26 kwietnia 2017

Undertale: AU - Apocalypse

Nazwa: Apocalypse / ApocalypseTale / Apocalypse!Tale
Autor: kkhoppang


Charakterystyka AU
Jest/Było to hiszpańskie AU. Tyle można powiedzieć na bank. Reszta jest tajemnicą. Dlaczego? W grudniu ubiegłego roku autor AU skasował wszystkie swoje strony bez podawania konkretnych przyczyn i tyle. Nie wiem też na ile prawidłowe są informacje (i wierne oryginałowi) do których dotarłam, ale ... akcja miała miejsce w przyszłości, po wojnie atomowej, która zniszczyła większość świata. Powietrze, gleba, rośliny i wszystko - jest skażone. To dlatego bohaterowie noszą takie dziwne uniformy. 















Share:

13 komentarzy:

  1. Wow. Już uwielbiam to AU. Wszyscy w nim wyglądają epicko *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak z wojska! XD super stroje

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rysunki... Takie epickie *^*
    Już kocham to AU

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja poznałem to AU dzięki Papiemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już uwielbiam to AU. Wszystkie postacie wyglądają tam epicko *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uurgh XDDDD *wstaje z kanapy, wyskakuje przez okno i wraca* nie to mi nie pomogło XD Jezu to AU jest takie EPICKIE <333

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Kojażę niektóre obrazki z tego AU, są zajebiste *w*

    OdpowiedzUsuń
  8. Grafiki wyglądają zajebiście! Jak z Mass Effect!

    OdpowiedzUsuń
  9. Papy, od kiedy twój strój wygląda tak epicko?! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Muffet, papyrus, sans i asgore - WYGRYW!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, pamiętam, że gdzieś widziałem coś o tym, że gaster miał tak skażone nogi, że je amputował, ale może to inne AU, toxictale bodajże, nadal, to jest jedno z moich ulubionych AU

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym wolała wylądować w furrytale była bym przynajmniej wśród swoich :3

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE