24 kwietnia 2017

Undertale: AU - FableTwister

Nazwa: FableTwister
Autor: bluecatriolu


Charakterystyka AU
Emmmm jakby to wytłumaczyć.. Eeeeee yyyyyy. Ok, toooo AU jest.... Dobra. To może najprostsze. Frisk jest Friskiem, nic się nie zmienia. Jednak pozostałe postacie zostały ze sobą bardzo zmiksowane, nowe imiona, nowe OC'ki nowe zadania. Jednak fabuła ta sama. 
Jak to wymieszane? No to tak:
Sans jest w roli Mettatona
Został stworzony przez .... Archo. Um, jego brat Papyrus jest em... szkieletem w Ruinach udającym ducha. Em... Temmie zajmuje się Ruinami, niejaka Glyde zajęła rolę Floweya, Riolu jest przyjacielem Samaela, który chce złapać dzieciaka i wstąpić do Gwardii... Chara jest ślepa i zajęła miejsce Doggo, Tori i Asgore zajęli rolę Dogamy i Dogaressa i myślą, że Frisk jest małą kozą. Monster Kid to Lasser Kid bo zajął miejsce Lasser Doga. Grillby zajął miejsce Monster Kida i jest zwany jako Fire Kid. Flowey to "Annoyng Flowey", Bratty ma bar w Snowdin. Voodoo Gaster zajął miejsce Mad Dammiego, a Gasterem jest Mettaton. Burgerpants nienawidzi ludzi i potworów i zajął miejsce kanonicznej Chary....  Proszę, litości, ja będę grzeczna. Już nie chcę tego tłumaczyć T_T Wszyscy są wymieszani że jasna cholera a tym całym tałatajstwem rządzi Toby Fox. 
Amen. 




Share:

16 komentarzy:

  1. Zaraz...co?
    W sumie burgerpants to nie zabardzo zmienił charakter XDD


    A tak z innej beczki wiem dlaczego Chara jest taka a nie inna *to moja teoria którą przeczytałam chyba na wikii, ale strasznie mi przypadła do gustu* Kiedy Chara była człowiekiem to była "normalna" (bo przeszłość zniszczyła jej psychikę) i nie potrafiła zabić. Kiedy umarła to tak samo jak Flowey nie czuła nic ii wtedy w ciele Asriela chciała się zemścić, bo była pusta w środku. Czy Asriel potrafiłby zabić własnego ojca? Nie. Ale Flowey tak. Tak samo z Chara na geno. Koniec finito. (Sory musiałam się komuś wygadac T_T)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, O NIE! TO JUŻ PRZESADA ;________;
    ŁEB SANSA PRZYCZEPIONY DO CIAŁA METTATONA ;____;
    I'm done! *wyskakuje przez okno*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez okno? O_o
      To trochę jak papyrus XD

      Usuń
    2. *Łapie Mel* Dla takiego gówna nie warto kochana XD♥

      Usuń
    3. A widziałaś twarz Sansa, przyczepioną do ciała Toriel, która ma nogi Mettatona?

      Usuń
    4. Sansy.... Czemu??!! T_T *wyobraża sobie te fuzję*

      Usuń
    5. ... ;_______________________________; *próbuje się wyrwać* daj mi skoczyć przez to cholerne okno! ;_; i tak ono jest jakiś metr nad ziemią ;_;
      Papyrus'owi się nic nie stało, to i mi tym bardziej mi. ;_;

      Usuń
    6. STOP SAMOBÓJSTWOM PRZEZ FANDOMY! *trzyma mocniej*

      Usuń
    7. Ide pociąć się mydłem w płynie przez tego sansa

      Usuń
  3. To całkiem kreatywne AU, nietypowa zamiana ról i nowe postacie to dużo pracy, tylko-Co tu się dzieje?!
    Przepraszam, wszystko jest ładnie wyjaśnione tylko że po przeczytaniu o Papyruse udającym ducha w ruinach wszystko stało się dla mnie tak nie jasne jak HELP_tale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te au wyglada jak moja ostatnia impreza na studiach. Autor niezle pali czy pil? Moze mieszaly xF

    OdpowiedzUsuń
  5. Porównując Rachel Kate z tym t ona jest normalna XD

    OdpowiedzUsuń
  6. ...
    ... Error, mogę Cię na słówko?...

    OdpowiedzUsuń
  7. JEZU I TEN SANS Z CIALEM MTT XDFD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE