30 kwietnia 2017

Undertale: Komiks autorstwa Statsy CoVeR cz X






NASTĘPNA CZĘŚĆ
Share:

12 komentarzy:

  1. Mmmm *Głosuje na nie* Szczerze to pogubiłam się już w tym komiksie kochanie. Mam wrażenie, że próbujesz ze swojego OC zrobić wszechmocnego i sztucznie mrocznego Sansika... Uhm, to... nie są moje klimaty >.> Jak mam być szczera, ale komiks czytam i czekam na kolejne części. Zrób tak, jak zadecydują inni w głosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Yumi... Ja już nie rozumiem o co tu chodzi ;-; To co tu się stało z Inkiem, chyba Error go gdzieś wysłał, a właściwie to gdzie Error, czemu on jest zły, kim on jest, podsumowując - albo ze mnie debil i to nie na mój mały mózg, albo to jest takie skomplikowane >->

      Usuń
    2. Hm... Nie... Nie próbuje z nigo zrobić niczego mrocznego... To są tak jakby... Dwa sansy w jednym... A co do pogubienia się to pod koniec jeśli chcecie mogę wszystko ładnie wyjaśnić :)

      Usuń
  2. Co tu się dzieje, bo już trochę się polubiłam? >.> Chyba będę musiała przeczytać ten komiks jeszcze raz od początku, bo naprawdę nic już z tego nie wiem ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba komisk, jednak mam wrażenie, że trochu przekombinowałaś. Bardzo mi się podobało, kiedy Nitkuś nas wprowadzał w różne AU i wyjaśniał nam ich fabułę. Też fajne było, kiedy nagle Ink i Error się pojawili (To wejście smoka xD) ale później zaczęłam się trochę gubić.
    Ja głosuję za Tak, mam nadzieję że kiedy dowiemy się tej tajemnicy,to stanie się wszystko jaśniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, prawie był zapomniała

      #ProtecttheNitkuś

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. mniej więcej wszystko rozumiem i głosuję na tak by położyć łapska na tej tajemnicy XP

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oczywiście głosuje na Tak. Jak tak czytam komentarze to prawie wszyscy piszą, że się pogubili itd. a ja tak czytam i nie wiem gdzie tu się można pogubić (no dobra faktycznie się da).

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE