27 kwietnia 2017

Undertale: AU - Katanatale

Nazwa: Katanatale / Katana!AU
Autor: tickclockclocks


Charakterystyka AU
Zacznę może od tego, co nie dla wszystkich może być jasne. To AU ma komiks, ale po japońsku. Bo to jakby nie patrzeć japońskie AU. Opiera się dość mocno o wierzenia feudalnej Japonii. Wioskę Frisk nawiedzają złe demony, które tylko on dzięki swojej szabli (bo katana to szabla, a nie miecz!) może z nimi walczyć. Na jego drodze spotyka potwory, z którymi się może zaprzyjaźnić by te pomogły mu walczyć ze złymi demonami i ocaliły wraz z nim wioskę. Reszty fabuły Wam nie opowiem, bo ... nie rozumiem krzaczków. Ale grafiki bardzo fajne! 












Share:

21 komentarzy:

  1. Oh, Papy i Sansy świetnie tu wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. OBOIOBOIOBOIOBOIOBOIOBOIOBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!!!!!! JAK JA KOCHAM KATANY, SCENY WALKI, A TE GRAFIKI NAPAWAJĄ MNIE ZACHWYTEM <D
    I TEN SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS ATAKUJĄCY KATANĄ (DLA MNIE TO WYGLĄDA NA TANTO, ALE CHUJ, I TAK TO JEST ZAJEBISTE) *V*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rydzia kiedy Labirynt Serca? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bęędzie kiedy bęędzie. Ale bęędzie. (Chyba XD)

      Usuń
    2. *shame*
      ...
      Ekhem.... teoretycznie jest napisany... -_- drugi raz w sumie... muszę go tylko trochę popieścić... 14 str w tej chwili ale z tego co widzę będzie troszkę więcej no... ale jak dostaniecie, to w niedługim czasie bd coś ekstra więc... wybaczcie mi plis? xD

      Usuń
    3. Popieścić... jak chcesz, mogę ci pożyczyć paralizator ='D


      Srry, musiałam xD

      Usuń
    4. Raczej o inne pieszczoty tu się rozchodzi kochana xD
      " - C...co ty… - znalazłaś się w jego uścisku. Trzymał cię pewnie wtulając w swój tors. Czułaś ciepło jego ciała na swojej twarzy. On sam oparł policzek o czubek twojej głowy. Wziął powoli bardzo głęboki oddech, najwyraźniej mocno napawając się tą chwilą. - Grillby…!
      - ...nie musisz uciekać. Nie skrzywdzę cię - wyszeptał. Gorące powietrze, które wydostało się z jego ust musnęły twoje ucho, przez co wzdrygnęłaś się. Na skórę wyszła ci gęsia skórka.
      - Puść mnie…
      - Nie chcę.
      - …
      Chciałaś się uwolnić, a jednocześnie było ci tak bardzo przyjemnie. Próbowałaś wyperswadować sobie te uczucie z głowy tak mocno jak tylko mogłaś, jednak nie wiedziałaś nawet kiedy (...)"
      *czas na reklamę Polsatu xD*

      Usuń
    5. o, literówkę znalazłam w tym kawałku xD

      Usuń
    6. Zrobiło się cieplej czy to tylko ja? xD

      Usuń
    7. myślę, że w twoim przypadku to podniecenie spowodowane SPOJER TIME xD

      Usuń
    8. Podpisałaś umowę z Polsatem, czy jak?! ;x; (nie, wcale nie sugerowałam się tą reklamą, nie, no skądże znowu)

      Usuń
    9. I Yumiś, nie tylko tobie xD
      Ale to nie dziwne, Grillb zawsze podgrzewa atmosferę =')

      Usuń
    10. ...tym kawałkiem zrobiłaś mi wielką ochotę na ten rozdział XD

      Usuń
  4. O, o, o! Stata zna trochę japoński! XD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE