3 kwietnia 2017

Undertale: Komiks autorstwa Statsy CoVeR cz II





Share:

36 komentarzy:

  1. Awww bardzo mi się podoba motyw z darciem kartek ^^ Słodki Sansik. Dziękuję, że nadsyłasz mi swoją pracę ^^
    Ja głosuję na NegativeTale ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym ci pomóc w tworzeniu ^^ Zajebisty pomysł, jesteś naprawdę kreatywna! Ja sama nie dałabym rady ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość pewnie by wybrała opcję z tworzeniem AU, ale ja jestem "inny - jedyny w swoim rodzaju" więc wybieram NegativeTale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Ma ktoś jakąś specjalną aplikacje która powiadamia że Yumi wrzuciła nowy post na bloga, czy czempicie na to odświeżając stronę co parę sekund?

      Usuń
    2. To ja już wiem kto mi nabija wyświetlenia xDDDD

      Usuń
    3. Np. ja xD
      Tak, jestem taką lamą, że zamiast zrobić cos produktywnego, to co chwila sprawdzam, czy Yumis nic nowego nie wrzuciła x3

      Usuń
    4. Ja podobnie XD
      Kilka razy dziennie wchodzę na bloga Yumi x3

      Usuń
    5. Ja co chwila odświeżam i sprawdzam (nawet nie wiecie jaki zaciesz mam gdy pojawi się nowe tłumaczenie) martwiłam się czy to już aby nie obsesja ale... komiksy ważniejsze! xD

      Usuń
  4. T-T To smutne.
    Ale komiks oryginalny. Bardzo mi się podoba. A głosuje na NegativeTale

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja biorę Chesstale! Chcę w końcu zagrać z Sansem w szachy! xD
    Bardzo fajny komiks ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UWAGA KOMENTARZ ZAWIERA WIELKA DAWKĘ GIMBAZY!!!!

      Życie jest jak szachy. Raz posuwasz Dame a raz walisz konia...


      XD

      Usuń
  6. Na początku zamiast "Chesstale" przeczytałam " Cheestale" i pomyślałam mniej więcej : " Co ? Ser ? Chociaż.... A tam ser i tak rządzi światem więc​ zagłosuję na to !"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugh najdziwniejsze AU jakie znalazłam to drunk frisk tale, gdzie frisk jest jako dorosła kobieta i wiecznie pijana, albo na kacu i na wszystkich wymiotuje >.> Więęęęc

      Usuń
    2. Ja na internetach znalazłam "Drunk Chara " .Fabuła mniej więcej podobna , ale ogólnie potem ludzie skupili się bardziej na charisku ( bo tam występował ) a nie na chlaniu Chary .

      Usuń
    3. Nie wiedziałam o istnieniu takiego AU. Czego to ludzie nie wymyślą

      Usuń
    4. O mój boże, Yumi. Jak ty żeś znalazła takie porąbane au?


      .


      . . .

      W sumie to zerknełabym do tego xD Lubie chore rzeczy xD

      Usuń
    5. Jedno słowo i wszystko staje się jasne jak słońce =')

      Usuń
  7. Komiks zajebisty, moim zdaniem ciężko się pracuje z pisakami podczas rysowania, ponieważ sam tego próbowałem. Ciekawy pomysł. Muszę się przyznać że sam kiedyś rysowałem komiks (z Zootopi oczywiście)... skończył w płomieniach ogniska rozpalonego przeze mnie w lesie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dlaczego spaliłeś?

      Usuń
    2. Bo było chujowe na każdym poziomie, fabuła opierała się na tym że Judy chciałaby mieć dziecko, niestety pojawia się przeszkoda natury biologicznej. Z rozwiązanie przychodzi niespodziewanie ze strony tajemniczego doktora. Zakończyłem na momencie kiedy Nick zanosi zwolnienie do Bogo, który... no tyle.

      Usuń
    3. Eeee fajne :) Nie ma co narzekać :) W tym że Zootopia nie należy do najłatwiejszych rzeczy które się rysuje... Sama chciałam narysować Judy ale cosik mi nie wyszło... A Nick... Bosz katorga ;-;

      Usuń
    4. Uh uh uh, gdybyś Ty widział jak ja rysuję xD Ostatnio chwaliłam się Rydzi to miała ze mnie bekę xD
      Jak kiedyś gdzieś napisałam - wszystko co robisz z pasją robisz to dobrze i nie ma rzeczy chujowych. A fabuła wydaje się ciekawa ^^ Szkoda, że spaliłeś komiks bo z przyjemnością bym go sobie przeczytała ^^

      Usuń
    5. mi najlepiej wychodził Bogo bo ma łatwą budowę.

      Usuń
    6. jeszcze coś tam pamiętam, zaczynał się komedią i piosenką "What the Fox say"

      Usuń
    7. Och, jestem taka okrutna. Shame Rydzia, shame xD

      Ja głosuję na... (wpadła bomba do piwnicy, napisała.......) chesstale xD byłam naprawdę bardzo zdecydowana xD

      Usuń
  8. Głosuje na Chesstale :333 Chciałabym w końcu zobaczyć o co chodzi z tym AU >.< Tak iwem, to jakaś forma szachów itd. itp ale... No ten tego... Czytałam pamiętam kiedyś komiksy o chesstale ale zawsze, ale to zawsze zataczałam jedne wielkie kółko i nic nie rozumiałam z tego T^T

    OdpowiedzUsuń
  9. NegativeTale! Wgl to, świetny pomysł z tym komiksem ^^ Ma swój urok

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo to takie smutne i słodkie. Twój sansik jest taki uuuroczy. Mi tam obojętne AU jakie wybierzesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Huh-uh.. Jednyna anonimowa jestem.. Muszę sę w końcu konto na Googlu założyć.. xd Ale mimo co fajny sansik :) Zwłaśzcza wtedy gdy płacze :) Ja Chyba wybieram pomóc... Ale czekaj... Nie jednak wybieram to całe ChessTale... Ktoś wyjaśni co to jest? I czemu kojarzy mi się to z warcabami.. ? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ci się z warcabami kojarzy najpewniej dlatego, że to AU ma związek z szachami x3 Nie wiem, jakie tam panują zasady, ale jednego jestem pewna:
      CHCĘ ZAGRAĆ Z SANSEM W SZAAAAAACHY! XD

      Usuń
  12. ;-; popłakałam się...*chlip* *chlip* *wyciera nos rękawem bluzy* Dobra już mi lepiej...trochę...Chciałabym zwiedzić ChessTale, jestm ciekaw co to takiego nigdy jeszcze nie widziałam tego AU ^o^

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to się czyta? Jak mangę? Bo nie wiem ;.; może zaczniesz numerować? :)
    Poza tym fajne to :3 rysuj dalej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komiks czyta się normalnie, nad mangą myślałam ale... Pomysł z Polski to po polsku xD

      Usuń
  14. fajnie rysujesz, ja chce chesstale :3

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE