29 kwietnia 2017

Undertale: AU - NegaTale

Nazwa: NegaTale
Autor: reneesdetermination


Cóż zacznę może od najnowszej informacji dotyczącej tego AU, sprzed uhm, 11 godzin? Jakoś tak. W każdym razie autorka komiksu jak i pomysłodawczyni całego tego uniwersum "robi sobie przerwę" od Undertale. A to ze względu na ... fandom. I jego jak to powiedziała "agresywne" zachowanie. A szkoda, bo historia była ciekawa, zaś sama autorka należała do jednych z tych - płodnych i treściwych, a więc dużo, dobrego towaru dawała fandomowi. No i jest twórcą więcej niż jednego AU. 

Charakterystyka AU
Generalnie tutaj cała rodzina Dreemurrów jest zła. Wszystkie złe postacie toną w kolorach "złych" czy też "smutnych".. mmmm w tych uznawanych za negatywne czyli czarny, szary, niebieski iii biały. Każda z postaci ma przypisane jakieś sobie wiadome negatywne zachowania, jak chęć władzy, nienawiść, chciwość, strach, agresja, lenistwo etc. Opisany jest też wiek. Frisk nie ma określonej płci, lecz wiek - 15 lat. Pap ma 14, Sans 16, Undyne i Alphys około 20 tak samo jak Grill (który tutaj jest kawałkiem lodu), Muffet 17, Toriel około 30, Asgire 40. 









Share:

8 komentarzy:

  1. Ta Undyne z mopem XD Wie co jest groźną bronią XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fandom Undertale potrafi narobić przykrości i to już druga taka historia z jaką się spotykam. Szkoda bo AU jest ciekawe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wow, ok, podoba mi się bardzo styl tego komiksu, aż zerknę sobie na komiks, bo na razie nie zbyt wiele rozumiem \_•-•_/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ktoś wie jaka jest mniej więcej historia tego AU?
    Niestety nie dość, że orłem z angielskiego nie jestem to jeszcze widziałam tylko pojedyncze strony tego komiksu, a sama fabuła (z tego co dałam radę znaleźć) mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myslalem ze kazda postac lubi tonoc w lzach ale ok fajne au i ta undyne chyba lubi (chwila napiencia)












    Zabijac zaraski (pudum psssssss) wiem zart na poziomie tori ale ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Toriel i asgore wyglądają jak pedofile xD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE