27 kwietnia 2017

Undertale: AU - HeavenFell

Nazwa: HeavenFell
Autor: Castel
Opowiadanie po angielsku: tutaj


Charakterystyka AU
Podobnie jak z UnderFell. Frisk wpada do Podziemia. Wiadomo, że ma więcej niż osiemnaście lat, lecz płeć człowieka nie jest określona. W tym AU potwory chcą zabić ludzi, zaś Flowey jest przyjazny. Wkrótce Frisk zajmuje się Sans i Papyrus. AU jest skonstruowane w ten sposób, że czytelnik może wybrać, czy chce związek Sans x Frisk, albo Frisk x Papyrus, albo Sans x Frisk x Papyrus. Generalnie istnieje głęboka więź, zaś bracia chcą bronić człowieka. 
Frisk nie pamięta nic ze swojego wcześniejszego życia, ma natomiast charakterystyczne blizny na nadgarstkach które zakrywa rękawami. Oczy otwarte i czerwone. 
W tym AU Frisk czuje, że nie zostało jej wiele czasu. Ten świat wysysa z niej siły, pozostawia dziwne znamiona na ciele. Wie, że bez względu na wszystko musi szybko wyjść z Podziemia inaczej umrze. Bracia postanawiają pomóc. 









Share:

14 komentarzy:

  1. Wow cudne *,* nawet lepsze od underfell moim zdaniem.


    Szczególnie że frisk jest czarna tak samo jak ja 😆😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym AU ale jak mam być szczera nic o nim nie wiedziałam. Więc jeszcze większe dzięki za charakterystykę tego AU :3

    OdpowiedzUsuń
  3. To AU jest... no to mnie zatkało... ono jest wspaniałe *O* takie w moim stylu 😏

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam arty i zastanawiałam się co to za AU

    OdpowiedzUsuń
  5. FRISK w koszuli w kratę *.*
    Bardzo ciekawe AU

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja szukałem Heaventale. XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Asriel jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś znalazłam te rysunki w necie i się w nich zakochałam. Teraz przynajmniej wiem o co chodzi w tym AU.

    OdpowiedzUsuń
  9. https://m.youtube.com/watch?v=k6NosU8VrP8
    Musiałam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę umierać, taki Dance Sans tylko wersja Mettaton'a xD

      Usuń
  10. Ten ostatni obrazek, chce mi się płakać :c

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE