27 kwietnia 2017

Undertale: AU - HunterTale

Autor obrazka z miniaturki: tatsublood
Nazwa: Huntertale
Autor: Shaun


Charakterystyka AU
W tym świecie potwory polują na ludzi. Nie ma konkretnego kanonu, poza zarysowaniem dwóch postaci. Friska i Sansa. Całe AU powstało też bardziej pod obrazki niż konkretny komiks czy też opowiadanie.
Frisk jest niewidoma i musi uciekać przed Sansem, który jest hm... łucznikiem. W tym AU nie ma powiedziane, po co potwory polują na ludzi. Po prostu tak się dzieje i już. 

Share:

14 komentarzy:

  1. Wow, fajnie to do przedstawia ^.^
    Kaptur sansa... IT'S DO FLUFFY!!!!! *U*



    I ten face Frisk przyklejony do reszty ciała xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się*, SO*



      Mój tel mnie nie lubi ;_:

      Usuń
    2. Znam tem bul ;_;


      Hehe i co autokorekto nie pozwoliłam poprawić 😈

      Usuń
  2. Zawsze chciałem nauczyć się strzelać z łuku. Niestety umiem tylko z broni palnej:(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me too.

      Serio umiesz? O.O

      W TYM WIEKU?! XD

      Usuń
    2. Było się na
      - obozie ASG
      - strzelnicach
      - na odpustach we wsi u dziadków gdzie można było strzelać z wiatrówki
      Po mnie możesz się naprawdę szalonych rzeczy dowiedzieć... jeśli tylko zechcesz...

      Usuń
    3. Ja umiem strzelać jedynie z wiatrówki xD mam wiatrówkę, z której w sumie już dawno nie strzelałam (czeba to zmienić -w-)

      Usuń
    4. ... *robi głos potwora z czwartej strefy dziewiątego kręgu piekła, czytaj wkurwiona Chara* DAWAJ MI POSTRZELAĆ, MÓJ SZATAN DOMAGA SIĘ POPĘKANYCH BALONÓW Z CZERWONĄ FARBĄ MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

      Usuń
    5. Mam to szczęście ,że mój dziadek nauczył mnie strzelać z łuku, gdy miałam jakieś 10 lat heheheh , chociaż szczerze dawno nie strzelałam , gdyż cięciwa pękła :/

      Usuń
    6. To co ty z nim robiłaś?

      Usuń
  3. Mam bratnią duszyczkę w tym AU :3 Sansik! Jego strój jest mega, uwielbiam ciuszki moro <3 W sumie z łuku umiem strzelać tylko amatorsko, ale co tam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze pamiętam to w styczniu czytałam pierwsze 2 rodziały właśnie tego AU

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym powiedzieć, że sans wygląda zajebiście, ale on zawsze wygląda zajebiście, więc...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego gdy spojrzałam na sansa w glowie zaczeła mi lecieć piosenka ,,ECHO" z teledyskiem z undertale... podejrzane

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE