26 kwietnia 2017

Undertale: AU - GamerTale

Nazwa: GamerTale
Autor: zeroa5raven


Charakterystyka AU
W przestrzeni Po-Za Ink znalazł dwa zagubione szkielety (Sansy), okazało się, że ich twórca miał na nich pomysł, ale nie stworzył im żadnego AU więc nie mieli gdzie się podziać. Ink po jakimś wpadł na pomysł i pomógł im odtworzyć nieużywane AU w którym nie było właściwie życia, nazywane GamerTale. Pomagał im i ich odwiedzał, wraz z czasem ich siły wzrastały. Zaliczyli nawet przygodę idąc za Inkiem do UnderFell. Ostatecznie kuzyni żyją w swoim własnym AU, gdzie na Powierzchni ludzie mieszkają ramię w ramię z potworami i wiodą szczęśliwe życie. 
Gamer!Sans
To zawodowy gracz, zarabia na tym pieniądze. Nie dba specjalnie o grafikę, zależy mu na dobrej zabawie i fabule. Wesoły, energiczny i żywiołowy, czasem porywczy. 
Ghost!Sans
Umie przechodzić przez ściany i być niewidzialnym. Lubi gry - bijatyki, zarabia sprzedając pizzę. Z usposobienia mimo to bardzo spokojny, cichy i pogodny. Troskliwy wobec Gamera i zawsze dba o to, aby ten zdrowo się odżywiał. 

Share:

17 komentarzy:

  1. Yumiś, a komiksy można do ciebie wysyłać na maila, czy gdzie? ^u^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (Dzięki ;3)

      Usuń
    2. Yap na maila z nickiem, linkiem do autora oryginału i Twoją stroną (jeżeli masz)

      Usuń
    3. Oke, tylko że autorką do oryginału jestem ja, czyli starczy tylko mój nick?

      Usuń
    4. No to już wysłane ^^

      Usuń
  2. Gdyby o moje zdrowe odżywianie miała bać osoba, która rozwozi pizze nie byłabym tego ,,zdrowego'' całkowicie pewna...

    OdpowiedzUsuń
  3. :D Gamertale? Pooodoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Yuumiś, przysłałam kolejną stronę~

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Ink wie, że takich postaci bez AU jest pierdylint? XD Chociażby moje? XD Historia bardzo mi się spodobała :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu Sansy to już za wiele

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE