3 kwietnia 2017

Undertale - Psy przyszłej przeszłości - Zakończenie [Dogs of Future Past - Finale - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: autorem komiksu jest . Tłumaczenie autorstwa Yumi Mizuno. Frisk przeszedł swoją drogę, skończył grę pacyfistycznym zakończeniem. Wszyscy żyją na powierzchni. Jednak czegoś mu brak. Wraca do Podziemia by zabrać ostatniego pozostałego tam potwora - Floweya. Obiecują sobie, że już nigdy więcej nie dojdzie do resetu. Jednak, czy pisane jest im szczęśliwe zakończenie i wspólna, świetlana przyszłość?
SPIS TREŚCI
Prolog; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; 22; 23; 24; 25; 26; 27; 28; 29; 30; 31; 32; 33; 34; 35; 36; 37; 38; 39; 40; 41; 42; 43; 44; 45; 46; 47; 48; 49; Zakończenie










Share:

42 komentarze:

  1. to z psimi smakołykami mnie rozjebało xD
    I brawo Yumi! ^.^ udało ci się i jest zajebiste ^.^ Brawo ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oryginale Sans walił żarty słowne dotyczące psich smakołyków, a że polski nie jest aż tak żartobliwym językiem trzeba było wymyślić coś innego xD
      Ale dziękuję ^^

      Usuń
    2. Ya, Tłumaczenie angielskich żartów, w szczególności słownych żartów na polski powinno być formą sztuki xD

      Usuń
  2. To było piękne ;_;
    I to jak frisk bronił Chare ;-;
    I ten żart z tymi chrupkami dla psów XDD
    I ten pies w tym tajemniczym pokoju co nigdy nie mogłam przejść xd
    To jest piękne 😅

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zakończenie!
    I o wiele lepiej czyta się po polsku niż po angielsku.
    Dobra robota z tłumaczeniem, Yumi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję *kłania się w pas* To ja teraz zjem obiadek i zabieram się za kolejny komiks :D

      Usuń
    2. To w takim razie życzę smacznego!
      I powodzenia z dalszym tłumaczeniem :D

      Usuń
    3. Smacznego Yumis (czyżby to spaghetti z Pedigree? =') )

      Usuń
    4. Mmm coś a'la spaghetti. Raczej makaron z sosem spaghetti. A Pedigree dostał dzisiaj mój pies xD Ja wolę Wiskasa xD

      Usuń
    5. Racja, Mój kot też poleca xD

      Usuń
  4. Ahhhh Co za dobre zakończenie...
    Ale co teraz?Co z charą bo nie ogarniam zniknęła czy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Charą? Hm... odnalazła spokój, nie jest uwięziona i można powiedzieć, że biorąc pod uwagę jej obietnice jaką dała Asrielowi - przechodzi reinkarnację? Nooo coś takiego.

      Usuń
    2. Szkoda to była jedna z najlepszych jej wersji ugh... Żal serducho ściska

      Usuń
    3. Mmm autor tego komiksu robi osobny, który też będe tłumaczyć, poświęcony historii Chary, więc spokojnie, kiedyś się jeszcze ta Chara pojawi.
      A co do ogólnie samej postaci, w kolejnym komiksie jaki teraz tłumaczę, też jest fajnie zarysowana ^^

      Usuń
  5. To niesamowite szkoda że to koniec

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidze jak coś się kończy T-T Jesteś niesamowita Yumi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec jednego to początek drugiego. Ja np nie lubię takich never ending story

      Usuń
    2. UGHH, racja..ile juz rozczarowan przez to przeszlam...

      Usuń
  7. *owację na stojąco*
    Wspaniały komiks, niebanalna historia i niezapomniana przygoda, coś pięknego po prostu ❤ Założę się, że Tobiemu "Psy przyszłej przeszłości" także przypadłyby do gustu. Widać, że autor świetnie zinterpretował sposób w jaki Toby ukazał naszą ludzką naturę w Undertale.
    Dzięki Yumi, za możliwość poznania pracy lynxgriffin. Świetne tłumaczenie, widać, że włożyłaś serce w nie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję dziękuję ^^ Serce i sos. W trakcie tłumaczenia przypaliłam sos do spaghetti >.>

      Usuń
    2. Współczuję sosu i gratuluję wspaniale wykonanej roboty.

      Usuń
    3. Bidny sos ;-;
      [*] R.I.P. Sos do spaghetti
      2017-2017

      Usuń
    4. Papyrus gdyby się o tym dowiedział byłby nie pocieszony XDD
      Cóż, pewnie po ptakach ale i tak smacznego ;)

      Usuń
  8. nie mam słów do opisania, to było tak piękne że zaczełam płakać T-T, szkoda że jest bardzo mało takich komiksów :<, ten będe wspominać najlepiej, i dobry piesek :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Yumi zdążyłam narysować dalszy komiks i już ci godz wysłałam xDDDDD Ale teraz powinnam czytać ,,Azyl'' Którym się tak jarałam. Xd Obiecałam sobie że muszę dziś przynajmniej 50 stron przeczytać xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Sans, wolę pedigree więc jakbyś mógł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już koniec...Ale mimo wszystko. ŚWIETNE! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super mega normalnie łezka mi poleciała 😃😆☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny komiks świetnie przetłumaczony :D
    Nigdy się tak nie wzruszyłem czytając jakikolwiek inny komiks :')

    OdpowiedzUsuń
  14. "Wolisz pedigree czy chapi?" To mnie rozwaliło XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Potrzebuje więcej aaaaaawwww cuutttteeee *płacze*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze dziwnie się czuję przy zakończeniach filmów. Być może po prostu mi smutno że się kończą.

    OdpowiedzUsuń
  17. To było mega. I piękne i słodkie i... Mega. I ten Wspaniały Pies jako TobyFox/AnnoyingDog <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nienawidzę szczęśliwych zakończeń. dlatego uwielbiam horrortale i dustale wszędzie tylko śmierć.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE