25 kwietnia 2017

Undertale: AU - FazbearTale

Nazwa: FazbearTale
Autor: fazbeartale
Gra demo do pobrania w wersji angielskiej: tutaj


Charakterystyka AU
Jest to osobne AU które uszczęśliwi fanów Five Nights at Freddy's. Albowiem stanowi połączenie FNAF i Undertale w jedno. Trudno mi się wypowiadać na temat czegokolwiek, bo w FNAF nie grałam i nie ciągnie mnie, dlatego nie zapowiada się abym kiedykolwiek zaliczyła tę grę... Lecz fabuła właściwie polega na tym samym co w UT tylko, że w uhm... realiach Freddiego. Więc~



Share:

17 komentarzy:

  1. Hehe! FNAF...*flashbacki z gameplayu*... To było dobre... Foxy... ENNOB (BONNE) nienawidzę cie skaczący kutafonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty na Bonne'go marudzisz? BB(Balon Boy) to był ból w dupie =')

      Usuń
    2. UGHHHHHHHHH Balon Boy w każdej części FNAF'a doprowadzał mnie do gorączki =D

      Usuń
    3. A był tylko w dwóch, czy w trzech =')
      No chyba, że liczymy tu też Five night at Fuckboy's =')

      Usuń
    4. Neh nie był taki zły (BB oznacza Bitch Boy), bonie w jedynce gwałcił mój zad tak mocno że aż uszami wychodziło.

      Usuń
    5. BONNE według mnie jest słodki ^.^ tak samo foxy. Najgorzej było z Freddy'm (przyczajona pinda) i z marionetką w 3, wjebywała ten swój szpetny ryj na cały ekran nie pozwalając Ci nic zrobić

      A BB to chuj i tyle. Jebany mały złodziej baterii =')

      Usuń
  2. Ooooo! Fnaf ♡ teorie spiskowe i undertale, łączące dziecko to mogłoby być Frisk! A reszta dzieci, zamienionych w animatroniki to dzieci, które spadły w głąb góry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie fnaf i kocham undertale ale razem to tak jakoś dziwnie... A szkoda ze nie grałas fabuła jest zajebista xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dalej do końca nie odkryta, ma jeszcze wiele niewyjaśnionych rzeczy =')

      Usuń
  4. Fnaf jest fajne ^^ Fabuła jest ciekawa. Najbardziej lubie Foxy oraz Baby ^^ Kukiełka oraz BB są wkurzający bardzo ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BB jako jedyny nic nikomu nie robi, a jednak wszyscy go nienawidzą
      Zresztą... ja też

      Usuń
    2. Bo ten mały kutas śmieje ci się prosto w twarz, podpierdala baterie co jest już równe ze zgonem =')

      Usuń
  5. YEEEEEEEEEEEEAAAAAAH! ~ to jest tak cudowne :') Chica to Toriel-pikneXD
    To jest połączenie 2 naj naj naj lepszych gier... Jeszcze Bendytale i mogę umierać XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy by się dało połączyć BaTIM z Undertale, no chyba że zmieniłoby się fabułę =')
      Tak wgl ostatnio znalazłam bardzo fajne AU związane z BaTIM: https://thebbros.tumblr.com/post/159296070223/blogthegreatrouge-a-kind-of-an-old-thing-i-did
      Pojawia się też Myszka Mickey, Kaczro Donald, Goofy i jeszcze kilka postaci. To jest takie zajebiste TvT a Boris taki SUOOOOODKI *///*

      Usuń
  6. To już wiadomo, że dzieckiem w FNaf 4 jest Frisk :'D Zawsze myślałam, że Toby i Scott tworzą idealny zespół xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mi się w życiu nudzi że stworzyłam inne "fnaftale" tylko że nie trzeba wiedzieć nic o fnafie (i moim zdaniem mam więcej sensu ;-;)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE