3 kwietnia 2017

Undertale - Psy przyszłej przeszłości - 44 [Dogs of Future Past - 44 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: autorem komiksu jest . Tłumaczenie autorstwa Yumi Mizuno. Frisk przeszedł swoją drogę, skończył grę pacyfistycznym zakończeniem. Wszyscy żyją na powierzchni. Jednak czegoś mu brak. Wraca do Podziemia by zabrać ostatniego pozostałego tam potwora - Floweya. Obiecują sobie, że już nigdy więcej nie dojdzie do resetu. Jednak, czy pisane jest im szczęśliwe zakończenie i wspólna, świetlana przyszłość?
SPIS TREŚCI
Prolog1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344 4546474849Zakończenie






Share:

15 komentarzy:

  1. Nie żebym się czepiał, ale jest literówka :D A dokładnie nienawiśŻ. Lokalizacja - przed przeprosinami Aziego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh racja, mój błąd. Biorąc pod uwagę taką ilość stron jakiś błąd mógł się zakraść, co nie?

      Usuń
    2. Dlatego pisałem, że się nie czepiam :P Naprawdę, po skończeniu idź odpocząć i to dooobrze odpocząć :3

      Usuń
  2. Yumis, ty dzisiaj tak napierdalasz komiksami, że nie wyrabiam 0w0 czy dzis jest dzień dziecka? 0w0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neh, po prostu siedzę w domu z ospą :D

      Usuń
    2. Mysl o tym, żeby skończyć Psy przyszłej przeszłosci napawa cię DETERMINACJĄ!
      ~musiałam xD





      A jak tam zdrówko, już lepiej się czujesz? ;3;

      Usuń
    3. Nom już tylko jedna część i przechodzę do kolejnego większego komiksu :D
      Mmm lepiej ^^ Zdrowieję ^^

      Usuń
    4. A za jaki się bierzesz po tym, jesli wolno spytać? =3

      Usuń
    5. AfterTale - w końcu. Mam zgodę od autorki jeszcze z zeszłego roku, ale nie mogłam się jakoś za to zabrać xD Czas to skończyć!

      Usuń
    6. TAKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!

      Usuń
    7. Nie mam pojęcia co to ale już się ekscytuje.

      Usuń
    8. Hm a Geno Sansa znasz? ^^

      Usuń
    9. Mam wrażenie, że tylko ja to au znam jedynie z nazwy i z tamtejszej wersji Sansa =') Bo tak to wgl nie znam ani fabuły, ani niiiiiiiiiiiic.

      Usuń
  3. Jest tak późno a ja krzyczę na całe gardło "Nareszcie!" XD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE