuń
  7. Chara nieeee z Papyrusa nie zrobisz czekolady !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zemsta za brak czekolady... Informacja o Asrielu XD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE